Sıkıldımmmm azıcık sevin lan neys yeni bölüme geçelim
Lucy
Natsu ile o olayın üzerinden 1 ay geçmişti . Natsu o günün ertesinde bir telefon alıp hemen evine geri döndü geri gelicem dedi ama gelmedi .Gelmeyeceğini anladığım gün çok ağlamıştım . Gene bırakıldım diye . Ama aynı gün miraxus çiftinizin sevgili olduklarını öğrendiğim için mutluda olmuştum .
Ama asıl kötü olan 1 aydır adetimin geçilmesiydi ve farklı bir kaç tane hamilelik belirtileri vardı . O yüzden çok korkuyordum bunu tabiki ilk Erzaya söyledim .
Beni anladığını bir kaç süre kızlardan gizlememiz gerektiğini söyledi. Kapı çaldığında heme ayağa kalktım ve kapıyı açtım . Gelen Erza'ydı ve elinde hamilelik testi vardı .
Elerim titreye titreye aldım ve lavaboya gittim . Paketi açıp onu kullandıktan sonra dışarda sonuçları bekledik . Bekledik, bekledik , bekledik, ve sonuç .
Pozitif... bütün hayatım altüst olmuştu ( tabiki şaka )
Negatifti hamile değildim sevinçle ayağa kalktık ve el çakıştık . Gürültü çok çıkınca kızlar içeri geldi. Bize ve hamilelik testine baktılar .
— Kızlar hemen bir açıklama bekliyoruz. ( Mira )
—Bütün suç benim Mira . Ben ve Natsu beraber olduk . Ve 1 aydır hamilelik belirtileri gösteriyordum. Erza da bana hamilelik testi aldı .
— Nasıl bize söylemezsiniz . Neyse hamile olmamana sevindim Lucy . (Levy)
— Juvia kafasını kulojette sokup geliyor bir dakika . (Juvia)
— Mira dondun. Ne oluyor lan . (Erza)
— Şimdi best shiplerinden biri oluyor ve ben bunu en son mu öğreniyorum . ( Mira)
— Öyle bir şey yok Mira eğer Natsu beni sevseydi şu an yanımda olurdu ama yanımda değil.
— Natsu gibi birinden beklenen hareket güzelim , heba etme kendini o muşmula suratlı için - Levy'nin lafı yarıda kesildi . Kapıya doğru hareketlenince ne olduğunu anlamadan Natsu elinde bir bebekler karşımda duru yordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatil
RomanceHayatından sıkılmış ve bir çok kişi tarafında ihanete uğratılmış ünlü model Rus Lucy Heratifila . İlgiden bunalmış ve kızların rüyası olan ,Dragneel şirketinin gelecekteki varislerinden biri olan Natsu Dragneel . Bu iki genç acaba nasıl birleşecekl...