IX.

3.5K 218 25
                                    

Na tuhle písničku jsem narazila úplnou náhodou a jsem za to ráda protože je BOŽÍÍ!😍❤👌
____________________________________

Líbali jsme se tak vášnivě a intenzivně ze si troufnu říct že by se to mohlo zvrtnout v něco víc... To by mu ale nemohl začít zvonit mobil...

Omluvně jsem se na Alexe podíval a hovor přijal.
,,Máš zpoždění Hikaru! Pokud mi ho do půlnoci nedovezeš přijedu si pro něj sám a ver mi že to nechceš!
Nemuselo by to totiž skončil zrovna šťastně!" řekl dosti naštvaně Chris. ,,Řeknu ti to ještě jednou na naposledy! se ho nevzdám! Miluji ho a za žádnou cenu ti ho nedám!!" zařval jsem na něj Alex, který stál vedle , nadskočil. ,Omlouvám se' naznačím mu rty a pousměji se nad jeho roztomilostí.
Chris stále vřeští do telefonu to samé a mám chuť mu to típnout ale Alex si ode převezme mobil což dost překvapilo a možná i znepokojilo.

Přiložím si Hikaruho (Omlouvám se... Nevím jak se to skloňuje) telefon k uchu a zhluboka se nadechnutí abych se uklidnil. ,,T- Tati?" šeptl jsem, na druhé straně najednou nastalo ticho. ,,A-Alexi?" ozvalo se asi po minutě ticha. ,,Tati já... Nechci od Hikara. Miluji ho. Prosím tati, pochop to" snažil jsem se. ,,Nevím co na to říct Alexi ale... Chci tě vzít zpět domů. Mamince se moc stýská. A mě taky" lhal. Vím že lhal. ,,Tati, nesnaž se. Vím že me chceš prodat... A mamka? Jak se má? Dáš mi jí na chvíli? Prosím" z druhé strany se ozvalo povzdechnutí a tichá nadávka. Pak ticho které přerušilo ženský hlas. ,,Alexi. Broučku" mamka. Do očí se mi nahrnuli slzy štěstí. ,,Mami" řekl jsem šťastně. Chvíli jsme si s mamkou povídali ale pak řekla něco co jsem nechtěl.
,,Alexi, chci tě vidět. Můžeme se sejít? Prosím..."
____________________________________

Názor?❤

Nejsem hračka!! (YAOI!!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat