ဒီညလည္း ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း အေတြးမ်ားနဲ႔ သူ႔ကို လြမ္းေနရအံုးမွာပဲမလား.....
မနက္မိုးလင္းေသာ္...
ညက ငိုထားသည္ဟု မဆိုသာေသာ္လည္း အနည္းငယ္ က်ဆင္းခဲ့ေသာ မ်က္ရည္မ်ားေၾကာင့္ မ်က္ခြံမ်ားက အနည္းငယ္ မို႔ေန သလိုလိုပင္ ျဖစ္ေနေလရဲ႕.... သို႔ေပမယ့္လည္း အလုပ္သြားရမည္ ျဖစ္သည့္ အတြက္ေၾကာင့္ အိပ္ယာမွ ထကာ ေရခ်ိဳးၿပီးေနာက္ အဝတ္အစားလဲကာ ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းလာခဲ့လိုက္ၿပီး...မနက္စား စားၿပီးေနာက္ ရံုးသို႔သာ တန္းထြက္လာခဲ့လိုက္သည္....
ရံုးသို႔ေရာက္ေသာ္ ကြၽန္ေတာ္ ၾကားလိုက္ရသည့္ သတင္းက ေပ်ာ္ရမလိုလို.... ဝမ္းနည္းရမလိုလို ပင္....
.
.
.
ကြၽန္ေတာ္ ရာထူးတိုး၍ ဂ်ပန္ရံုးခြဲသို႔ သြားလုပ္ရမည္...တဲ့ေလ..
.
.
ရာထူးတိုး၍ ေပ်ာ္မိေသာ္လည္း ဂ်ပန္သို႔ သြားရမည္ကို မိမိအိမ္မွ ခြင့္ျပဳေကာင္းပါရဲ႕....အလုပ္ကိစၥ ျဖစ္သည့္အတြက္ ခြင့္ျပဳေပးမည္ ထင္မိပါသည္....ကြၽန္ေတာ့္အတြက္လည္း အခုလို နာၾကင္ရေသာ အမွတ္တရေတြ ျပည့္ေနသည့္ ေနရာမွ ေဝးသြားမည္ မဟုတ္ပါလား.....
.
.
.
.
ကြၽန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပီ ဂ်ပန္ရံုးခြဲသို႔ သြားမည္....ထို႔ေၾကာင့္"ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္ေတာ္ သြားပါ့မယ္...ဘယ္ေတာ့ေလာက္ သြားရမွာလဲ"
"သဘက္ခါေလာက္ သြားႏိုင္ရင္ အဆင္ေျပမယ္ Taehyung... တစ္ခုေတာ့ ႀကိဳမွာထားမယ္ေနာ္...ဟိုရံုးခြဲမွာ ေရာက္ရင္ေတာ့ ဒီမွာလို အေတြးမ်ား မေနနဲ႔ေနာ္..အဲ့မွာက CEO႐ွိေတာ့ မင္း ဒုကၡေရာက္သြားမယ္..."
"nae ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္ အခု ရံုးဆင္းရမွာေပါ့"
"omm လိုအပ္တာေတြ ျပင္ထားလိုက္ေတာ့"
"Nae"
ဤသို႔ျဖင့္ ကြၽန္ေတာ္ ရံုးမွ ျပန္လာခဲ့လိုက္ၿပီး သြားေနက် ခံုတန္းေလးဆီသို႔.... ထိုင္ၿပီး အရင္က အေၾကာင္းမ်ား ျပန္ေတြးမိျပန္သည္...
.
.
.
Jeonေက်ာင္း မလာသည့္ ရက္ေတြမွ ေသေသခ်ာခ်ာ သိလိုက္ရေသာ ကြၽန္ေတာ့္ အခ်စ္မ်ား...Jeonေက်ာင္းျပန္တက္လွ်င္ ဖြင့္ေျပာမည္ ဟု ေတြးထားေသာ္လည္း...Jeonေက်ာင္းျပန္တက္သည့္ေန႔၌ Jeonပံုစံမွာ အနည္းငယ္ ထူးဆန္းေန၏.....