13

140 25 15
                                    

















KRINGGGGGGGGGGGG

Rehat!

Waw, tepat tepat je time aeri dah siap cuci tandas pe semua. Rezeki rezeki. HAKHAK !

“AERI !” Wuish, makhluk apa tu ? Dh lah petik nama aeri kuat kuat. Aeri pandang belakang. Ah, Ryu Ah rupanya. Mmg bingit la jawapan dia. Dia mana pernah nak senyap.

“Diam sikitlah! Sekolah ni bukan ade kita je. Tgk orang dh pandang” Ryu Ah sengih. Haish, nasib comel!

“Hehe, mian. Jom rehat. Aku lapar do”

“Ha jomlah. Aku pun tgh kebuloq sekarang ni. WEH WONHEE MANHIMANHI. CEPAT AH !”

Dan sekali lagi tumpuan semua org tertumpu kepada Aeri. Dia pun duakalisebelas je dengan Ryu Ah. Ceh! -,,-

“Ye , ye. Jomjom”

















『 KANTIN 』

Nasi Goreng Kimchi acik kantin disuap kedalam mulut dengan gelojoh. Lapar punya pasal syaye kishah hape uhuks!

Sedapsedap suap makan. Terasa sejuk diatas kepala. Air? Yeah, Air milo -,,-

Ko Cibai and the geng lagi. Cibai tuang air milo atas kepala Aeri tengahtengah Kantin. Untuk kali ketiga nya dia menjadi tumpuan pelajar.

Nasi goreng tadi. Jgn cakap! Dan mendap dengan air milo tadi.

SOMEONE PEGANG TANGAN AERI CEPAT SEBELUM MUKA BETINA NI PECAH!

“Upsh, sori lah. Ingatkan sini singki tadi. Tu try tuang air tadi. Hahahahahhaha!” Gelak pontianak untuk kali ketiganya ya. AIR YASSIN OH PELIS AI NEED THO !

“Dah besar pun tkle beza manusia dengan singki lagi ke? ” Maaf , tu bukan suara Aeri. Bukan suara Ryu Ah. Bukan suara Wonhee.

Tapi......































































Suara Kang Daniel...

TBC ❤

『 MESSAGE ㅡ KANG DANIEL 』Where stories live. Discover now