Lily se probudila neobvykle brzy. Právě svítalo. Pochybovala, že vzbudila její kamarádky, protože o všedních dnech by je neprobudilo ani stádo slonů, ale stejně sešla do společenské místnosti a začala psát dopis.
Ahoj Mami a Tati,
Dojeli jsme vpohodě do Bradavic......atd..Když Lily dopsala dopis rozhodla se jít vzbudit své kamarádky.
" Eliz, Eliz probuď se." Lehce zatřásla svou kamarádkou. Elizabeth se začala vrtět což bylo dobré znamení. Tak jsem tedy přešla ke Kate. " To bude horší" řekla si Lily v duchu. " Tak Jo Kate, jestli než napočítám do tří nebudeš venku z postele tak se ti to rozhodně nebude líbit." Křikla Lily přes celou ložnici. Eliz sebou trhal a vylezli z postele, ale Kate jen něco zamručela a zavrtala se do peřin ještě hloubš. " Dobrá jak chceš.... takže....JEDNA......DVA....já tě varuju." Křičela Lily a zvedla hůlku.
" Opravdu nevylezeš?!"
" Ne" ozvalo se z pod peřin.
"TŘI....Aquamenty." Křikla Lily a z její kůlky začalo sršet proud studené vody přímo na Kate, která urychleně vyběhla z postele. " Lilyano, já tě zabiju." Řvala, když běžela do koupelny.
" Tak to by jsme měli." Řekla spokojeně Lily.
Když se Kate a Eliz vystřídaly v koupelně zamířili všechny dívky na snídani do velké síně. Sirius se hned zvedl od stolu a šel se dlouze přivítat s Kate jak jinak než polibkem. Eliz a Lily si šli sednou ke stolu. Lily si začala nabírat zeleninu a pohlédla na Jamese. Seděl s opřenou hlavou o ruku a šťourat se v míchaných vajíčkách.Nálada se mi hned zhoršila. Také jsem si opěrná hlavu a úplně jsem stratila chuť k jídlu. " Ale co pak Evansová...."
Sirius mi říká Evansová vždy když mě chce vyprovokovat. "Co by..." řekla jsem nanejvýš pohrdavě. " Nějaká naštvaná ne?" Řekl s tím svým debilním úšklebkem. " Víš co Blacku hleď si svýho. Myslíš si, že mám náladu na to aby mě zase otravovali nějaký egoistický pitomci." Řekla jsem no spíš zakřičela jsem na Siriuse a odcházela.
" Lily kam jdeš? " zavolala na mě Eliz
" Na hodinu." Řekla jsem a ani se na ní neohlédla.Sedla jsem si prázdné učebny přemněňování do lavice a čekala na holky. Po asi 10 minutách za mnou přišla Kate a sedla si vedle mě pak přišla Eliz a sedla si před nás. Za ní zavítalo několik studentů z mrzimoru a pak už se zaplněna skoro celá třída asi dvě minuty před zvoněním se přířitili Pobetrové a sedli si do lavice před nás.
Rozlehl se školní zvonek a do učebny přišla profesorka Mcgonagallová.
Dneska si zopakujeme něco z minulého roku jestli jste úplně nezlenivěli. Lily která si od půlky prázdnin pilně opakovala se usmála a když zjistila že mají přeměnit jen ropuchu na mísu odfrkla si a provedla neverbálně kouzlo přičemž se její ropucha okamžitě promněnila ve velkou zlatou mísu. Ostatní takové štěstí neměli. Kate mísu proměnila, ale zůstala jí zelená barva a byla trochu slizká a ostatní jen honili žábu po stole aby jim neutelka. Teda až na Rémuse a Jamese. Ty znáš kterým se to povedlo paní profesorka pochválila. Pak přešla s Siriusově míse.
Vypadala skvěle jen když se na ní šáhla tak začala kvákat.
Ke konci hodiny po mě někdo začal házet papírky začala jsem je rozbalovat.
LilyPromiň
Že
Jsem
Tě
Naštval
Mrzí
Mě
To
Promiň, Sirius.
Lily se otočila a usmála se na Siriuse. Mrknutím jsem mu naznačila, že je všechno vpohodě.
Celý den byl náročný. Ještě nás čekaly lektvary, kouzelné formule, dějiny čar a kouzel a dvojhodinovka jasnovidectví.
Když jsem šla sama po chodbě do společenské místnosti šla jsem za roh a najednou do mě narazila parta pobertů.
" Lily utíkej." Řekl Rémus a vtáhly mě mezi sebe. " Co- co se děje?" Ptala jsem se a pak jsem zaslechla jak školník Filch křičí a hned mi to došlo. Utíkala jsem s nimi pryč a všichni jsme se hrozně smály. " Co jste mu zase provedli?" Ptala jsem se za běhu. " Cože? My? Takový andílci? No řekněme že jeho kočka visela na lustru ještě před naší návštěvou." Zasmál se James, kterému se nejspíš také zlepšila nálada.
Najednou se před námi objevila profesorka Mcgonagallová. " Ale kam pak?" " Nic my jen běžíme abychom stihli....další hodinu." Začal se Sirius vymlouvat a všichni divoce přikyvovali. Možná, že by nám to i prošlo kdyby se za námi neobjevil Filch a nezač řvát.
" Všichni máte školní trest." Zaječela naštvaně profesorka Mcgonagallová.
" I vy slečno Evansová?" Řekla když si mě všimla za ramenatým Jamesem.
" Všichni máte školní trest. Dnes v 7 " řekla a naštvaně odkráčela.
" No to vám tedy pěkně děkuji." Řekla jsem ale stále málem válela smíchy.Děkuju moc všem za přečtení. Budu ráda za komentář a jakou koliv radu.
ČTEŠ
Miluju tě Jamesi Pottere, jsi jen můj
FanfictionJames Potter známý jako chytač a kapitán nebelvírského famfrpálového týmu v Bradavicích a Lili Evansová krásná premiantka honocísí se dlouhými ohnivými vlasy a svou okouzlující krásou. To znají všichni: hádky, urážky a tak. Ale tento příběh bude jin...