Herkes hazırken, sadece bir ıslığı bekliyorduk.
Islık beraberinde bir silah sesi duyduğumuzda, herkes suya atlamıştı.
Derin nefes alarak, kendini suyun içine attım.
Tam düşüncelere dalacakken, aklıma takım ve Tae geldi. Başımı hızla sağa sola sallayarak, daha da hızlandım.
Geriye dönerken, herkesten önde gelmiştim.
Suyun içinden çıkarak, başımı direk salonun tepesinde asılı duran, skorların yazılı olduğu tabloya çevirdim.
27,5 saniye.
Bu bugüne kadar yaptığım en iyi rekordu! Eğer takımda aynı şekilde giderse, kupa bizim olacaktı, kesinlikle!
Bakışlarım seyircilere kayarken, gözlerim onu aramıyordu dersem yalan olurdu.
Bana uzatılan ele doğru baktığımda, Yoongi gülümseyerek bana bakıyordu.
Sudan çıkarak, bakışlarımı yeniden seyircilere yönelttim. Yoonginin bana sarılmasıyla, bende ona karşılık verdim, ama gözlerim hâlâ koltukları tarıyordu.
" Hadi bana şans dile.. " diye fısıldadığında, ellerimle sırtını sıvazladım.
Yandan iki yarı çıplak çocukların sarılması nasıl gözükeceği de açıkçası umurumda değildi.
' Tae, neredesin ' diye geçirdim içimden.
Koç'a soyunma odasına geçeceğimi söylerken, hâlâ beni övüyordu. Ama şuan aklımda başka bir şey vardı..
Sahi gelmiş miydi? Onu aradığımı görmüş müydü acaba ?
Üzerimi değiştirerek, telefonu elime almıştım ki, salondan gelen alkış, ıslık, ve bağırma sesleri ilgimi çekmişti.
Koşarak salona gelmiş, ve etrafa bakıyordum. Her yerde, bizim takımın adını yazdığını gördüğümde mutluluk hissi bütün bedenimi ele geçirmişti.
Bana doğru siyah giyside birisini yaklaştığını fark ettiğimde ona doğru yürüyecektim ki, takımım tarafından aniden havaya kaldırılmıştım.
Takımdakiler kupayı elime tutuşturarak, beni havaya kaldırmış yürümeye başlamışlardı.
Gözüm siyah giysili çocuğa kaydığında hâlâ orada durduğunu ve beni izlediğini fark ettim.
Ayaklarım artık yere bastığında, herkese gülümseyerek ayrılıyordum ki Yoongi sıkıca sarıldı bana.
Son zamanlar da bu şirin hareketlerinin çoğalması tıhafıma gitmiyor değildi, açıkçası.
Yoongi o çocuğu sırtıyla duruyordu, ama ben onu görebiliyordum.
İlk başta şaşırmış, ardından ellerini yumruk hâline getirmişti. Kafasını eğmiş ve bulunduğum ortamdan uzaklaşmaya başlamıştı.
Ah, tanrım cidden o Tae olmasın.
Herşeyi yanlış anlar yine azgın herif!
Role Play - 19. Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳ ❥ʀᴏʟᴇ ᴘʟᴀʏ - ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ ❁
Short Story[ ロールプレイ ] taehyung , fazla aptaldı. jeongguk ise bu aptalı fazlasıyla seviyordu. twenty third of august, year: two thousand twenty eight à l'âge de quatorze ans et demi