Lucy
.
.
.
.
Ağlamalarım azaldığında kapıyı açıp dışarı çıktım rahatlamıştım . Kapı sesini duyan kızlar yanıma geldiler . Bir süre konuştuktan sonra Natsunun yanına gidiyorum diyerek yanlarından ayrıldım . Çok özledim sakura kafalımı .Aşağı onların odasına gittim kızlarda benim arkamdalardı . Kapıyı çaldım , açan Natsu idi beni karşısında görünce ilk şaşırmış sonra sıkıca sarılmıştı .
Onu endişelendirdiğim için kendime kızmıştım . Sıkıca sarılmıştım sonra içeri girdim laxus bana sarıldı ve :
— Bir daha bizi bu kadar endişelendirme gerizekalı . Dedi fark etmeden hepsi ile yakınlaşmıştık bu hoşuma gidiyordu .
— Doğruluk ve cesaret oynayalım mı ? Dedi Gray . Kafa saladım bir kaç kişi daha onay verince oynamaya başladık .
Sıra bana geldi graye soruyordum .
— Doğruluk mu ? Cesaret mi ? Dedim . Cesaret dedi .
— Jubinin telefonundan babasını ara ve kızınız artık benim namuslum de . Dedim gray bana wtf der gibi bakıyordu bende ona -adamsan yap bakışı atıyordum -
—tamam lan yapıyorum . Dedi jubi çoktan kırmızıydı . Telefon çaldı çaldı çaldı ve açıldı . Gray benim namuslum demek yerine benim musluğum demişti ve acele ile telefonu kapatmıştı .
Hepimiz çok gülüyordu , Gray bana arkasındaki yastığı attı , natsu son anda tutup geri attı ona . Aralarında küçük bir kavga çıktı .
Biraz daha oynadık sonra gajeel bana soruyordu. Direkt doğruluk dedim çünkü hiç cesaret havamda değildim .
— Fazla özel olmayacaksa annen nasıl öldü . Dedi benim biraz yüzüm düştü bunu görünce herkes gajeeli azarlamaya başladı .
Bu iştemiyordum ortamı bozan kız olmayı .
— Annem babama çok aşıkmış babamda annemin aşkına . Evlenmişler çok mutlularımı ilk başta annem hep gülerek anlatırdı . Sonra aşkla ben doğdum benden sonra aşkı kurtarmak için bir çocuk daha .babamın aşkı şiddet ve para aşkına dönüştü annemi dövüyordu ilk annem aşkından bir şey dememiş ama bir gün biz büyüdüğümüzde bize de vurmaya başlayınca babama karşı geldi. Ama hala çok aşıktı tabi babam annemi aldatıyormuş meğer o gün babamın çocuğu eve geldi tanıştık . Annem delirmiş gibiydi aşık olduğu adam artık başkasınındı . O kadın ve çocuğu bizde yaşamaya başladılar annem günden güne ölüyordu . Bir gün odasına gitti kardeşim ile elinde tabanca kafasına dayamış .
Bizi görünce tabancayı kız kardeşimin kafasına dayadı ve sıktı sonra kendi kafasına sıktı . Bir gecede hem annemi hem kardeşimi kaybettim ben . Dedim susunca herkes sustu bu hikayeyi kızlar bile bilmiyordu .Natsu beni kendine çekti be yanağımdan öptü "Ben hiç gitmeyeceğim luce" dedi kafa sallayıp öpmesine karşılık verdim .
Bizimkiler yavaş yavaş kalktı gajeel yanıma geldi bana sarılıp özür diledi . Ve tabi bizim kızlardan dayak yedi ehe .
Eeee beni özleyen var mı yoksa unutuldum mu her çarşamba yeni bölüm ve bu gün 2 bölüm daha yayımlayacağım biri smut ama hangi çift karar veremedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatil
RomanceHayatından sıkılmış ve bir çok kişi tarafında ihanete uğratılmış ünlü model Rus Lucy Heratifila . İlgiden bunalmış ve kızların rüyası olan ,Dragneel şirketinin gelecekteki varislerinden biri olan Natsu Dragneel . Bu iki genç acaba nasıl birleşecekl...