Lucy
Adet olmuştum siktir . 1 haftadır Natsu'dan olabildiğince kaçıyordum 2 gün kızlar ona durumu anlattılar. Ama o piç beni gıcık etmek için daha çok dibime giriyordu.
Bende trip atmaya başladım ama benim şansıma o gün adettim bitmişti . Bende ufak bir intikam planladım . Planım için bana üzüm ve muz gerekiyordu . Ah lütfen tabi ki bu kötü bir intikam olucak .Ama yarın olması gerekiyor . Biz kızlarla aşağı indik yemek yemeğe yedikten sonra erkeklerin odasına gidip onları alıcaktık . Dün Zeref-san onları çok yormuştu .
Ek bilgi Zeref-san evleniyor , yani evliliğini tazeliyor . Yemeğimizi alıp bir masaya oturduk . Levy sonra gelip kartı getirdi . Erkeklerin odasında bu kartla gireceğiz .
Yemekleri yedikten sonra kartı alıp önden geçtim . Kapıyı gizlice açıp içeri girdiğimizde ...
Gözlerime inanamadım natsu üstü yok bir şekilde -ki altını görmedim- bir kızla yatakta yatıyordu . Gray öbür odada aynı şekilde - hepsi aynı şekilde- kapıyı sesli bir şekilde kapattığımda hepsi uyanmıştı .
Juvia alkışlamaya başlamıştı , Erza sinirden dışarı çıkarılmıştı Levy tarafında ve Mira'ysa benimle ilgileniyordu . Çünkü Mira hiçbir şekilde birinin yanında ağlamayı sevmez .
" Juvia sizi tebrik ediyor beyler" dediğinde göz yaşım yanağımdan akıp gitmişti. Sadece Natsu'ya anlamsızca bakıyordum .
"Juvia göründüğü gibi değil" dedi Gray . Sonunda ağızım olan organın olduğunu hatırlayınca söze girdim .
"Ne göründüğü gibi değil . Dudağınızın kenarındaki ruj mu ? Yoksa yerlere atılmış iç çamaşırları mı ?" Dedikten sonra "gidelim kızlar." Dedim ve odadan çıktık . Erza elinde kılıçla buraya geliyordu .
Anlaşılan Levy onu tam tutamadı . Ama Erza'nın yüzünde ilk defa bu ifadeyi görüyordum . Yanımdan geçerken onun belinden yaladım ve sarıldım . Kafasını tutup boynuma koydum .
Bir anda ikimizde hıçkırarak ağlamaya başladık . Kızlarda bize sarıldı odamızın önünde hıçkıra hıçkıra ağladık . Bize koyan yanı ağlamamız değil , bizi ağlatan kişilerdi bize koyan .
Odaya girdiğimde kendi kısımıma ayak başar basmaz Elime ne geçiyorsa duvara atmaya başladım . 2 saniye önce sapasağlam olan vazo şimdi kırıktı . Ne yapmıştım bilmiyorum ama vazo parçalarını toplarken elimi bir anda sıktım . Belki fiziksel acım kalbimdeki acıyı geçirir sandım ama olmadı .
Neden eksikmiş gibi hissediyorum, neden elimin acısını hissetmiyordum . Canım çok yanıyordu peki neden bu acı elimdeki kesik yüzünden değilde sol tarafımın acımasından kaynaklanıyor.
Nasıl bir anda ona canımı bile vereceğim adamı kaybetmiştim . Neden ... sadece sevmiştim . Onu öptüğüm dudaklarla başla bir kızı öpmüştü . Neden ben . İşte o zaman anlamıştım bu hayatta kimseye güvenmemek gerektiğini .
Ama sen Natsu intikamım acı olucak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatil
RomanceHayatından sıkılmış ve bir çok kişi tarafında ihanete uğratılmış ünlü model Rus Lucy Heratifila . İlgiden bunalmış ve kızların rüyası olan ,Dragneel şirketinin gelecekteki varislerinden biri olan Natsu Dragneel . Bu iki genç acaba nasıl birleşecekl...