-JEON AERI POV
Aku benci kau, Seungkwan
AKU LAMBAT 1 MINIT 2 SAAT JE. PERLU KE KAU TULIS NAMA AKU ?! TAK PEPASAL HARINI AKU KENE DENDA CUCI TANDAS. KAU TAHU TK BUSUK DENGAN BAU BUDAK TK RETI PAM TANDAS LEPAS GUNA YA ALLAH !!!!
DENGAN INI AUTHOR MENGISTIHARKAN JEON AERI IALAH
HATERS ENCIK BOO SEUNGKWAN A.K.A KETUA PENGAWAS PALING TK BERTAULIAH !
KAUSABO KWAN. KAUSABO. MMG AKU SEBOR BERITA YANG KAU BUAT GIMNASTIK TK BERBAYAR TENGAHTENGAH STADIUM RUNNINGMAN SEMALAM!
sumpah author dekah teruk sebab dia HAHAHAHAHHAHAHA TKLE MOVEON!
Baldi berisi air aku hempas dekat lantai. Kesah apa aku kau nak pecah ke nak bocor. Janji aku lepas geram. Tapi an..
ade faedah gak kene denda HAHAHAHA TKYH MASUK KELAS MATH.
Seksa bodo pagipagi lagi dah ade kelas math. Pecah kepala ! Pepagi dh kene sumbat macam macam benda dalam otak. Silap haribulan otak pun ilek HAHAHAHA
Mop dengan sabun pencuci aku ambik dalam bilik stor yang mmg dh dikhaskan ada untuk acik cleaner simpan barang cucian lepas cuci tandas.
-END AERI POV
Lepas buat air sabun. Aeri mula merendam sekejap mop kedalam baldi dan perah sehingga tangan memerah eh HAHAHA. Lepas perah , dengan segala kudrat yang adeㅡ EWAH . Aeri mula mop lantai dengan penuh tenaga.
Tapi tk lama. Kejap je dh pancit. Siapa suruh tk sarapan pagi tadi ha padan muka hang! Tengah mop lantai tu. Ya tudia. Sampah masyarakat kita sudah marey!
Ko CiBai dan geng gengnya sudah marey lah wak. Haduh, kenapa sekarang do ?!
Aeri cuba abaikan diaorg yang dah memekak memekik melolong mcm setan terencat pftt sori HAHAHAHHA
Aeri menyanyi kecil sebab bosan. Sebab skrg ni dia malas nak dgr bunyi langau. Bingit !
“Eh gais, harini kita ada acik cleaner barulah! Lawos aum!”Dengan itu, geng geng Cibai mula gelak mcm pontianak. Rasa mcm nak sumbat mulut sorg sorg guna air Yassin do
But itu okay lagi. Sampai satu tahap ni! Ha ni paroh aku tatau nak kata apa. Dia pijak tempat yg aku dh mop tadi. Dan tempat tu dh kotor balik dengan lumpurㅡ
HENGKO PIJAK SIMEN KE LUMPUR APE DO . KOTOR BABI KAU TAHU TK AKU BARU LEPAS MOP TEMPAT TU ! DHLA BERLUMPUR ! TAPI KALAU BERLUMPUR SEBAB BARU LEPAS ZIARAH KAUM KAU OH TKPE AERI FAHAM. PATUTLA PERANGAI SEBIJIK KAUM PINK HENGKO TU ! BERJANGKIT GHUPENYA !
Ok Aeri, bawak bersabar sayang. Tkpe kita mop balik.
Dah mop. Nak mop tempat lain pulak. Tapi tergendala sebab Cibai ni pijak balik tempat tadi. Aku pun layan kan aje sebab malas nak bergaduh. Mop balik and u know what ?!
DIA BUAT BALIK. HENGKO ANAK HARAM CIBAI.
HARAM DIANTARA HUBUNGAN BABI DENGAN ANJING !
SAME DENGAN
BAJENK JENK JENK JENK !
