Adın ne

319 28 136
                                    

Önce bir duyurum şu sıralar psikolojim alt üst yani bu bölümlere de vurucak diye çok korkuyorum o yüzden bölüm atmıyorum ha birde okulum açıldı o var neyse iyi okumalar .

Natsu
.
.

.
O kızda beni çeken birşey var sanki öbür kızlar gibi değildi . Onunla herşey daha zordu . Daha adını bile bilmiyordum , yaşını bilmiyordum , soy adını bilmiyordum.

Ama o kızdan ayrılmak istemiyordum . Yoksa bu aşk mı ?! Hayır olamaz ben aşkın ne olduğunu bile bilmiyorum . Bu kız bana ne yaptı ya .

— Natsu beni dinliyor musun ?! . Diye bağıran jelall'e döndüm . Galiba iki saattir birşey anlatıyordu . "Hıhı , tabi ,devam et" gibi şeyler geveliyordum .

— Kıcımın şöminesi en son nerede kaldık o zaman hadi söyle . Dedi ben düşün- BİR DAKİKA O BANA KIÇIMIN ŞÖMİNESİMİ DEDİ SİKERİM LAN BEN ONU - kızlar alınmayın -

— SANANE BE DONMUŞ LALE DİNLİYORSAM DİNLİYORUM SANA NE . Diye bağırdımda kafasını saladı ne dediğimi anladığı zaman o benim yakama yakıştı .

— SEN BANA NE DEDİN LAV BEYİNLİ HADİ YÜZÜMEDE SÖYLE . Deyince bende sinirlendim ve onun yakasına yapıştım .

Biz böyle kavga ederken yanımıza restoranda çalışan insanlar gelmişlerdi.

— Efendim lütfen ses çıkarmayın insanlar rahatsız oluyorlar . Dediğinde alaycı bir gülümsemeyle ona döndüm .

— Otel benim değil mi istediğimi yaparım sana ne . İstersem seni kovarım anladın mı beni gerizekalı . Dediğim zaman çalışanın gözünden yaş akmıştı .

Götümde bile değildi. İçeri sarı saçlı kız girince ona bakmaya başladım . O buraya baktığı zaman ona havalı bir gülüş attım.

Yanıma gelirken ona tam " ne oldu ? Yoksa sende benim cazibeme mi kapıldın " diyecektim ki sadece yanağıma sert bir Tokat yedim

— SANA HİÇ BİR ŞEY YAPMAYAN BİRİNE NEDEN BAĞIRIYORSUN . Dediğinde gözlerine baktım kırmızıydı dokunsam ağlıyacak gibiydi .

Erkekler sinirle bize yaklaşırken elimle onları durdurdum . "Sakin " gibi şeyler söyledim sonra sarı şeytanı -evet artık ona böyle seslenicem — kolundan tutup dışarı sürükledim .

— Dökül neden dokunsam ağlayacak gibi duruyorsun . Dediğim anda gözlerinden yaş akmaya başlamıştı .

— Sana ne ve sana birşey söyleyeceğim ben senin o tek gecelik kızlarından biri değilim bana ilgi göstermeyi bırak . Dediğinde bende kendime sordum neden bu kıza ilgi gösteriyorum diye .

— Bak Natsu az önce bilmeden konuştum sinirliydim özür dilerim . Biz seninle doğru düzgün tanışmamıştık şimdi herşeyi anlatıcam tamam mı  sor istediğini .

Dediğinde önce şaşırarak sonrada gülerek tabi piçimisi bir gülüşle . Sonra ona yaklaştım vücut hareketlerinde vuracaktım onu ama tık yok .

Bir utanma olur arkadaş ama yok . Kafamı arkaya iterken

- Bu tür kişilerle çok karşılaştım bana işlemez . Dedi ben pislik yapmasam olamaz arkadaşlar kusura bakmayın yada bakın lan !! .

— Yani benden hoşlanıyorsun ama numaralarda işe yaramıyor öyle mi güzelim . Dedim anında gözlerini devirdi.

— YAA SEN SORU SORUCAK MISIN SORMİYCAK MISIN ? . Gülerken "tamam tamam" gibi şeyler söylüyordum .

— Adın ne uzun zamandır sormak istiyorum ama olmıyor . Dediğimde önce bana küçümser bir bakış attı sonra başını yukarı kaldırarak güldü .

— Adım Lucy . Lucy heartifilia mutlu musun. Dediğinde bende gülmeye başladım .

Yazar
.
.
.
.
Sarı saçlı kız ve sakura saçlı çocuk akşama kadar konuşmuşlardı ve iyi anlaşmışlardı .
(İç ses olan mira : verdim gitti ayol )

Sakura saçlı genç kızı etkilemek için her zaman yapılan esneme hareketi ile kolunu kızın omzuma atıcaktı ki kız ona dönüp .

— Aklından bile geçirme ben öbür kızlar gibi kıkırdamam dire uçan tekme indiririm . Dediğinde çocuk ona inanmayarak baktı ve kolunu kızın omzuma attı .

işte o acı kız genç adamın özel bölgesine sağlam bir uçan tekme atmıştı.

Ben neden bunu hep gece yayınlıyorum .
Neyse bir kaç sorum var tabi özel olmazsa.

Kaç yaşındasınız

En sevdiğiniz anime

Aranızda erkek var mı ( abi düşünemiyorum erkek smut kitabı okuyan)

Saç renginiz

Ve isteyen arkadaşlarla İnstagram gurubu kurucam isteyenlerin söylemesi yete

Öptüm by

Unuttum oylayın ve yorum yapın pls

TatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin