Hayla uyuyamamıştım bir plan aklıma gelmiyordu rüzgara beni kızdırmaması gerektiğini göstermek istiyordum yatakta uzun birsüre bir sağa bir sola dolandım .
***
"Günaydın hadi kalkın sabah oldu " hiçbirimiz yerimizden kalkmıyorduk ben uyuyormuyum kalktım mı bilmiyorum bu sefer papatya tiz sesiyle daha doğrusu cıtrak sesiyle " HADİ KALKIN BE ! SABAH OLDU SİZLE Mİ UĞRAŞCAM ."
Zor da olsa yatağımdan kalktım dün gece uyuyamamıştım plan yapmaktan ama en sonunda aklıma güzel bir fikir gelmişti .
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra papatyanın verdiği elbiseleri giydim tek ben değil ablam kardeşim ve rüzgara da vermişti sanki bu üstler televizyon da izlediğim kahramanların üstlerine benziyordu tabi çok kaliteli değildi burasının ne kadar teknolojisi ileri de olsa da moda sektöründe o kadar da ileride değildi.
" Ateş napıyorsun oda da iki saatir seni bekliyoruz biraz hızlı olsana ."
Ablam kolumdan tuttu " haydi seri seri ."" Nereye gitcez gine güçlerimizi kullanmaya mı çalışıcaz. "
" Herhalde olana kadar devam sonuçta dünyanın kaderi bizim ellerimizde . "
Ablam doğru söylüyordu burası bir oyun alanı değildi oyun bittikten sonra evlerimize dağılmıyorduk biz dünya 'yı kurtarıyorduk dün gece boş yere planlar yapmıştım , planlar yapmasaydım biraz daha uyur ve kalktığımda güçlerimi öğrenmeye çalışırken daha bitkin daha yorgun olmazdım , ama yine de bu planı uygulamak istiyordum.
Güçlerimizi açığa çıkarmaya çalışıyorduk üç saattir kesintisiz ,
Yanımıza gelen ayak seslerini duyduk hepimiz, hepimizin gözleri açık ve sesin geldiği tarafa bakıktı." Çocuklar neden gözlerinizi açtınız devam edin daha çok odaklanın yapıcağınızı biliyorum."
Bilge bir yandan haklıydı ama daha ne kadar odaklanabilirdik olmuyordu güçlerimiz.
" Bilge bu hiç bir işe yaramıyor boş yere zamanımızdan alıyorsun senin dediğin doğruysa dinç kral dünya hükmetmek istiyorsa hükmedecek biz böyle boş durdukça ."
Bilgenin bu durumda sinirlenmesi normal olurdu ama o tam tersine aynıydı hiç duyguları değişmemişti.
" Rüzgar tabi kendince haklı olabilirsin , ama hiçbiriniz şuanda odaklanmıyorsunuz benim ayak sesimi bile çok iyi ayırt ediyorsunuz demek ki odaklamadığınız için ayak sesimi duydunuz, siz sadece gözlerinizi kapatıyorsunuz ."
" Ne yapmamızı bekliyorsun ? " dedim.
" Rahatlamanızı , rahatlamadan çok düşünerek hiç bir yere varılmaz ."
" Nasıl rahatlayalım hiç bilmediğimiz bir yerdeyiz ve biz bu kadar küçükken, dünyanın kaderinin ,bizim ellimizde olduğunu söylüyorsunuz. Bu bir saçmalık , rahatlamamızı istiyorsanız bizi kapalı bir alanda değil ağaçların ormanların olduğu yere götürün ."
Toprağa ilk defa bir konuda hak verdim doğru söylüyordu ama rüyalar dünyası harabe bir haldeydi burası da bir yeraltı dünyasıydı.
" Size bu imkanları sağlayamasam da sizi müzik odasına götürüp rahatlatabilirim insanların bir çoğu müzik dinleyerek rahatlar ama müziğe odaklanmaktansa gücünüzü ortaya çıkartmaya odaklanın. Bunu yarın yapabilirsiniz bugün çok çalıştınız biraz dinlenin."
" Rüzgar bir bakar mısın? " Dedim planımı hareke geçirmiştim.
" Ne oluyor biliyor musun? Toprak "
" Hayır okyanus ."
" Sana kaç kere daha diycem bana abla de diye."
" Efendim Ateş ." Dedi rüzgar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALAR DÜNYASI
Fantasy4 elementin rüyalar dünyasını korumak için verdiği savaş ve dünyayı koruma çabası