Bir tatil

509 32 73
                                    

Lucy Heartfiliya

.
.
.
.
İnsanlar benim hayatıma her zaman imrenerek bakmıştı . İyi bir babaya sahip , zengin , manken , herkes onu seven , bir kız olarak düşünürler aslında hiç öyle değil . Gelin size gerçekleri anlatayım.

Babası tarafımdan işkence gören bir kız , kendi emekleriyle buraya kadar gelipte bütün parasını babasına veren kız , okumak için para kazanmaya çalışırken bulduğu mesleğe girip o meslekte uzmanlaşan kız .

Başka ne kaldı haa en kötüsü annesini kendi doğumunda kaybeden kız . Şimdi size ülkesoruyorum benim yerimde olmak ister misiniz ?? . İsterseniz size seve sev veririm .

Kapım tıklatmıştı soğuk bir sesle "gir" demiştim . Gelen hizmetçiydi (buna bir ad bulun ) bu hizmetçiden nefret ediyordum .

— Ne oldu ?? . Dedim ona iğrenir gibi bakarak

— sevgilim seni yanına çağırıyor ukala . Dedi size söylemeyi unuttum dimi kendisi benim cici annem ve kendisi 8 aylık hamile ama hala hizmetçi .

Çünkü babam onu aldatıyor . Kadın güzel ama bana dediği gibi ukala .

— Tamam geliyorum cici anne . Dedim bana iğrenir gibi baktı ah anladım sırayla galiba .

— İyy bana cici anne deme diye kaç kere seni dövdüm . Kızımın canını acıtıyorsun artık . Dedi o kıza acıyorum annesini aldatan bir babası ve kötü kalpli bir annesi var .

— Peki (adını siz bulucaktınız) hanım hemen geliyorum . Dedim oda dışarı çıktı . Ben üstümü değiştirip babamın yanına çıktım .

— Efendim (Lucy'nin babasının adı neydi ) bey . Dedim kendisi babam olsada ona bey diye sesleniyordum . Kafasını masadan kaldırıp bana baktı .

— Lucy şudaki birini seç ve onunla evlen . Dedi ben duyduklarımı sindirmeye çalışırken o işine geri döndü . Bu kadar sesiz kaldığım yeter diye düşündüm ve babama bağırmaya başladım .

— BEN SEN İSTİYIRSUN DİYE MANKEN OLDUM , SIRF SEN İSTİYORSUN DİYE HAYATIMDAN VAZGEÇTİM AMA SEN ŞİÖDİ BENİ EVLENDİRİYIRSUN SEN AŞŞALIK BİR BABASIN . O HANİ SÜRTTÜĞÜN KIZLAR VARYA İŞTE SEN BENİ ONLARLA KARIŞTIRMIŞSIN YETER ARTIK BU ÇOK FAZLA MADEM BENİ ÖNEMSEMİYORSU O ZAMAN BAY BAY . Dedim o bana şaşkın şaşkın bakarken birden ayağa kalkıp yanağıma tokat attı .

İçim ağlarken sandalyeden kalktım be odama doğru koşmaya başladım arkamdan "EVLENECEKSİN" diye bağırıyordu hemen odama gidip kapıyı kapattım ve yatağıma attım kendimi .

Sonra depresyona girmenin bir boka yaramayacağını anladığımda valizimi toplamaya başladım . Zaten bankada annemin benim geleceğim için yatırdığı para vardı .

Onu bir tek ben ve arkadaşlarım bildiği için her yıl 3 milyon dolar artırıyorduk . Önce Japonya'ya kızların yanına gidicem ve orda kendine bir ev tutucam . Mankenliğe orda devam ediceğim be bir tatile gideceğim.
.
.
.
.
.
.
Natsu
Malikanede gezerken sürtüklerimin bana gönderdiği mesajları okumadan siliyorum . Çok yakışıklı olduğum için mutluyum. Tabi herkesin olmadığı gibi bir şansım var .

Mesela zenginim , yakışıklıyım , kaslıyım (hikayede natsu kötü çocuk) tabi ilgiden sıkılmıştım zaten yani bence ilgiyi seven kimse yok . Hizmetçiler geçerken bana bakıyorlardı ben hepsiyle yatmışımdır. Ünlü olupta benden hoşlanmayan çok az kişi var .

Neyse sonuçta tek geçelik bir ilişki oluyor hepsi sonra ayrılıyorum . Neyse abim beni çağırıyordu .Yolda giderken babamı gördüm merdivenden çıkıyordu beni fark etmemişti birşeye morali bozuk olmalıydı .

Kapıyı tıklatıp içeri girdim . Abimin yanındaki koltuğa oturdum . Abim karısı Mavis'le olan konuşmasını bitirip yanıma geldi .

— Efendim abi ne oldu ?? Diye sordum . O biraz tedirgin gibiydi bu yüzden merakım daha da arttı.

— Natsu Japonya'daki otelde bir sorun oluşmuş bir gidip bakar mısın ?? Dedi ben içimden sorun bu mu şimdi diye sinirlenirken bir yandan da tatil oldu bana diye mutlu olmuştum .

— Giderim abi bizim çocuklarıda alırım hem eğleniriz sorun bitince . Dedi. Abim bana senden adam olmaz bakışı atıyordu .

— Tamam olur eşek sıpası hadi git şimdi işim var . Dedi izni aldığıma göre hemen dışarı çıktım . Jelall'li aradım biraz geç açtı tam çemkiricekken arkadan inleme sesi geldi .

Anladımki jelall tek günlüğüyle yataktaydı. Hızlı hızlı anlattıktan sonra gray aradım . Onada haber verdim kapatmadan önce bizim tayfanın geri kalanına haber vermesini söyledim

————————————————–———————
YN :
Selam yeni kitabı beyendiniz umarım .
Hangi kitaba yeni bölüm atma mı istiyorsunuz haa utmadan bu kitapta smut var
Sizi seviyorum
Öptüm bay

TatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin