Massage - 3

218 31 15
                                    


"Encik kerash ni kenapalah tampan sgt ? Sayya taakuaaat~"

"HOI ! Angau ape tu !"

"EOMMA !!!! EI SHIN WONHEE ! TANJAT LAH BUDUU" Marah Aeri seraya tangan kanannya mengusap dada. Bak kata author. Tanjat ye dok ?

"Usha Daniel lagi ke ? Tk penat eh bertepuk sebelah tangan . Kesian aku tgk kau ni" Wonhee buat muka menyampah. Kesian tgk member dia sorg ni terhegeh-ii kat budak hati batu bata bati bato. Hanya mampu sapot je dari belakang even muak gila dengar nama si Daniel tu.

Kenapa mesti budak tu ? -,,-

Dahlah aku jugak yg kene tarik tiap kali dia nak usha Daniel waktu rehat. KAU TAHU TAK AKU LAPAR. EI ! ITULAH SATUSATUNYA MASA UNTUK AKU ISI PERUT YG DH BUAT KONSERT HARD KERIKERI TAU ! AJAK LA RYU AH KE APA. WHY MEH ?!

"Alalalala , weh. Dia terlalu menggoda laa~ ai kennot u kenow !" Sengih Aeri seorg diri sambil cover mukanya menggunakan buku teks sejarah. Wonhee menggeleng kepalanya. Kecik besar kecik besar je aku tgk betina ni.

"lantakkau lah perempuan. Janji kau hepi , aku pun hepi."

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

"Niel , Ong. Esok ade latihan. Jumpa dalam studio mcm biasa. Katanya nak buat choreo terbaru untuk festival baru akan datang" ujar Jihoon sambil membelek mesej yg masuk bertalu-ii dalam aplikasi kakaonya. Daniel mengangguk teruja. Gigi dua batangnya terkeluar akibat senyumannya yang mampu membuatkan ramai Wannable cayyaq.

"Alaaaaa , aku nk date dengan Ongnable lah esok~ aku dh janji ngan dia." Ong membuat muka sedih. Sayang betul dia dekat Ongnable. Koyak sikit pun dah melalak , mcm mana kalau hilang ? Ha author syak dia kurung diri dalam bilik.

Makan tk kenyang , makan lagi.
Tido tk nyenyak , tido lagi.
Mandi tk basah , itu menipu.

Manade org mandi tk basah. Kau pikir tu air liur ? Air liur pun basah beb even kejap je dah kering -,,-

"tk kemana pun Ongnable kau ong. Melainkan kalau ade org sentuh dia."

"K

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"K." Seongwu mengalah. Muka pasrah dia tayang. Maaflah ongnable. Sayya terpaksa lepaskan awak esok ni ! Harini saya takkan lepaskan awak.

TBC

『 MESSAGE ㅡ KANG DANIEL 』Where stories live. Discover now