Ep-5

800 110 10
                                    

ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေနသည့္ တိုက္ခန္းဆီသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ကိုယ့္အခန္းဆီကိုသာ လမ္းခြဲ၍ ဝင္လာခဲ့လိုက္သည္.....

ခဏတာ နားၿပီးသည့္ေနာက္ တစ္ေန႔တာအတြက္ ပင္ပန္းမႈမ်ားကို ေရခ်ိဳး၍ သန္႔စင္လိုက္ၿပီးေနာက္ Jiminက ညစာအတူစားရန္ ေခၚထားသျဖင့္ Jiminအခန္းဆီသို႔သာ သြားဖို႔ရန္ ျပင္လိုက္သည္...ထို႔ေၾကာင့္ မ်က္္နွာခ်င္းဆိုင္ျဖစ္ေသာ Jiminအခန္းဆီသို႔...........

Jiminဆီသို႔ အေရာက္...Jiminက အဆင္သင့္ၿပီးႏွင့္ေနေသာ္လည္း ေစာင့္ရမည့္သူ ႐ွိေနေသးတာမို႔...အတူတူ ေစာင့္ေနလိုက္သည္...ေစာင့္ရမည့္သူက...သူ၏ခ်စ္သူ...ဆိုသည့္တစ္ေယာက္...

••••••••••

Minnieႏွင့္ ညစာအတူစားရန္ ခ်ိန္းထားသည့္အတြက္  ထြက္လာခဲ့လိုက္ၿပီး Minnieဆီသို႔ အေရာက္   အခန္းဝ၌ ရပ္ေနၿပီး အထဲသို႔ လွမ္းၾကည့္မိစဥ္ ...ျမင္လိုက္ရသူက minnieမဟုတ္ဘဲ...အရင္တစ္ခ်ိန္က အရမ္း ခ်စ္ခဲ့ရပါေသာ Taeေလး.....

ျမင္ျမင္ခ်င္း ေျပးဖက္ထားခ်င္ေပမယ့္..
'လက္႐ွိခ်စ္သူမွာ Minnieျဖစ္ေၾကာင္း..
Taeဆိုသည္မွာ အရင္တစ္ခ်ိန္က ခ်စ္ရတဲ့သူ တစ္ဦးသာ ျဖစ္သည့္အတြက္
Minnieနဲ႔ကိုယ္နဲ႔ ခ်စ္သူေတြဆိုသည္ကို အသိေပးထားသင့္သည္' ဟု ထင္မိသည္ေၾကာင့္ Taeမျမင္ေအာင္ လွည့္ျပန္လာ၍ ရပါေသာ္လည္း ....ထိုသို႔ မျပန္ခဲ့ဘဲ...ရက္စက္ျခင္းေတြသာ သူ႔ကို ထပ္ေပးခဲ့မိျပန္သည္.....သူမသိခဲ့ေပမယ့္............

••••••••••••••

Jiminနဲ႔အတူ ထမင္းခန္း၌ ျပင္ဆင္စရာ႐ွိသည္မ်ားကို ျပင္ၿပီးသည့္ေနာက္ ျပန္ထြက္လာခိုက္...
ဧည့္ခန္းထဲ၌ ေရာက္ေနေသာ သူတစ္ဦး...Jiminေျပာထားသည့္ သူ၏ခ်စ္သူဆိုေသာသူ ျဖစ္လိမ့္မည္ ထင္သည္.....

သို႔ေပမယ့္ ...စိတ္ထင္သည္ပဲလား...အရမ္းခ်စ္ခဲ့ရတာေၾကာင့္...ေမ့မရလို႔...ထင္ေယာင္ထင္မွား ျဖစ္ၿပီး လူမွားျမင္မိတာမ်ားလား....ထိုသူသည္ တျခားသူမဟုတ္....ဟိုအရင္တစ္ခ်ိန္က ကြၽန္ေတာ္ အရမ္းခ်စ္ခဲ့ရပါေသာ လူသားေလး Jeon.....သူက ဘာကိစၥနဲ႔ Jiminဆီ ေရာက္လာခဲ့သည္လဲ....မဟုတ္မွလြဲ...သူက.....Jiminေျပာတဲ့...သူ႔ရဲ႕ ခ်စ္သူဆိုသူမ်ားလား...မျဖစ္ႏိုင္ဘူးမလား...မဟုတ္ဘူးမလား....ဟိုအရင္တုန္းကတည္းက Jeonက Taeဆိုတဲ့ ကိုယ့္ကိုပဲ အရမ္းခ်စ္ခဲ့တာေလ....

Don't forget me Where stories live. Discover now