Chapter 5

93 6 2
                                    

*Lina szemszöge*

      Már vagy egy hét eltelt azóta, hogy itt tartózkodom. Jelenleg a szobámban vagyok, és tisztogatom becses fegyvereimet. Tevékenységemet az ajtómon való kopogás zavarta meg.

- Gyere be. - mondtam, és Walter lépett be az ajtón.

- Oh, Walter. Mi járatban? - kérdeztem közben folytattam a fegyvereim karbantartását.

- Jó estét, Kisasszony. Sir Integra látni óhajt téged az irodájában. - mondta.

- Miért? - kérdeztem vissza.

- Azt majd Sir Integra elmondja, Kisasszony. - felelte Walter. Sóhajtottam, abbahagytam a karbantartást, és eltettem a fegyvereket.

- Rendben, akkor menjünk. - mondtam, és kimentem az ajtón. Walter meg jött utánam egészen Integra irodájának hatalmas ajtajáig. Kopogtam.

- Gyere be. - hallottam meg bentről a hangját és bementem. Walter becsukta az ajtót miután ő is bejött. Integra nem volt egyedül. Itt volt még Alucard, Seras és Bernadotte-san.

      Mi van itt? Csináltam volna valamit, amit nem kéne? Gondoltam magamban, és az utóbbi kérdésen gondolkoztam, de nem találtam semmi negatív értékű választ. Legalábbis számomra.

- Mit akar? - kérdeztem unottan.

- Ahhoz képest, hogy Ön egy grófkisasszony, nem viselkedik ahhoz illően. - szólalt meg Integra, és rágyújtott egy szivarra.

- Ha az illedelmességről és az udvariasságról beszél, azokat kiölték belőlem fél évezred alatt az emberek. - mondtam kifejezéstelen arccal kihangsúlyozva az "emberek" szót.

- Értem... 24 órával ezelőtt Sir Penwood emberei elvesztették a kapcsolatot a Birodalmi repülőgép-anyahajóval, ami a Polinton öböl partjától 300 km-re van. Nagy valószínűséggel a Millennium van e mögött. A Hellsing átvette az irányítást, és mi foglalkozunk vele. Bevetették az Angol Királyi Flottát, de egy személy egy lövéssel kiiktatta őket. Ezt nevezzük a "Bűvös Lövedék"- nek. Csak egy választási lehetőségünk van ahhoz, hogy likvidáljuk őket. Az lenne a dolog, hogy Te és Alucard feljussatok a repülőgép-anyahajóra, és elintézzétek az ellenséget. Mi repülőkkel elterelnénk az ellenség figyelmét, és ti egy kémrepülővel, egy SR-71-el odamennétek. - magyarázta Integra.  

- Micsoda? Az óceánra? Nem megyek! - tiltakoztam.

- Ezt nem te döntöd el! Ez egy parancs, kisasszony! - mondta Sir Integra az asztala mögül. 

- Nem érdekel! Én nem megyek annak a közelébe sem! Inkább küzdök meg egyedül ezer vámpírkatonával, minthogy kimenjek az óceánra! - kiabáltam.

- Engem meg a nyavalygásod nem érdekel! Azt teszed, amit én mondok neked! Ez egy parancs! - kiabálta. 

- Erre az akcióra elég oda Alucard! - mondtam. Mielőtt Integra megszólalhatott volna, Alucard közbeszólt.

- Igaza van Linának, Integra. Egyedül is elbánok néhány féreggel, és úgy érzem, hogy neki jobb hasznát veszed, mint egy testőr. - mondta Alucard. Integra látszólag kicsit lenyugodott.

- Valóban? Képes lennél egyedül elintézni őket? - kérdezte Integra. 

- Természetesen. Szerintem Linát jobban használhatnád ha melletted van. Ő nem olyan, mint én. - mondta Alucard. 

- Rendben. Akkor csak te mész oda. Amikor elkezdődik ez a háború, akkor biztosan megfogják támadni a Hellsing-et. Ezért... Seras és Bernadotte fognak a birtokra vigyázni, Angelina pedig velem és Walterrel jön a következő Kerekasztal Találkozóra. Ennyi. Készítsétek elő a fegyvereiteket. Alucard, indulj most rögtön! Elmehettek. - mondta Integra. Bólintottunk és kimentünk a teremből. Mielőtt én is kimehettem volna, Integra megszólított.

A Holtak Királyának húga? (Hellsing fanfiction) [BEFEJEZETT]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon