Bu aklıma hiç gelmemişti.Onu gerçekten sinir edecek bir şey gerekiyordu.Ya da onu zorunlu kölelik ile sinir edicektim.Bu daha kolaydı.Erkeklerin genelde en nefret ettiği şey romantizm dizileriydi.En sıkıcı , en uzun ve en vıcık vıcık olanlarına ihtiyacım olacaktı.Bu tür filmler aklıma geliyordu.Eğer sinemadan sonra alışverişe çıkarsak bu onu sinirden deli edebilme şansım olacaktı.Hamburger yerine sebze yemesini istersem,kilosuyla dalga geçersem bu onu sinirden öldürecekti.Fakat bu işkenceyi çok fazla sürdürürsem büyük ihtimal intihar edecekti.Bu nedenle ona bu kadarda fazla yüklenmemeye karar verdim.Aslında sadece bana yaptığı şakaların öcünü almam yeterli görünüyor.Alfred'a baktım yine o kitabı okuyordu."Bu nasıl bir kitap?" diye sordum.Birden irkildi ve bana baktı "Dram seviyorsan seversin" dedi."Dram kitaplarını seviyormusun?" diye sordum "Hayır, sadece ismi dikkatimi çekti."dedi.Dram kitapları anlaşılan ikimizinde pek ilgisini çekmiyordu.Sorunun ne olduğunu şimdi anladım.Bu kitap Alfred'ın dikkatini dağıtıp onu sakin ve ciddi yapıyordu.Bu kitaptan kurtulmam gerektiğini düşünmeye başladım.Çünkü bu Alfred aşırı sıkıcıydı.
-Madem dram romanlarını sevmiyorsun neden bunu okuyorsun?
-Bilmiyorum.
-Tamam o zaman okuma.
-Neden?
-Bu halin beni sinir ediyor.
-Ahahahahahahahahahah
-Bu kadar komik olan ne?
-Demek bu vıcık vıcık dram romanları seni daha okumadan sinir etmeyi başarmış.
-Evet başladı.Gerekirse o kidabı atom bombasıyla bombalarım.Seni daha değişik yapıyor.
-Cidden mi?
-Evet.
-Bu ay senin emrinde olduğumdan bu kitabı okumayı bırakıyorum.Senin gibii bir çocukla kavga etmeye hevesli değilim.
-WTF?Sana emrediyorum bundan sonra bana küçük hanım ya da çocuk deme.
Bana baktı ve sırıttı.Eski Alfred geri dönmüştü.Tamamdır.
-Alfred benimle sinemaya gel.
-Nasıl istiyorsan öyle olsun.
Sıkıcı bir film seçtim.Buna tepki olarak bir ah çekti.Bu onu fazlasıyla sıkmış görünüyordu.Sinir bozucu bir şekilde sırıttım.Bu sefer o bana epey kızgın bir şekilde baktı.Daha film başlamamıştı ki...
-Öff...Ne zaman biter bu?
-Daha yeni başladı.Neden ki?
-Ne daha yeni mi?
-Evet.Bu film tam tamına 3 saat.
-Şu kölelik işi bittikten sonra görürsün sen!
-Görüceğiz.
Yaklaşık 50 dakika geçtikten başını omuzuma yaslamasıyla uyuduğunu fark ettim.Onu uyandırdım.Gözlerini ovuşturarak "Bitti mi?" diye sordu."Hayır" diye cevap verdim.Film bittikten sonra epey bir sinir olduğunu gözlemledim.Bu beni biraz olsada memnun etti.