Minnieဆီမွ ျပန္အလာတြင္ ရံုးတံခါးေပါက္ဝ၏ ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ ထိုင္ေနေသာ လူသားေလးဆီ အၾကည့္ေရာက္မိလိုက္ေသာအခါ
ကြၽန္ေတာ့္စိတ္အထင္ပဲလား...အမွန္ပဲလားပင္ မသိ...Tae လို႔ ထင္ရေသာ ေကာင္ေလး တစ္ဦး...ေသခ်ာသိရဖို႔ရန္အတြက္ ႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္း ျမင္ႏိုင္ရေလာက္သည့္ ေနရာသို႔ တိုးၾကည့္မိလိုက္ေသာအခါ.....
ဟုတ္ပါၿပီ...ေသခ်ာသြားပါၿပီ...အရင္တစ္ခ်ိန္က ကြၽန္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္ရပါေသာ တစ္ဦးတည္းေသာ လူသားေလး Taeပါပဲ.....
.
.
.
Taeမ်က္ႏွာေလးအား စူးစိုက္ၾကည့္မိခိုက္ သတိထားမိလိုက္သည္က....ဟိုအရင္တစ္ခ်ိန္က ကြၽန္ေတာ္ ဆြဲညႇစ္ေလ့႐ွိေသာ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလး မ႐ွိေတာ့ဘဲ...ထိုအရာေလးအစား.....
ေမး႐ိုးထင္းထင္းေလးက ေနရာယူထားလ်က္...ဟိုအရင္တစ္ခ်ိန္က ၾကယ္ေလးလို ေတာက္ပခဲ့ေသာ မ်က္ဝန္းတစ္စံုက ညႇိဳးငယ္လ်က္.....
Taeႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ထိုအရာေတြကို ဘာလို႔ စိတ္ဝင္စားစြာ လိုက္ၾကည့္ေနမိတာလဲ.....
ေသခ်ာေသာအရာ တစ္ခုကေတာ
့ Taeဘက္က သစၥာမဲ့ခဲ့တယ္...အဲ့ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို မုန္းခဲ့တယ္...သို႔ေပမယ့္ Minnie ေမးသလိုမ်ိဳး Taeသာ ကြၽန္ေတာ့္ဆီကို ျပန္လာခဲ့မည္ ဆိုလွ်င္.....သစၥာမဲ့ေသာသူ..ဆိုေသာ အသိက... ျပန္လက္မခံႏွင့္..ဟု..ေျပာေနေသာ္လည္း....အခုအခ်ိန္ထိ ေမ့မရခဲ့ေသာ...ႏွလံုးသား၏အလိုဆႏၵက...ျပန္လက္ခံပါ...ဟု..ဆိုေနျပန္သည္...
အသိစိတ္က Minnieသည္ လက္႐ွိတြဲေနေသာ ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္သူ..ဟု ေျပာေနေသာ္လည္း.... မသိစိတ္က ကြၽန္ေတာ့္ ခ်စ္ရသူမွာ...Taeတစ္ဦးတည္းသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္ေျပာေနျပန္သည္.....
အသိစိတ္ ႏွင့္ မသိစိတ္ တိုက္ပြဲတြင္ အသိစိတ္က အႏိုင္ရကာ Taeအနားမွ ထြက္ခြာရန္သာ ျဖစ္ခဲ့သည္.....
ထို႔ေၾကာင့္ Taeမျမင္ခင္ ျပန္လွည့္ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္.....
••••••••••••••
Taeလည္း ရံုးခန္းသို႔ ျပန္လာေသာအခါ ပုပုလံုးလံုး ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္သာ ႐ွိေတာ့သည္...တစ္နည္းအားျဖင့္ ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္ တစ္ခန္းတည္း အလုပ္အတူတူ လုပ္ရမည့္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္.....