"ကိုယ္တို႔ ျပန္တြဲရေအာင္ Tae"...
Taehyungလည္း မုန္႔စားေနရင္းက Jungkook ေျပာလိုက္ေသာ စကားေၾကာင့္ သီးသြားသည္ ေၾကာင့္ ေရေသာက္ေနရင္း...ထပ္ၾကားလိုက္ရသည္က
"ကိုယ္ Taeကို အထင္လြဲခဲ့မိတာေတြကိုလည္း ခြင့္လႊတ္ေပးပါ.."တဲ့...မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ေျပာေနေသာ...Jeon...
"ဘာလို႔ အခုမွ ဒီလိုေတြ လာေျပာေနတာလဲ Jungkook"...Taehyungလည္း မယံုႏိုင္စြာ...အံ့ျသစြာျဖင့္..ေမးလိုက္သည္...
"မင္းသာ..အခုထက္ ေစာေစာေျပာခဲ့ရင္ေတာ့ ငါ လက္ခံႏိုင္ေလာက္မယ္ ထင္တယ္...အခုေတာ့ အရမ္း ေနာက္က်သြားၿပီ ...ဒီကိစၥ ေျပာဖို႔ အတြက္ပဲ ဆိုရင္ေတာ့ သြားခြင့္ျပဳပါဦး "
Taehyungလညး္ ေျပာၿပီးၿပီးခ်ငး္ ထျပန္ေတာ့မည္ အလုပ္....
လက္ကို ဖမ္းဆြဲထားေသာ Jungkookေၾကာင့္ ေ႐ွ႕ဆက္ သြားမရေပ...
"ဘာလို႔လဲ.... ကိုယ္ ေတာင္းပန္တာ မလံုေလာက္ေသးလို႔လား Tae"
"ဟင့္အင္... မဟုတ္ဘူး... ငါ မယံုရဲေတာ့တာ..Jungkook"
"ကိုယ္............"
ဆက္မေျပာေသးပဲ ၿငိမ္သြားေသာ Jungkookေၾကာင့္ သူ႔မ်က္ႏွာကို ေမ့ာၾကည့္မိလိုက္ေတာ့ ဝမ္းနည္း ေနာင္တ မ်က္ရည္ဥေတြျဖင့္ တစ္ခုခု ဆက္ေျပာရန္ အားယူေနသေယာင္.....
"ကို္ယ္ Jiminနဲ႔ ျပတ္ၿပီးသြားၿပီ Tae ...မူးလဲၿပီး တစ္လေလာက္ ၾကာတဲ့အခ်ိန္ေလာက္က Jiminက ကိုယ့္ကို ေမးတယ္...Kookieရဲ႕ အရင္ခ်စ္သူဆိုတာ Taehyungieeလားတဲ့..."Jungkook ေျပာေနေပမယ့္ မ်က္ႏွာမေကာင္းေပ...
"Omm..အဲ့ေတာ့ " Taehyungလည္း ခပ္ဆက္ဆက္သာ ေမးလိုက္၏....
"အဲ့ဒါနဲ႔...ကိုယ္လည္း အမွန္အတိုင္း ေျပာလိုက္တယ္...Taeကို..ကိုယ္ အတန္းထဲက ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ နဲ႔ အထင္မွားခဲ့မိေၾကာင္းကိုေရာ....." တဖန္ ျပန္ႏႈတ္ဆိတ္သြားေသာ Jungkook....
"Awwwww....Taeအေပၚကို အဲ့ေလာက္ေတာင္ ယံုခဲ့တာပဲေနာ္.."
Taehyungစကားေတြသည္ ကိုယ့္အား ရႊဲ ့ေနသည္မွ ေျပာင္းလဲမည္ မထင္ေသာေၾကာင့္....
"Tae...ကိုယ့္ဆီ ျပန္လာမယ့္ အခ်ိန္ကို ေစာင့္ေနပါမယ္...ကိုယ့္အျပစ္နဲ႔ ကိုယ္ဆိုေတာ့ " ေခါင္းေလးငံု႔ကာ ေျပာေနေသာ Jeon