Beyaz hıyar gene geldi

96 3 1
                                    

Mira
.
.
.
.
Aşağı iniyordum bizim shiplere bakmak için hepsi olmuştu ve bu benim için kalp krizi felandı . Telefonum çaldı lisanna arıyordu .

Cevap verdim .

— Abla hangi oteldesiniz ? Ben geldim .

— Fairy tail oteli . Bak liss lucy'le kavga etmek yok tamam mı ? Dedim pfff diye bir ses çıkardı . Neden geldiyse artık . Umarım kavga çıkmaz .

Aşağı inerken Laxus ve Natsuyu gördüm . El salladım fark ettikleri gibi yanıma geldiler . Laxsusla sarıldık ayrılınca Natsuya sarıldım . Bana nereye der gibi baktılar .

— Kardeşim geldi. Onun yanına . Dedim .

"iyi bizde gelelim bari " dedi oyş benim pikaçum yaaa kıyamam nasıl kıskanırmış yerim . Aşağı doğru inerken Lucy aradı ve bize katıldı .

Lissannanın yanına varınca ona sarıldım . Lucy uzaktan soğuk bir şekilde el salladı . Bunların arasındaki ilişki çok sinir bozucu ama bana laf etmek düşmez .

Lisanna gözlerinden kalp çıkarak yanıma geldi . " Kim bu yakışıklı , Sevgilisi var mı?" Dedi gözlerini takip edince Natsuyu gördüm .

Ow shit lissannaya baktım ve" Evet Lucy ile sevgililer" dedim gözlerini devirdi . Ben daha güzelim.

— Liss karışma . Bırak mutlular onlar . Dedi. O gözlerini devirip .

— Uff abla benim dedim bırak işte hem Lucyden daha güzelim . Bırak çocuk bari cinsel isteğini karşılaşın . Dedi lisanna ya öldürecek gibi baktım . Korktu

Ve demek iştediğimi anladı . Uff diyip resepsiyona yöneldi . Lucyyi yanıma çektim ve uyardım . Kafa salladı ve beni uyardı .

— Mira bu sefer geçenki gibi sakin karşılamam . Dedi bende karşılamam Lucy bende .

Lisanna'nın işi bitince Natsuya döndü .

— Selam ben lisanna ama kısaca liss de dedi . Lucy'ye baktığımda kendini zor tutuyordu. Natsu sadece kafa salladı . Aferin enişte .

Lucy Natsunun yanına yaklaştı ve onu yanağından öptü aferin kız Lucy. Bu sefer kötü bakan lissannaydı . Sevgilisi tabi öpecek .

Natsu Lucy'yi alıp gitti laxsus liss ile tanışınca beni alıp gitti .

— Nereye gidiyoruz ayol . Dedi kafasını ilk bana çevirdi sonra beni kucağına alıp ilerlemeye devam etti .

Ben nereye gittiğimizi bilmeden kucakta gidiyordum . Yalnız burayı sevdim sıcak kucak laxsus .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin