Rranek 7:28 7:28 o kurwa 7:28 wstałam jak najszybciej z łóżka i wyleciałam z pokoju.
-gdzie Sara??
-ma wcześniej rozpoczęcie.
-czemu Mnie nie obudziłeś???!!!.
-nie jestem twoją mamusią...chyba że jak bym cię budził dostawał bym coś w zamian he?-zrobił pedofilską minę i przesunął się do mnie.
Wzięłam wazon stojący na komodzie chciałam już go uderzyć ale on złapał mnie za ręce.
-żartowałem ty mi phh
-to nie było śmieszne pajacu.
matko jaka ja głupia czasem jestem to nie wiem.
******
Siedziałam już w mojej nowej "klasie", i tak co zajęcia ludzie się zmieniali więc no ehm.-dzień dobry państwu dziś z dnia jako rozpoczęcia roku będziecie mieć tylko przedpołudniowe dwa wykłady i zajęcia z Profesor Aven Kulerso.
Wow nie wieże czytałam jej każde poradniki dotyczące makijażu ahh.
-pani kuipers słucha nas pani.
-tak pani profesor.
-to z kim będziecie mieć zajęcia.
-z profesor Aven Kulerso.
-dobrze.
******
Siedzę właśnie na drugim wykładzie ,facet się spóźnia może ważna go zamknęła w kantorze albo utknął z geograficzką w klasie.
-hej jestem Marek
-cześć Megan.
-mogę usiąść obok ciebie ziomeczku.-uderzył mnie lekko w ramię pięścią.
-ok siadaj.
-właśnie siedziałem i liczyłem zadania z matematyki z nudy.
-super.
Zapowiada się ciekawie.
Ale nie powiem tacy ludzie zawsze się przydają.Właśnie leci do nas moja bffffff
-hej
-hej jestem marek
-tak to jest marek a to Sara.-zapowiada się nieźle jeszcze jakby tu matteo się znalazł to by było zajebiście. -gdzie byłaś szukałam cię.
-no siedziałam w bibliotece i se liczyłam zadanie z matmy.
-nie no czy wszyscy mają w małym palcu matematykę.-ja to miałam w gimbie i podstawówce na koniec 2 lub zagrożenie ale jakoś tu jestem.
-jak widać z moiich ooobliczeń tutaj 56% wybrali matmę niż chemię na jednyyym dziaa aa le oczywiście.-poprawił swoje okularki na nosie.
I tak słuchałam jak Sara z Markiem se gadają.
-ałł
Wzięłam kartkę którą we mnie ktoś rzucił.
Otworzyłam a na niej byłam ja całującą jakiegoś kolesi....a
Matteo
Popatrzyłam się na górze i wystawiłam mu środkowy palec.
Ale powiem ładny rysunek.
Tylko Matteo wydaje się być mnie przystojny niż jest.
Bo jest przystojny nie powiem.
Jagby ten rysunek był prawdziwy, a z damską dziwką się nie zadaje.
Tak słyszałam że zaliczył już wszystkie laski w tej szkole.
******
377 rekord bądźcie ze mnie dumni.Wgl piszę tą część w poniedziałek w ostatni tydzień wakacji.
Ale macie się z czego cieszyć bo możecie to czytać♥♥
Marek i Sara mhmmm.??
CZYTASZ
współlokator(zawieszone)
Teen Fiction-kto to kurwa jest? Sara -eee nasz współlokator -co? Nic o nim nie mówiłaś. **************** -nienawidzę cię -powiedział -a ja cie uwielbiam heh żartuje też cię nienawidzę. I wtedy jego wargi przyległy do moich całował je tak...