" Bu kadar konuşmak yeter çocuklar başka bir sorunuz olduğunda bana sorabilirsiniz .Şimdi eğitiminiz için spor solonuna gideceğiz ."
Ablam araya girdi ve
" Spor solonunuz mu? var siz gerçekten yeni bir dünya oluşturmuşsunuz papatya ."" Evet , haydi daha fazla oyalanmadan gidelim."
15 dakikadır yürüyorduk burası ne kadar da büyükmüş yürü yürü bitmedi .En sonunda büyük bir kapı gördük ve içine girdik etrafı biraz süzdükten sonra ,toprak araya girdi.
" Vavv!! Burası gerçekten çok güzel ,çok büyük ve her spor malzemesinden var ."
" Evet, Burası son teknoloji ile inşaat edildi . Tabi biz dünyadan teknoloji bakımından ilerideyiz. Ama eskiden daha güzel bir yerde yaşıyorduk, eski dünyamızı özledim Dinç Kral bu kadar bencil olduğu için siz bir daha rüya göremeyebilirsiniz sizin rüyalarınız veya kabuslarınız bizim dünyalarımız sayesinde gerçekleşir Dünyalar tamamen yok olduğunda rüyalar bir daha olmaz."
Bir daha rüya göremeyiz mi ?
Belki çok küçük bir mesele ama rüyasız bir dünya olur mu?
rüya olmazsa hayallerimiz olucak mı ?
Aklımda bir çok soru vardı papatya dönerek
" Peki hayal gücümüz yok olur mu ? "
" Evet, çünkü hayal gücünüzle rüya ve kabuslarınızı kendiniz oluşturursunuz rüyalar olmazsa hayal gücü de olamaz ve hayal gücü olmazsa insanların bir amacı bir nedeni olamaz ve yaşamazlar insanlar hayalleri ile yaşar bir topluluk kurar ."
" Bir dakika kafam çok karıştı kısacası hayal gücümüz elimizden alıncak .Bence hayal gücümüz olmazsa yeni malzemeler tasarlayamayız ve dünya gelişemez hep aynı noktada kalır ."
Rüzgar konuşmasını bitirdi çok mantıklı konuşmuştu .
" O zaman çalışmaya başlayalım ilk olarak sizin içinizdeki gücü dışarı çıkarmalıyız Bunun için gözlerinizi kapatın ve en rahat olduğunuz yeri düşünün ."
" Bunları yaparsak güçlerimiz ortaya mı? çıkacak ."
" Evet ama zamanla ve benim konuşmam daha bitmedi okyanus. En rahat olduğunuz yeri düşünün ve sadece elementinize odaklanın mesela topraksa elementiniz sadece toprak elementini düşünün ."
Hepimiz gözlerimizi kapatmış odaklanmaya çalışıyorduk ne kadar çok denersem olmuyordu belki de çok erken ama hemen güçlerime sahip olup ,dünyayı kurtarıp ,eve gitmek istiyorum. Eskiden olsa evden okula giderdim şimdi ise buradayım hep hayatımın sıkıcı olduğunu düşünürdüm.Okuldayken biri beni bu dünyadan alsın derdim şimdi ise geri gitmek istiyorum insanlar ne kadar tuhaf, tabi bende ,istediğimiz şey elimize geçiyor ama kıymetini bilmiyoruz belki evime gittiğimde keşke biraz daha kalsaydım diyeceğim hayat çok tuhaf ne zaman ne olacağı beli değil ama hayla yaşamaya çalışıyoruz Çünkü yaşamak için nedenlerimiz var nasıl bu konuya geldim bilmiyorum ama şu anda sadece deniz kenarında çayımı içdiğimi hayal ediyorum .
" Of olmuyor bee olmuyor ."
Hepimiz gözlerimizi kocaman açmış ve toprağa bakıyorduk öyle bağırdı ki Bütün yeraltı yaratıkları duydu .
" Ne bağırıyon başımızda be sanki biz yapabiliyoruz biraz daha çalış yaparsın daha ilk deneyişin ."
" Rüzgar sövdün mü ? nasihat mı ? verdin anlamadım .Ama gine de saol ."
" Bir şey değil biraz daha çalışalım ."
Saatlerdir uğraşıyoruz tık yok birazdan uyucam kimse anlamayacak ona yanıyorum .En iyisi iş bana düştü .Toprağın yanına gittim ablam böyle eğlence işlerine karşı, bizim eğlence işleyimizden anlamaz, kısık bir ses tonuyla :
" Toprak "
" 5 dakika daha "
"Lan bu uyumuş "
onu biraz vurdum ama ne fayda uyanmıyor Dinç Kral gelse '5 dakika daha' der arkamdan biri dokundu arkama baktım.Meğersem Rüzgarmış.
" Napıyorsun? "
" Hiç "
dedim bu eğlence işini ona söyelersem beni papatya ' ya ispiyonlar .
" Toprak uyumuş mu ? "
" Evet uyumuş ."
" Aa papatyayla ablan da uymuş herhalde, bugün onları fazlasıyla yordu ."
" Aynen ben de çok yoruldum ."
" O zaman sen de uyu ."
" Hayır ben dışarıya gidicem istersen sen de gel canım sıkılıyor çok darlandım burada ."
"Olur ."
Dışarda hiç kimse yoktu herkes uyumuştu galiba ama rüyalar dünyasındaki yaratıklar nasıl uyur onlar bizim rüyamıza girmez çok merak ettiğimden rüzgara dönerek
" Sana bir soru sorabilir miyim ? "
" Sor ama zor olmasın ."
" Yok olmaz , sence rüyalar dünyasındaki yaratıklar nasıl uyur onlar bizim rüyamıza girmez mi ?"
" Aslında bu soruyu dün bilgeye siz gelmeden önce sormuştum , rüyalarımıza girmektense kayıt ediyorlar bütün bir gün kayıt yaptıktan sonra yatıyorlarmış onlar da bizim gibi yoruluyormuş ama acıkmıyorlarmış."
" Kayıt mı ? bütün dünya 'ya nasıl yetişiyorlar ."
" Ne diyorsun şaka yaptım ne çabuk kandın ya ."
yüzüm ekşidi rüzgara çok kızdım benimle Ateş Altay' la hiç kimse dalga geçemez sen görürsün ama ilk sana oyun oynayacağımı düşündürmemem lazım .Yüzümü eski haline getirdim ve yalandan bir samiyetsiz gülüş atarak .
" Hahaha çok komikmiş beni iyi kandırdın rüzgar ."
inşallah abartılı olmamıştır .
"Beni şaşırtın ateş ben beni döversin zanetmiştim ama çok iyi karşıladın."
içimden içimden çoçuğu boğmak istiyordum ama yarın intikamımı alırım .
Umarım beğenmişsinizdir yazım yanlışlarım noktalama yanlışlarım varsa bana yorumlarda belirtebilirsiniz
Okuduğun için teşekkür ederim. 😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALAR DÜNYASI
Fantasía4 elementin rüyalar dünyasını korumak için verdiği savaş ve dünyayı koruma çabası