“Kau nak apa , Cibai. Aku tk ganggu kau kan?”Muka pokerface, Aeri tayang. Fedap ah manusia ceni.
Cibai duduk diatas singki. Sebatang rokok dan lighter , Cibai keluarkan. Aku dh kata pompuan ni sampah masyarakat -,,-
Dia bakar hujung rokok tu lalu dia sedut dan hembus. Asap yg keluar dari mulutnya itu dihembus pada muka Aeri.Sesungguhnya aeri benci bau rokok! Terbatuk-batuk Aeri lepas diperlakukan bergitu.
“Mmg aku simbah jugak betina ni guna air sabun” Perlahan sahaja Aeri berkata. Tapi tk sangka lak betina tu dengar . Ahaks!
“Nak simbah aku ? Waw geng. Berani nye. Tepuk la sikit. Sian tkde org nak tepuk tangan untuk dia.”seraya itu. Geng geng Cibai mula bertepuk tangan sambil gelak. Bingit weh bingit!
“Kata nak simbah aku. Kenapa tk simbah jeㅡ”Tk sempat Cibai nak habiskan kata katanya. Aeri terlebih dahulu pantas simbah muka Cibai guna air sabun mop lantai tadi.
“Jgn nak marah aku sebab kau yg cabar aku. Kau dh cabar , dh bagi greenlight. Why not i do it right?” Sisi gelap dh marey gais HAHAHAHHA jgn buat yitu anak Jeon marah ma. Sekali dia hangin mmg say goodbye to da world!
Cibai mula bangun dari duduknya dan pandang wajah Aeri dengan muka yang tgh tahan marah. Alolololo sian dia. Muka merah merah. Nak apa ? Nak mop pulak ? Kosabo jap HAHAHAHHA. Aeri still dengan wajah pokerface nya. Tak kisah dh ape nak jadi lepas ni. Janji dia puas. Geram dengan Kwan tadi. Ni tambah dengan Cibai. Mmg meletus ah
“KAU ! Kau tunggu. Aku akan balas balik!”
“Lah, dia suruh tadi . Nak balas balik ? Baik takyah suruh aku buat. Buang tenaga do angkat baldi untuk kau tadi” YA TUDIA. JEON AERI SEDANG MENAMBAH BATU ARANG PADA API YA GAIS. HA TEPOKKKK
“HAISH ! JOM GAIS! BENCI LAH DENGAN PEREMPUAN NI!”
“Aku mmg perempuan. Kau ade nampak aku ni macam kaum sajat ke?”
Tangan Cibai laju sahaja naik ala ala ingin menampar Aeri. But sorry to sayㅡ
Benda ceni dh lapuk. Boleh agak dah kau nak buat apa. Sebab tu Aeri tahan tangan kau awal-awal dari tampar diri dia. *dab*
“LEPASLAH!”
“Aku pun tk ingin lah nak sentuh sampah cam kau ni. Aku just pertahankan diri aku je. Taknak ade najis melekat kt muka aku” terus tangan Cibai, aeri lepas. Selepas itu, Cibai and the geng terus keluar dari tandas sambil kakinya hentakhentak lantai. Alah sian dia. Geram ye. Tapi jgn buat lantai tempat kau lepas geram -,,-
EH AKU BARU BUAT CENTU TADI KT BALDI NGAN LANTAI HAHAHAHAHAHAHAH
Haih,
Terpaksa buat air sabun balik nak cuci tandas.
Tabahlah Aeri....
TBC
Aku tahu hambor HAHAHAHAHAHHA
YOU ARE READING
『 MESSAGE ㅡ KANG DANIEL 』
RomanceCOMPLETE ! alkisah tentang seketul Jeon Aeri yang amat menggilakan seketul kang chodingㅡ eh taktak . kang daniel okay ? okay . nak kata gila taklah gila mana . basye basye je hek ㅡ kang daniel yang dikenali sebagai seorang yang amat sukar bergaul d...