Chapter 6

79 6 2
                                    

*Lina szemszöge*

      Míg a Hellsing Főhadiszállás felé szálltam, a halál és a pusztulás fogadott. Az egyik Zeppelin roncsa. Látszott rajta, hogy már egy ideje itt van. Tovább haladva észrevettem a taposóaknák nyomait. Végül megpillantottam azt. Az új otthonomat, ami mostanra romokban hever. Betört ablakok, lerombolt falak. Beugrottam egy ablakon a harmadik emeleten, és lassan mentem végig a folyosón. Mindenfele véres hullák, vegyesen bajtársak és ellenségek. A folyosó végén, a Tanácsterem előtt, megpillantottam három személyt. Kettő közülük a Vad Libák tagjai, és a harmadik Seras. Megváltozott. Ruhája vérvörös volt, és a bal karja hiányzott. Helyette csak erőfoszlányokat láttam a csonkból kieresztve. Észrevettem egy holttestet mellettük. Távolról is jól láttam, hogy Bernadotte-san az.

      Szegény Bernadotte... Gondoltam magamban.

- Lina-san! - jött ide hozzám Seras. - De jó, hogy látom. - mondta.

- Seras. Mi történt itt? - kérdeztem.

- A támadás oroszlán részét bekaptuk, de sikeresen visszavertük őket. És Bernadotte-san... - mondta Seras.

- Igen. - bólintottam együtt érzően. - Ittál a véréből, nem? - kérdeztem.

- Igen. - bólintott.

- Jól tetted... Mondott bármit is, ami engem érint? - kérdeztem, még ha előre is tudtam rá a választ. 

- Azt mondta, hogy te vagy a parancsnok, Lina-san, és hogy egyszer fejezd be a történetet. - mondta Seras.

- Rendben... Akkor menjünk, Seras... Integra már vár. - mondtam, és elindultam az ablak felé.

- Igenis! - mondta majd követett.

- Angelina-san! - szólított meg az egyik katona, mire megálltam és feléjük fordultam.

- Sok szerencsét a küldetésen, Parancsnok!! - mondták egyszerre tisztelegve.

- Persze. Köszönöm, uraim! Ígérem, a Hellsing győzni fog! Menjünk, Seras. - mondtam, majd kirepültem az ablakon, a Halál Városa, London fele szállva. 

...

Mióta elhagytam ezt a helyet, szinte minden ugyanúgy maradt. Nem csoda, hiszen a nácik és a katolikusok még mindig harcoltak egymás ellen. A levegőből megkerestem Integra-t. Az Iscariot emberei adják neki a társaságot, és látszólag elég nagy bajban van. Körül vették és a fegyvereiket feléje irányították.  

- Tch! Seras! - kiáltottam. Seras előre ment és eltávolította a vatikániakat Sir Integra közeléből. Pár pillanattal később én is ott voltam mellettük.

- Rendben van, Sir Integra? - kérdezte Seras.

- Megmaradok... Hogy van a Hellsing Főhadiszállás? - kérdezte Sir Integra.

- A nagyszabású ostrom nagy részét bekaptuk, melyet visszavertünk. Azonban a főhadiszállás romokban... És Bernadotte... - mondta Seras.

- Értem. - mondta Sir Integra miközben rágyújtott egy szivarra. - Seras, ettél Bernadotte-ből?... Teljes jogú  vámpírrá váltál? - kérdezte Sir Integra. 

- I-Igen! - mondta Seras, mire a sorból két legkitűnőbb ember előrántotta a fegyverét.

- Álljatok le. Mindannyian együtt sem tudnátok legyőzni ezt a lányt. A vámpírt, Seras Victoria-t. - mondta Anderson.

- Milyen igaz. - mondta Seras. 

      "Lina..." Hallottam meg Alucard hangját a fejemben. 

A Holtak Királyának húga? (Hellsing fanfiction) [BEFEJEZETT]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora