11. fejezet

221 11 2
                                    

Pár percig beszélgettek, majd Jonas visszajött hozzánk.
-Azt mondta, hogy nem ő volt.
-Azt a lényeg, hogy ilyen jó lett az időd!-símogatta meg anyu a vállamat.
-Azt a baj, hogy Scarleté 2 perc 35.-közölte Jonas.
-Nem baj, akkor is jó lett!-dicsért Jane.
Jonas visszament Scarlethez, én pedig Csodával maradtam.
-Nem tudom kislány, szerintem Scarlet volt.-suttogtam, amikor már mindenki elment.
Csoda csak nézett előre, a pálya felé.

-Jonas szemszöge-

-Tudsz titkot tartani?-kérdezte Scarlet.
-Persze.-bólintottam.
-Én voltam.
-Mi?-néztem rá kérdőn.
-Ne értetlenkedj már! Ez!-a hüvelykujjával hátramutatott Elláék felé.
-Aha, értem.-válaszoltam rá.

-Ella szemszöge-

KÖVETKEZIK AZ EREDMÉNYHIRDETÉS! KÉRJÜK A LOVASOKAT, SZÁLLJANAK LE LOVAIKRÓL, ÉS JÖJJENEK A PÁLYÁRA!
Elindultam, miután Jane megfogta Csodát.
HARMADIK HELYEZET ABIGAIL ROBERTSON ÉS NÁRCISZ 2 PERC 40 MÁSODPERCCEL; MÁSODIK HELYEZET LETT ELLA WILSON ÉS CSODA 2 PERC 38 MÁSODPERCCEL ÉS ELSŐ HELYEZET, AZAZ Ő LETT AZ IDEI DÍJUGRATÓ ORSZÁGOS BAJNOK!
Mindhárman kimentünk a zsűrihez, hogy megkapjuk az érmünket és a szalagot. Scarlet kapott egy kupát is.
Miután mindenki gratulált, visszamentem Csodához.
-Ügyesek voltunk!-mondtam boldogan.
-Megmondtam, hogy én vagyok a legjobb!-bökte oda Scarlet, amíg elsétált előttünk.

Mr. Loyd az irodájába hívott mindenkit a lovardából, hogy gratuláljon.
-Állj, apa!-vágott közbe Jonas.
-Mit szeretnél Jonas?
-Scarlet nem érdemli meg a díját! Elvágta Ella nyergének a kengyelszíját!
-Tessék?-kérdezett vissza Scarlet.
Mindenki döbbenten nézett.
-Igaz ez?-kérdezte Mr. Loyd.
-Nem, ilyet sosem tennék!- védte magát Scarlet. Azt hiszem, Jonas tudott valamit.
-Jonas, honnan veszed ezt?-kérdezte Mr. Loyd.
-Scarlet mondta!
-Ugyan, csak rám akarja fogni! Hiszen az ő kése volt a földön!
-Elég! Scarlet, Jonas. Ha bevallja valamelyikőtök, hogy ki volt, kisebb büntetéssel is megúszhatja!-közölte Mr. Loyd.
Kibírhatatlan csend következett. Scarlet megvető pillantást küldött Jonas felé. Lélegzetvisszafolytva néztem Jonasra, majd Scarletre.
-Jó, én voltam...-ismerte be Scarlet.
-Scarlet, megtudhatnám az okát?
-Igazából nem is tudom. De sajnálom.-felém nézett egy olyan bocsánatkérő arccal.
-Megbocsátok!-mosolyogtam rá.
-Hát akkor ezzel is végeztünk. Mégegyszer gratulálok lányok!-mondta Mr. Loyd, majd elindultunk haza.
-Gratulálok Ella!-ölelt meg Emily, mielőtt beültünk az autóba.




Sziasztok! Hatalmas kihagyás után megszületett ez a rész is. Tudom, hogy nagyon rövid lett, de ez a befejező rész, vagyis vége van a történetnek! Köszönöm, hogy itt voltatok, és hogy Nektek köszönhetően első helyet is értem el! ❤️

A csodalovas /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang