9.fejezet

216 11 0
                                    

Másnap már 6-kor talpon voltam. Enni adtam Bambinak és Jessynek, majd nekiálltam a matek leckémnek. Igaz, hogy csak pár feladatom volt, mégis sokáig ültem az asztalomnál. Elképzeltem, ahogy Csodával átugorjuk az összes akadályt, hibátlan pályát teljesítünk. Elképzeltem, hogy a dobogó legmagasabb fokára állhatok. Ekkor motoszkálást hallottam magam mögött. Emily felébredt.
-Ella...te már fenn vagy?-kérdezte félkómásan.
-Igen. Jössz velem a lovardába?
-Persze!-és már kászálódott is ki az ágyból.
Fél óra múlva már az autóban ültünk.
-Tehát, a verseny kedden lesz?
-Így van, anyu!
-Akkor nincs sok időd! Tessék nagyon koncentrálni az edzésen!
-Természetesen. De még lesz egy edzés hétfőn.
-Tudom. Rachel eljön?
-Persze, ki nem hagyná.-nevettem.
-Itt vagyunk, itt vagyunk!-nyitotta ki az ajtót Emily, még mielőtt anyu leállíthatta volna a motort.
-Lassabban, kislányom!-szólt rá.
Én is kiszálltam, majd bementem az istállóba. Felnyergeltem Csodát, és vártam az utasításokat Jane-től.
-Szóval, első lesz a fal. Aztán jön egy szimpla, majd egy triple bar. Vizesárok és oxer, végül a palánk és kész a pálya.
-Hú, ez egy kicsit bonyolult.
-Ne aggódj, ezért gyakoroljuk.-mondta, majd rácsapott Csoda farára, aki ettől azonnal lépni kezdett.
A fal és a szimpla akadály tökéletesen ment, azoktól nem is féltem. A baj csak a triple barnál kezdődött. Csoda lógatta a lábát, ezért majdnem levertük a legutolsó rudat. A vizesároknál elkezdett hátrálni. Az agyamon eluralkodott a pánik. Mi lesz, ha a versenyen is ezt csinálja?
-Ugrasd be vágtába!-hallottam Jane-t
Beugrattam, majd sikeresen átugrottuk az árkot. Az oxernél és a palánk már nem volt semmi probléma.
-Remek, csak a vizesárkot még gyakoroljuk hétfőn!-mondta Jane.
-Rendben!-mosolyogtam vissza rá.
Szerelés közben Jonas lépett mellém.
-Szia!
-Szia.-néztem fel rá, majd vissza a hevederre.
-Apa azt kérdezi, hogy Álom lehetne-e egy másik lovasé? Cserébe Csoda a tied lehet. Hallotta Jane beszámolóját.
-Ó.-erre ennyit tudtam hirtelen válaszolni.-Persze.-halványan mosolyogtam, majd levettem Csoda hátáról a nyerget.
Jonas el is távozott.
-Huh...-mondtam kimerülten, amikor beültem az autóba.
-Milyen volt?-kérdezte anyu.
-Jó, csak Csoda fél a vizesároktól.
-Szegény!-mondta sajnálkozva Emily.

Otthon kimerülten ültem le a kanapéra. Gordon Ramsay volt éppen benne, de fogalmam sincs, hogy mit csinált. Bambi felugrott mellém a kanapéra. Követte őt Jessy is. Egy ideig símogattam őket, majd elmentem fürdeni. Este nyolckor már mélyen aludtam.

Hétfőn Rachel rögtön azzal köszöntött, hogy van egy "szurkolótáborom".
-Beszerveztem Leilát, Catherine-t, Tinát és Hannah-t.
-Szuper...de nem kellett volna. Tudod, ez egy zártkörű verseny.-mondtam halkan.
-Nos...ezt nem tudtam.-látszott rajta, hogy szomorú. Fel kellett vidítanom valahogy-Tudod mit? Gyere velünk, csak beengednek!
-Oké.-mosolyodott el.-De előtte még szólok a lányoknak.-majd elment.
Suli után rohantam az edzésre. Anyu nem tudott értem jönni, szóval gyalog mentem. Amint befordultam a sarkon, megláttam Jonast. Gyorsan elővettem a telefonomat. Nem nagyon akartam vele társalogni. A tervem bevált, mert csak intett egyet, ezért szó nélkül bementem a kapun. Kihoztam Csodát, és elkezdtem felszerelni.
-Szia kislány. Ma nagyon jónak kell lennünk, mert ez a "főpróba".-mondtam a szürke kancának.
Amint kész lettem, elvittem őt Jane-ig, és ekkor jött a hideg zuhany.
-Szia! Ma Scarlettel és Debórával lesz egy kis versenyetek. Csak egy próba, ami időre megy és szintén számít a hibapont.
-Oké.-mosolyogtam erőltetetten.
Végignéztem a pályán. Ugyanaz, mint tegnap. Szintén vizesárokkal. Mellém lépett Scarlet az éjfekete kancájával.
-Sok sikert. Szükséged lesz rá!-bökte oda, majd elindult. Elhúztam a számat, de megpaskoltam Csoda nyakát. Scarlet valóban szépen teljesítette a pályát, 0 hibapont és 1 perc 27 másodperc.
-Jobbnak kell lennünk!-súgtam oda Csodának.
Elindultunk. Fal, majd egy szimpla. Tökéletes. A triple-bart is átvittük. Most jött a vizesárok. Féltem, de nem volt miért. Csoda-mintha megértette volna a mondatomat-simán átugrotta. Már csak az oxer volt, és a palánk. Ezekkel sem volt probléma. Visszavágtattunk, majd lihegve megkérdeztem:
-Mennyi lett?
-1 perc 27. Döntetlen.

A csodalovas /BEFEJEZETT/Место, где живут истории. Откройте их для себя