5.BÖLÜM

39 3 3
                                    

"Toprak elementin toprak gücün toprağı kontrol etmek ve görünmez olmak. "

" Vav! çok havalıyım ."

" Ateş elementin ateş gücün ateşi kontrol etmek ve hızlı koşmak , okyanus elementin  su gücün suyu kontrol etmek ve ışınlanmak , rüzgar elementin hava gücün havayı kontrol etmek ve zamanı durdurmak. "

" Uçmak yok mu ? her süper kahraman filminde uçmak olur ."

" Tabiki ama kendi gücünüzü kullanarak mesela okyanus suyu kullanarak uçabilir .Tabi kendinizi geliştirilseniz daha bir çok şeyi kontrol edebilirsiniz."

" Nasıl yani ıslanmam mı? "

" Hayır , ama başka kişileri ıslatabilirsin başka bir örnek verirsem toprak sen yeri ikiye ayırabilirsin veya hepiniz kendi elementinize göre kalkan yapabilirsiniz kalkan çok önemli ve kolay bir şey değil bunun için çok çalışmalısınız."

" Buraya geldiğimde korkmuştum ama şimdi çok heyecanlandım ve merak ediyorum bizi nasıl bir serüven bekliyor."

" Evet rüzgar ben de çok merak ediyorum ama bildiğim birşey var o da sizin kendi dünyanızı kurtarıp bize yardım edeceğinizi."

Bilge çok samimiydi ve o konuştukça yapmak istedim yardım etmek  aklıma takılan bir kaç soru vardı toprak bilgeye dönerek aklımdaki soruyu sordu.

"Peki biz buraya nasıl geldik ? nasıl planladınız."

" İlk olarak siz üç kardeşten bahsedeyim , sizi buraya getirmeden önce sizi izledik ve çok meraklı olduğunuzu öğrendik sizi kaçırmaktansa kendiniz bizim elimize düşün diye. Bu plan için papatya dünya' ya gitti ve size notları bırakanda oydu, telofonda konuşan da oydu "

" Bir dakika bizim telofonda konuştuğumuz kişi erkekti,  papatya kız bu nasıl oluyor."

" Hemen yakalamışsın toprak , hepimizin bir gücü var.."

Bilge sözüne  devam ediyordu ki araya girdim.

" Papatya 'nın da ses değiştirme gücü var, değil mi? bilge . "

" Telofonla konuştuktan sonra siz hemen size verdiğimiz adrese gittiniz . Siz sormayın ben cevaplayım papatya hep sizi takip ediyordu , kulübeye girmeseydiniz de sizi papatya getirecekti."

"Vallaha iyi planmış bizi iyi keklemişsiniz ağızım açık dinledim sadece."

Toprak konuşmasını bitirdi, dediği gibi ağzımız açık dinledik biz nasıl bir yere düştük araya ablam yani okyanus girdi.

" Peki rüzgarı zorla mı kaçırdınız ? "

" Evet onu birkaç gündür burada tutuyoruz bir uslu durmadı ne yaramaz çocukmuşsun size ne diyodu insanlar hee hatırladım ergen değil mi ?"

Lan bu bilgemidir nedir ne saçmalıyor burada bu sözü duyacağım aklımın ucundan geçmezdi.

" Bilge sana bir soru sorcam ama darılma bana ."

"Tamam sor darılmam ateş sor gelsin."

" Lan çok heyecanlandım sanki kim milyoner olmak isteri sunuyorum be tamam soruyorum."

" E uzatma be sor artık."

" Tamam be kızma senin cinsiyetin ne ? bir çözemedim de ."

hep beraber gülmeye başladık ee bize ergen dedin bakalım bizle nasıl başa çıkcan.

" Lan vurdu ve gol oldu şimdi bende merak  ettim." dedi rüzgar.

" Evet ben bu soruyu sormanıza şaşırmadım sadece şaşırdığım bir konu var bu soruyu neden bu kadar geç sorduğunuz, cevabı benim cinsiyetim erkek isterseniz size gerçek yüzümü gösterebilirim."

" Olur göster." dedi toprak

" Gözlerinizi kapadın üçe kadar sayın ve gözlerinizi açın o zaman benim gerçek yüzümü göreceksiniz ama gülmeyin ."

" Aga ne kastın be alt tarafı yüzünü göstercen ." dedim

gözlerimizi kapadık hep beraber ;
üç.  dedik ne akılıyız be

önümüzde bir  insan yüzü beklerken ,       çok tatlı bir kedicik vardı .Yoksa bu bizim bilge mi ? bir kediymiş bir erkek kedi . Gülmemek için kendimi zor tutum ama ne fayda gülmeye bir başladım devamı geldi gerçekten de geldi hep beraber gülmeye başladık sanki bu insanları doğduğum günden beri tanıyordum hiç bu kadar samimi olmamıştım insanlarla ,  hiç bu kadar gülmemiştim.

" tamam bu kadar gülmek yeter ,  sizi eğitmeye başlicaz ne kadar çok çalışırsanız ve hızlı olursanız dinç kraldan bir adım önde olabiliriz ve olursak da bu savaşı kazanırız siz dünyanızı biz dünyamızı."

" Biz kendi dünyamızı kurtarabiliriz ama sizin dünyanız mahvolmuş nasıl kurtaracaksınız."

" Aslında Toprak bunu biz değil siz yapacaksınız sizin silahlarınızın yenileme gücü var bu dünya ' yı yenileyebilir ama bunun ne zaman olacağını bilemeyiz şimdilik odaklanmamız gereken yer dinç kralı yakalamak isterseniz size papatya etrafı dolaştırsın ."

papatyayla dolaşmaya başladık

" Papatya sadece bu kulübenin altı sizin sığnanız mı ? "

" Hayır okyanus ,  biz aslında yeraltı sığnağı yaptık bundan  dinç kralın haberi yok."

Burada insana benzemeyen birçok yaratık vardı çok merak ettiğimden rehberimiz papatya sordum.

" Neden burada bu kadar farklı yaratık var ."

" Lan bu benim rüyama giren kırmızı başlıklı kız ."

" Ne rüyanda kırmızı başlıklı kız mı? gördün rüzgar ."

" Göremez miyim? toprak."

" Bir dakika rüyana giren mi ? yani rüyamıza giren karakterler burada mı ? "

" Evet ateş burada ."

" Lan biz neden herşeyi taksit taksit öğreniyoruz  Peki kabuslarımız." dedi ablam

" Kabuslar Dünyasında ."

" Ne şimdi kabuslar dünyası da mı çıktı."

" Evet toprak , eskiden burası çok güzeldi tabi kabuslar dünyası çok karanlık ve korkularla dolu ama artık burası da öyle bir yer kabuslar dünyasına giderseniz çok zorlanırsınız çünkü bütün korkularınız orada ve gitmeniz de gerekecek çünkü dinç kral orada yaşıyor."

Umarım beğenmişsinizdir yazım hatalarım noktalama hatalarım varsa özür dilerim bana önermeleriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz

RÜYALAR DÜNYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin