Gale

82 5 1
                                    

Levy
.
.
.
.
Gajeel ile buluşmak için otelin kapısına gittim . Tabiki bizim Gajeel kızlar gene etrafında ama beni sinirlendiren bir kızın numarasını almasıydı . Aşırı sinirli bir şekilde yanlarına gittim

Önce kızları def ettim sonra Gajeel'e baktım

— Kızın numarasını almak nasıl yani ... ııh! Gajeel tamam kısayım Erzalara göre göğüsüm olmaya bilir ama en azından aldatmasaydın olmazmıydı. Ne yapayım . Dedim sonlara doğru senim azaldı ve gözlerim dolmuştu .

—Gihi seni asla aldatmam ben bücür . Kadına benim telefon numaramı vermedim kardeşiminkini verdim maksat pislik , ama üzüldüysen bir daha yapmam . Dedi evet üzülmüştüm ama dediği şey çok tatlıydı şerefsizin .

Zıplayıp yanaklarını mıncırdım oda hayvan gibi uzun olduğu için yetişemedim ve düşüyordum - işte gidiyorum hiç bir şey demeden arkamı dönemden- Gajeel beni son anda yakalamıştı ama elbisem yırtılmıştı .

Ve benimde aklıma güzel bir plan gelmişti .

— Gajeel kıyafetimi değiştirmem lazım ama seni ne zaman burda bıraksam kızlar etrafında oluyor . Dedim ne olacağını anlayınca sırıttı ve "hımmm güzel bahane bücür" dedi ve yukarı çıktık

Smut alarmı

Odama soktum ve dolaba giderken yavaş yavaş kıyafetlerimi çıkartıyordum Gajeel ise yatağıma oturmuş beni izliyordu . Kilodumu da çıkarınca tam olmuştu ayağa kalktı.

Yanıma geliyordu , tam yanımda durunca onu yatağa geri ittim ilk düşmediği için erkekliğine dokundum ve kendini bırakınca gene ittim bu sefer düşmüştü .

Arkamı döndüm ve çekmeceden iç çamaşırlarımı aldım .

Bunları giydim kusura bakmayın okurcumlar masum değillim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim kusura bakmayın okurcumlar masum değillim . Arkamı döndüm ve Gajeelin kucağına oturdum . Bir elim erkekliğinde öbürü sütyenimdeydi .

Omzumu aşağı çekerek bir sütyen askısını düşürdüm ve onun gözlerine bakarak "ikincisi senin elinde " dedim . Elini alarak sütyen aslıma götürdüm ve bekledim askım yavaş yavaş düşerken beni altına aldı .

Beni delirtecek bir yavaşlıkla nefesini bütün bedenime verdi . Ya görüntüyü sevdi ya da benim ayıcığım sadist . İkinci seçenek daha doğru.

Yavaş yavaş hızlandı öpmeye ısırmaya morartmaya başladı . Durmadan inliyordum ve daha fazlası için yalvarıyordum . Gajeel istediğimi verdi hızlandı . Sonra beni kaldırdı ve odadaki kütüphaneye getirdi arkamı döndürdü .

Ve yandaki çekmeceden kayganlaştırıcı olduğunu düşündüğün kremi çıkardı . Parmağına sürdü ve parmağını içime soktu . İlk canım yansada alıştım ve acı yerini zevke bıraktı .

Sonra ikinci parmak sonra üç ve hepsini çıkarıp yerine erkekliğimi soktu . İnliyorduk ve çok güzeldi .

— Gajeelmmm boşalıyorummmm . Dedim önüme döndürdü ve içime girdi . Boşalmıştım ama o boşalmamıştı . Onu tekrar yatağa attım ve ütüne çıktım üstünü çıkardım ve bizi eşitledim .

Parmaklarımı kaslarında gezdiriyordum . Sonra erkekliğini elime aldım biraz onunla uğraşatıktan sonra ağzıma aldım . İnliyordu o inledikçe ben hızlanıyordum ve son raddesine geldiğini söyleyince ağzımdan çıkardım .

Boşalınca yanına yattım bitmiştim . Çok yorgundum ve canım acıyordu . Anlaşılan Gajeel daha yorulmamış çünkü göğüslerimle uğraşıyordu . Kulağıma yaklaşıp "Bu göğüslerini boyutu o kadar iyiki sırf bunlar için ölürüm . Sen her şeyinle benimsin levy" dedi .

Sonra sarılıp uyuduk ...

Erza
.
.
.
.
Jellal ile yürüyüşe çıkmıştık ama çilekli kek görünce kafeye girdik . Çilekli kekim gelince jellal direkt tabağı önüme koydu ve bir tabak daha istedi .

Ne kadar tatlı bir sevgili dimi . Ben çilekli keklerim ile aşk yaşarken oda bana kıskanç bakışlar atıyordu .

— Bana bile böyle bakmıyorsun kızıl . Dedi o bilmiyordu ama saçlarım onunla anlam kazanmıştı benim için.

Çatalımı çilekli keke batırıp bir kısmını ona uzattım ve " Evet çilekli keki seviyorum ama seninle daha güzel oluyor " dedim ilk şaşırdı ama ağzını açtı ve keki yedi .

Biz kafeden çıkınca bir kız yanımıza geldi . Jellal'le çok yakındı .

— Hayatım artık seni sahalarda göremiyoruz . Özledim bebeğim bu akşam bana beklerim . Dedi ve göz kırptı o gözü götüne sokarım oruspu .

— Hayatım kim bu kız . Dedim ve elini tuttum kız elimize bakmaya başladı ben daha çok yaklaştım .

— Bebeğim kim bu sana hayatın diyor . Dedi ona tam sevgilisiyim diyeceken jellal elimi bıraktı ve benden uzaklaştı .

Sonra beni yanına çekip öptü . Kıza dönüp sevgilim dedi biz ilerlerken kıza kötü bakışlar atıyordum .

TatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin