Jak je možné že člověk jak je Hikaru se mi dostal tak hluboko pod kůži?
Hikaru (tučně)
Co jsem to udělal?!
Já mu řekl kdo doopravdy jsem...
Chris (jeho otec) se to nesmí dozvědět!! Zabil bi mě...
A to ze ho nemiluju? Keci!
Miluji jeho oči, úsměv, tělo... Miluji ho celého ale bude lepší aby me nenáviděl než aby me miloval. Musím ho dostat do bezpečí. Daleko od jeho otce. Daleko od tohoto města a tohoto domu. Daleko ode mně.Alex
(Zapnout písničku)Asi jsem se úplně zbláznil ale zvedl jsem se ze země a šel pomalu do kuchyně kde jsem předpokládal ze Hikaru bude. Je tu. Koukali jsme se navzájem do očí. Chtělo se mi brečet ale nemohl jsem mu ukázat jak jsem slabý. ,,Chci aby jsi me odvezl k mému otci" řekl jsem naprosto v klidu. Hikaru už tak klidný nebyl. ,,To nedovolím!" řekl takovím zvláštním tónem. Jakoby se bál a zároveň to bylo tak nekompromisní. Prostě...... Zvláštní. ,,Pořád lepší než byt tady s tebou!! O co může byt můj otec horší?! Ty mě beztak prodáš stejně jako by to udělal on!! Vždyť pro něj pracuje kurva! Jasně ze jsi stejný jako on!! Nechápu jak jsem se do tebe mohl zamilovat!!" A pak se to stalo. Štiplavá bolest proudí celou mou tváří. On mi dal facku... On mě u-uhodil...
,,T-Ty..." zašeptal jsem a utekl pryč. Přesněji do koupelny kde jsem se následně i zamkl. On mě opravdu uhodil. Slzy se mi nahrnou do očí a já je nechám volně se kutálet po mích tvářích. ,,Alexi, prosím otevři. Omlouvám se, nechtěl jsem... Prosím otevři ty dveře" řekl skoro až zoufale a zaklepal. Nemám v plánu mu otevřít ani s nim jakkoliv komunikovat natož mluvit.Končím s ním!
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Tadá, ne umřela jsem. Omlouvám se ze jsem pořád neaktivní ale pořád nemám Wi-Fi a data mám hrozně pomalí. Tuto kapitolu píšu asi už tři dny kvůli pomalím datům😭.
No nic, jinak budu ráda za vaše komentáře a názory💓. A chtěla bych vám moc poděkovat za 1K přečtení (ted už je to sice víc ale poděkovat vám prostě musím😍) Jste úžasní.
Ještě otázka: Jak se vám líbí tento příběh? A co by jste tam chtěli změnit?
Milují vás!!!! Nela❤
ČTEŠ
Nejsem hračka!! (YAOI!!)
RomanceAlex už rok žije na ulici. Rodiče ho vykopli z domu protože je Neko. Začíná zima a on se bojí že to tuto zimu nezvládne. Mrzne a Alex nemůže najít nic kde by se schoval ale objeví se... ON. Toto je můj první yaoi, tak snad se bude líbit ❤