Reggel csipogásra ébredtem. Álmosan kinyitottam a szemeimet és megnéztem az időt. 6:45. Vagyis ma van a suli első napja. Elnéztem a szobában lévő másik ágy felé, de Emily-nek nyoma sem volt. Felálltam az ágyból és leballagtam a lépcsőn. Emily a kanapén ült és mesét nézett.
-Emily, öltözés!-böktem fejemmel a fürdőszoba felé.
-Megyek!-felugrándozott a lépcsőn és bement a fürdőszobába.
-Felkészültél a sulira, drágám?-ölelt át anyu.
-Nagyjából...Meg ott lesz Rachel is.
-Na, látod! Megyek, csinálom a reggelit.-anyu elindult a konyha felé, én pedig felmentem a fürdőszobába Emily-hez. Felkötöttem két copfba a háta közepéig érő mogyoróbarna haját és miután elment, én is fogat mostam és egy copfot csináltam a derekamig érő hajamból. A szobámban kinyitottam a szekrényemet és kivettem egy lovas pólót és a bézs lovaglónadrágomat.-Gyere Emily!-együtt lementünk a lépcsőn és bementünk a konyhába megenni a reggelinket.
-Kész a reggeli! Tükörtojás és bacon.-apu elénk tett egy-egy tányért. Mikor megettünk mindent, 7 órakor elindultunk mindannyian, így én hátra ültem az ablak mellé.
-Lányok, én fogok értetek jönni délután 2-re!-anyu a suli kapujában elköszönt tőlünk.
-Rendben, majd felkészülünk!-utoljára megöleltük és beléptünk az iskolába. Láttam Emily-n, hogy nagyon izgul. Elvégre neki ez az első napja az iskolában. Nekem pedig az első ebben az iskolában.
-Hű, nagyon nagy!-csodálkozott Emily, amin én csak mosolyogtam. Kimentünk az udvarra. Csak az elején volt egy kevés beton, aztán jött a hatalmas füves rész. Leghátul egy nagy focipálya helyezkedett el fekete és fehér színekben játszó kapukkal.
-Elmehetek a lányokhoz?-Emily odafordult hozzám. Hát persze, hiszen ott mindenkinek ez az első napja!
-Ella! Ella!
-Ja, igen, mehetsz. Majd reggeli szünetben gyere ide hozzám!
-Oké!-megölelt, majd odaszaladt egy magányosan ücsörgő szőke kislányhoz. Neki sokkal könnyebb.
-Ella, hát itt vagy!-hátulról jött az ismerős hang. Megpördültem és ott állt Rachel.
-Szia!-megöleltük egymást és leültünk egy padra, hogy Rachel elmondjon mindent az iskoláról.
-Szóval, én tavaly jöttem ebbe az iskolába, de volt időm kiismerni. Nekem rajtad kívül nincs itt barátom, csak Phoebe. Vele csak ritkán beszélgetek. Szerencsére mostmár itt vagy. Gyere, mindjárt kezdődik az óra!-felmentünk a lépcsőn a második emeletig.
-Ma az összes óránk osztályfőnöki, mert ugye az órarendet még nem tudjuk. Az osztályfőnökünk Ms. Bauer és nagyon kedves. Van egy lánya, aki idén kezdte az első osztályt. Ilyenkor az első órán mondja el a sulis dolgokat, utána a többi órán filmet nézünk és akármit csinálhatunk.-bementünk az osztályba, és a középső oszlopban az első padba leültünk Rachel-lel. A termünk rögtön a tanári mellett volt. A falak kékeslilák voltak, a plafon fehér. Előttünk egy nagy üres és egy kisebb négyzetrácsos tábla volt felszerelve a falra. A katedrán helyezkedett el a fa tanári asztal. Az asztalon volt egy laptop, amitől balra szintén a falra felszerelve egy interaktív tábla.Becsengettek, és Ms. Bauer köszöntötte az osztályt.
-Szervusztok gyerekek! Remélem, jól telt a nyaratok! De amint tudjátok, új osztálytársatok érkezett. Ella, kérlek bemutatnád magad?-kimentem Ms. Bauer mellé és elkezdtem:
-Ella Wilson vagyok, nemrég költöztünk ide Cardiffból. Lovagolni is járok, valamint van egy saját lovam, Álom.-leültem a helyemre.
Ms. Bauer elmondta az órarendet és utána bármit csinálhattunk. Én Rachellel beszélgettem.
-Ms. Bauer a magyartanárunk, Mr. Taylor a matek és a fizikatanárunk és a történelemtanárunk Ms. Hampton. A többit az igazgatónő tanítja.Ebédkor mindenki lement, köztük az első osztály is.
-Ella!-Emily megölelt-Képzeld, van egy barátnőm, úgy hívják, hogy Vanessa Bauer. És azt mondta, hogy az anyukája az osztályfőnökötök.
-Ez nagyon jó. Menj vissza, mert az osztályfőnököd keres!-elbúcsúztunk, ő pedig visszament az osztályához. Vettem egy sötétkék tálcát, amire egy zöldségkrémleves, két szelet rántott sajt és egy adag saláta került. Leültem, majd elkezdtem enni.
-Szia...hogy is hívnak, Ella! Scarlet vagyok! Scarlet Hill. Te voltál az, aki megelőzött a versenyen, igaz?
-Öhm...igen.-Scarlet állt ott két barátnőjével-Mit szeretnétek?
-Tudod, csak annyit akartam mondani, hogy nálam, senki sincs, aki jobb, vagyis te sem!-elmentek. De hogy mire volt ez jó, azt nem tudom.Eljött a délután. Anyu elvitt minket a lovardába. Emily-nek ez volt az első órája, ezért ők az oktatóhoz mentek. Én pedig az istállóba. Bementem és megláttam Rachelt, amint Tolvajt ápolja.
-Szia!
-Szia Ella! Képzeld, holnap jön egy új ló. Állítólag egy nagyon profi lovasnak szánják. Mert nagyon vad.
-Hm. Ez érdekes!Sziasztok! Egy kicsit hamarabbra terveztem ezt a részt, de végül így alakult. Remélem tetszett!
DU LIEST GERADE
A csodalovas /BEFEJEZETT/
FantasyElla és családja elköltözik épp egy lovardatulajdonos mellé. Ám ez nem egy közönséges lovarda. Ella boldog az új életében, de ekkor érkezik egy gyönyörű ló, akiben még sok minden rejlik. 2018.08.22. #4 lovas❤❤ 2018.08.23. #3 lovas❤❤ 2019.01.12. #2 h...