Pislik

322 32 42
                                    

Lucy
.
.
.
.
Otelin önüne geldiğimizde kızlar derin bir oh çekti . Evden ayrılalı 1 hafta olmuştu .Japonya'ya taşınıp güzel bir ev almıştım .

İşimde iyi gidiyordu . Galiba her şey güzeldi . Resepsiyona girdik ve bize şanslı olduğumuzu ve son iki odamızın kaldığını söyledi . Biz mutluyken içeri şımarık görünen 5 kişi girdi .

Sakura saçlı olan yanımız gelip adama "En iyi odanızı alabilir miyim ?? "  dedi . Biz kızlar dediğine şaşırıp kalırken adam "peki efendim " dedi .

Galiba adamı zor duruma sokmuştu kendini be sanıyordu bu pislik .

— Pardon adamı zor duruma sokuyorsunuz bütün odalar doluymuş .Son  bir tane oda kalmış . Dediğimde pislikçe güldü ve saçımı tutup arkaya attı hemen ellini çektim

— Ne yapıyorsun be . Diye cırladım benim pislik diye bahsettiğim çocuk ellerini kaldırıp teslim oluyorum işareti yaptı .

— Güzellik bu otel bizim ben Natsu Dragneel sen ?? . Dedi güzellik kısmına çok sinirlerim bozulmuştu kızlara baktığımda hepsi erkeklerle uğraşıyordu .

— Aaaa ben mi ? Pardonda size ne ve bu otelin sahibi olmanız çalışanları zor duruma düşüreceğiniz anlamına gelmez . Dedim gözlerini devirdi .

Senin o gözlerini götüne sokarım çocuk bakışı attan Erza'dan sonra korkarak

— Tamam son kalan odayı alalım madem bir bu güzel bayanlar istiyor . Dedi benim sinirlerim iyice zirveye çıkarken adam oda kartımızı verdi . Pislik diye adlandırdığım adam kartımı aldı ve oda numaranıza baktı .

— Aaa ne tesadüf odalarımız yan yan iyi anlaşalım komşu . Dedi ve göz kırptı . Ona sahte olduğu belli olan gülümsememi yoladım ve oda kartımı hızla alıp odaya çıkmaya başladık .
Natsu
.
.
.
.
Gray iki saattir dün yattığı kızı anlatıyordu . Otele giriş yaptığımızda bütün gözler üstümüze döndü . Erkeklerin gözleri resepsiyondaki 5 kızdaydı .

Biz omların yanına gidip havalı bir şekilde davranmaya çalıştık . İlk defa bir kızda numaram işe yaramamıştı ama iddia ediyorum tatilin sonuna kadar bu kız benim yatağımda olucak .

Odamıza varırken biz etraftaki kızlara kötü çocuk bakışları atarken  onlar bizi bakışlarıyla öpüyordu . Aklım sarı saçlı kızda kalmıştı yarın sabah kahvaltıda onun adını öğrenicem .

Yazar
.
.
.
.
Sakura saçlı geç sabah kahvaltıda sarı saçlı kız ve arkadaşlarının yemek yediği masaya oturdu .kızlar erkeklere ölümcül bakışlar atarken erkekler kızlara piç gibi gülüyorlardı .

Kahvaltıdan sonra kızlar çekimler için aşağı havuzun yanına indiler erkeklerde onları takip ediyordu . Erkekler kızların ünlü manken olduğunu öğrendiğinde çok şaşırmışlardı .

Ama hem toparlamışlardı ve çekimleri izlemeye başlamışlardı ama bu bir hataydı çünkü verdikleri pozlar hiç güzel pozlar değildi hepsinin alt tarafları sertleşmişti .

Ama kızlar bunları fark etmemişlerdi .





Eğer uykum olmasaydı saçmalamazdım kusura bakmayın uyandığımda bölümü birde ben okuyacağım kötüyse silerim
Az önce silerim yerine sikerim  yazdım kafam iyice gitti benim iyi uykular

TatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin