11.BÖLÜM

10 0 0
                                    

"Çocuklar nerdeydiniz?"

"Baba aslında "

"Söylemenize gerek yok ben nerede olduğunuzu biliyordum."

"Nerede ? "

" Yeraltı Dünyasında değil mi ?"

" Evet Yeraltı Dünyasındaydık. "

" Aferin size ben sinirlenmeden söylediniz . Peki birşeyler öğrendiniz mi ? "

" Hayır hiç birşey öğrenmedik ."

" Beni hayal kırıklığına uğrattınız çocuklar."

***
2 Saat Önce

" Nasıl olacak bilge hem burada hem orada."

" Tabiki de siz burada olacaksınız . Babanızın yanında olan sizin klonlarınız olacak . Bu sayede Dinç Kral ' ı dinleyebileceğiz . Çünkü bu klonlar 7/ 24 açık birşekilde ses ve video kaydedicek . Saolun çocuklar sizin sayenizde bir sürü bilgi edineceğiz."

" Babam bizi tanımayacak mı?"

" Sizin babanız benim eski öğrencim . Bir olaya odaklandığında gözü başka birşey görmez . Babanızın ne kadar hırslı olduğunu benden daha iyi biliyorsunuz. Bir de başka misafirlerimiz olduğunu öğrendik babanız buraya bilgi toplamak için birisini getirmiş. Onu da klonlayacağız ve babanıza yanlış bilgiler verdireceğiz."

" Vay be ben de sizin akıllı olmadığınızı düşünürdüm . Aslında üstün zekalıymışsınız."

***
Normal Zamana Dönüş Yaptık🔃

"Artık çocuklar hazırsınız . Yeterince güçlendiniz. "

" Nasıl olur papatya sadece bir buçuk ay çalıştık . Bu çok kısa bir süre ."

" Okyanus, Dinç Kralı yenebilecek kapasitedeydiniz zaten . Biz sadece sizi güçlendirdik. "

" Biz neden yani nasıl bu güçlere sahibiz . Artık söyler misiniz?"

  Bunları papatya söylemiştim . Çünkü her gece kafamı bu soru kurcalıyordu.

" Aslında bu hikayeyi ben değil bilge size anlatmalı . Belki bu hikayeyi dinledikten sonra daha güçlü olacaksınız, yada gücünüzü kullanmak istemeyeceksiniz."

" O zaman şimdi gidelim bilgenin yanına söylesin herşeyi . Biz de bu savaşı kazanalım ve evimize gidelim."

" Peki Rüzgar , Bilge ' nin yanına gidelim. Artık Bu hikayeyi dinlemeniz gerektiğini düşünüyorum."

***

" Evet nereden başlasam bilemiyorum. Ama artık hikayenizi size anlatma vakti . Bu hikaye de Elmas ve Can da var ."

Gözlerimizi kısıp Can ve Elmas ' a baktık. Onlar ne alakaydı.

" Aslında anne ve babalarınız birbirlerini tanıyorlardı. "

" Anne ve Babalarınız mı?"

Bu sözcüğü söylemeyeli uzun zaman olmuştu .

" Evet anne ve babanız ateş . Onlar birbirlerine çok yakın arkadaşlardı . Tabi eski koruyuculardandılar. Ateş Toprak Okyanus sizin anne ve babanız koruyuculardandılar. Rüzgar senin annen de koruyuculardandı ve son olarak Elmas ve Can sizin babanız Dinç Kral da koruyuculardandı. "

" Peki bizim anne ve babamıza ne oldu."

Bunu gözyaşlarını tutmaya çalışan toprak söylemişti. Annem ve Babam öldüğünde o daha bebekti . Hiç bir şeyden haberi olmayan bir bebekti.

" Benim anneme ne oldu."

" Toprak ve Rüzgar bekleyin herşeyi anlatıcam. O gün onların görevleri bitmişti . Bu yüzden burdaki son kahvaltılarını yaptıktan sonra gideceklerdi. Bu kahvaltı da siz de vardınız . Toprak Okyanus Ateş sizin anne ve babanız da koruyucuydu birbirlerini çok sevdikleri için evlenmişlerdi. Rüzgar senin annen de rüyalar dünyasındaki birine aşık olmuş ve evlenmişti. Son olarak Elmas  ve Can babanız da rüzgarın annesi gibi burdaki birine aşık olmuştu."

" Bilge uzatmada o gün ne olmuştu burda. "

" Can aileleriniz habersiz bir şekilde saldırıya uğradılar . Ateş Toprak Okyanus anne ve babaları onları korurken öldüler.  Rüzgar ' ın Annesi hem oğlunu hem de sevdiği adamı korurken öldü. Dinç Kral da hem eşini korumaya çalıştı hem de çocuklarını ama eşi bu olaydan sonra öldü. Tek koruyucu Dinç Kral kalmıştı. Dinç Kral eşini koruyamadığından  kendisine çok kızmıştı. Belki Rüyalar Dünyasına hükmedersem Eşimi getirebilirim diye düşünmeye başladı. Rüyalar Dünyasına Hükmetti. Ama bir ölünün dirilmeyeceği gerçeği vardı. Dinç Kral da bu sefer de dünyayı hükmetmeye çalışıyor ama bu sefer hükmedemiyecek."

Göz yaşlarımızı ne kadar silmeye çalışsakta göz yaşlarımız teker teker akıyordu. Ailelerimiz bizim için canlarından vazgeçmişlerdi. Göz yaşlarımı sile sile konuşmaya başladım.

" O gün mü Rüyalar Dünyası bu hale gelmişti . Yoksa..."

" Aslında hayır . O gün de baya hasar vardı  Rüyalar Dünyasında,  ama bu hale getiren Dinç Kral."

" Ben artık savaşmak istemiyorum "

Bütün gözler üzerimdeydi . Ama bu olaydan sonra hiç birşey şekilde yardım etmek istemedim . Benim ailem koruyucu olmasalardı şimdi çok güzel bir hayat yaşayabilirdik.

" Ateş nereye gidiyorsun."

" Cehennem ' in dibine"

" Yani bizim eve ."

" Ay çok komik ."

***
" Efendim sizinle konuşmam gereken birşey var ."

" Ne ?"

" Bunu burada konuşamayız."

" Neden be Adam ?"

" Efendim kızmayın ama "

kulağına fısıldayarak "Bunlar sizin çocuklarınız değiller ."

"Kimler be Adam sesli söyle şunu."

"Efendim sesli söyleyemem sizin çocuğunuz gibi görünenler aslında klon."

Bağırarak" KLON MU?"

" Efendim sesiz olun sizi duyacaklar ."

" Herhalde bizim klon olduğumuzu anladılar buraya birkaç kamera ve ses kaydı bırakıp yeraltı dünyasına ışınlanalım "

" Aynen "

" Git bana hemen klonları getir."

" Tamam efendim. "

Dinç Kral' ın hizmetkarı biraz etrafı aradıktan sonra gelir.

" Efendim Gitmişler."

" Neeeee!"

Umarım beğenmişsinizdir Yazım ve noktalama yanlışlarım varsa özür dilerim 😊




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜYALAR DÜNYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin