Merhaba ben Natalia Arlovskaya.Neredeyse tüm gün Alfred ile kalmak zorundayım.Genelde sempatik görünür ama size en garip şakaları yapar.Nedense Alfred bugün biraz daha sakindi.Genelde o kadar hiperaktifti ki sizi enerjisiyle hayrete düşürebilir.Canı sıkıldı ve benimle iddaya girmek istedi."Tamam" dedim.Cidden canı sıkkın gözüküyordu.Nedenini sordum bir şey söylemedi.Konuyu değiştirdim.
-Hey Alfred ! Ne hakkında iddaya girmek istiyorsun?
-Fikrimi değiştirdim ladese girelim.
Kendimi kahkaha atmamak için zor tuttum.Bu kafayla asla kazanamazdı.Bana yaptığışakaların öcünü ondan almazsam aptallık olurdu.
-Eğer ben kazanırsam 1 aylığına benim kölem olucaksın.
Gök mavisi gözlerini bana doğrulttu ve "Tamam" anlamında başını salladı.Fakat canlanması gerekiyordu.Eğer Alfred üzgün olursa bu oyunun eğlencesi kaçar bende zevk alamam.Ladese gireli 1 saat oldu.Kafasını dağıtmak için kitap okumaya başladı.Büyük ihtimal dalmıştı.Bu fırsattan yararlanarak "Kahve ister misin?" diye sordum "Evet" diye karşılık verdi.Kahveyi ona verdim.Hiçbir şey söylemedi.Kulağına eğildim ve "Ben kazandım" dedim. Umarsamaz görünüyordu.Onu fazla zorlamadım.Gözüm kitaba takıldı.Dram konuluydu.Kitaba baktığımı farketti ki kitabı kapatıp "Senin için ne yapmam gerekiyor?" diye sordu.Sert bir tavırla "Canının neden sıkkın olduğunu söyle!" dedim."Üzgünüm küçük hanım ama bu sizi hiç ilgilendirmez!" diye karşılık verdi.Alfred'ı hiç bu kadar ciddi görmemiştim.Küçük hanım mı?Ben onon yaşıtıyım.Onun bana "hanımefendi" diye seslenmesi gerekir."Peki başka istediğin bir şey var mı?" diye sordu.Bu üzgün,sakin ve dalgın haline oldukça sinir olmuştum.Amacım A>lfred'ı sinir etmek ve üzmekti.Ama onu üzen kişi ben olmadığım sürece işin eğlencesi kalmamıştı."Evet.Eski haline geri dön.Bu halinden hiç hoşlanmadım"dedim."Denerim" diye cevap verdi.dokunsalar ağlayacak gibi bir hali vardı.
-Alfred hamburger yemeye gidelim mi?
-Olabilir.Dur biraz sen moralimi düzeltmeye mi çalışıyorsun?
-Evet.
-Benden hoşlanıyor musun?
WTF?Hoşlanmanın aksine nefret ediyordum.
-Hayır.Senin moralini düzelticeğim.Çünkü senin sinirini kendim bozunca yarı bir hoşuma gidiyor.
-Öyle mi? Çok beklersin!
-Görüceğiz!
Alfred bana alaylı bir şekilde gülümsedi.Bu beni sinirlendirmiş ve hırslandırmıştı.Hamburger yedikten sonra kendine geldi.Tamam şimdi ona gıcıklık yapabilirdim.Ama dur biraz!Ona ne yapabilirdim ki?