Úplněk

331 17 3
                                    

Seděla jsem už celá nervózní ve společenské míststnosti. "Lily, neviděla jsi moje dějiny čar a kouzel." Ptala se mám Kate. Já odtrhla oči od schodů, kde ti kluci sakra jsou vždyť se už za 10 minut 5. Měli by každou chvíli už dolů. " Ne neviděla." Vytrhla jsem se z mých obav. " No možná jsem je nechala v knihovně. Jdu se tam podívat. Koukala jsem ke klučičím ložnicím a doufala že už se každou chvíli objeví. A pak se mi něco lehce otřelo o nohu. Shlédla jsem a zahlédla jsem kus Jamesovi tenisky, která mu nejspíš vyklouzla z pod neviditelného pláště.
" Buďte opatrní." Vydrchla jen do prázdná. " Neboj se." Ozval se Jamesův potichý konejšivý hlas.
Už byli pryč půl hodiny. Byla jsem nervózní jako vždy. Nevnímala jsem nic jen myslela na to ať se jim nic nestane. Přisedla si ke mě potichu Eliz." Lily ty nejdeš na večeři? " podivila jsem se na ní. " Ne." Řekla jsem, jídlo to bylo to poslední na co jsem mohla myslet.
" Vy s Kate držíte obě snad hladovku?" Zasmála se Eliz. " Kate tam taky nebyla? Jak to nikdy si večeři ujít nedá." Zeptala jsem se. " No to ne, ale běžela k Hagridovi říkala něco o tom, že si tam nechala učebnici nebo co."
A v tom se mi zastavilo srdce. Takže Kate běhá venku, když je tam teď nebezpečný vlkodlak?! " Promiň musím letět." Křikla jen na Eliz a tryskem běžela ven. Zdálo se mi jako věčnost než jsem doběhla k dubové bráně a vdechla konečně do plic čestrstvý studený vzduch. Bězěla jsem k Hagridovi. Nic a ani nikoho jsem neviděla. Srdce mi bilo jako o závod. Bolest v boku, která mě doprovázela byla nesnesitelná, ale přesto jsem pořád běžela dál. Už jsem viděla Hagridovu hájenku.
Doletěla jsem k ní a do slova zabušila do dveří. " Ha-Hagride... je tu Kate?" Vydechla jsem jakmile se otevřeli dveře a v nich se objevil ten známý vousatý obličej. " Ne není Lily, byla tu asi před 2 minutami. Pak odešla, děje se něco?"
Srdce se mi znovu zastavilo. " Ne dobrý." Vyhrkla jsem a letěla pryč. Nemohla být už v hradu to bych jí viděla jak jde proti mě.
Co když se jí něco stalo?
Z lesa vyběhl jelen. Poznala jsem ho byl to James. " Jamesi, Jamesi" volala jsem na něj z plných plic. Jelen se otočil a cválal ke mě. V běhu se proměnil lehce zavrávoral a doběhl ke mě už jako člověk. " Lily co tu děláš? Musíš hned do hradu." Řekl, chytil mě za ramena a táhl mě pryč. " Ne Jamesi, někde tu je Kate. Někde tu musí být." Řekla jsem naléhavým hlasem do kterého se už mísily vzlyky. " Co že Kate je tady?" Ptal se mě. Já jen přikývla. " Musíme jí najít, ale ty běž teď hned zpátky do..."
" Pozor" přerušila jsem ho výkřikem.
Za námi se totiž z lesa vyřítil vlkodlak, za ním velký medvědovitý, černý pes který se ho snažil chňapnout a zatáhnout zpátky. Vlkodlak se pořád blížil a mě bylo v tu dobu jedno kolik lidí to uvidí ale přeměnila jsem se a James vedle mě taky. Odskočila jsem zatím co velký jelen vedle mě nabral vlkodlaka a odvodil do velkým parožím.
Rámus ve vlkodlačí podobě běžel k lesu. " Sirius se přeměnil a před padl na zem. Byl celý poškrábaný a zalitý krví. Hned se však postavil a začal se ptát.
" Ty jsi zvěromág? A co tu vůbec děláš? Jsi do hradu." Já se přeměnila do lidské podoby a naléhavě mu odpověděla. " Siriusi to počká, teď musíme najít Kate. Někde tu je. Šla za Hagridem ale nevrátila se." Siriusovi se poprvé v očích objevil opravdový strach. " Najdeme ji, já s Jamesem se postaráme o Réma a ty pak odvedeš Kate do hradu. A asi jí to budeš muset celá vysvětlit." Řekl Sirius. James vedl mě kývl a já se přeměnila. A vyrazili jsme k lesu.
Lítala jsem všude po lese. Každou chvíli jsem narážela na Siriuse nebo Jamese.
Ale nikde na Kate a na štěstí ani na Réma. Běžela jsem. Proti mě James. Zarazilo jsme se přes sebou. Běželi jsme chvíli vedle sebe pak se vedle nás objevil i Sirius. Pak jsem uslyšeli křik. Všichni jsme se jako na lusknutí zarazili a otočili. Kate utíkala přes pozemky a za ní obrovský, hrozivé vlkodlak. Všichni jsme vyrazili. Byli jsme kousek od nich, když tu Kate se svalila na zem a nad ní byl vlkodlak. Vlkodlak se vypsal v celé své výšce a už chtěl do ustrašené Kate zabořit zuby když na něj skočili jelen a pes a odhodili ho několik metrů. Přiběhla jsem ke Kate. Byla bledá a vystrašená, ale zřejmě jí nic nebylo. Pak něco zakňučelo. A viděla jsem už na zpět proměněného Siriuse jak sýpe na zemi. Pak se vlkodlak otočil ke mě a Kate. Vlk mě odhodil a šel ke Kate. I přes velkou bolest jsem znovu vstala a běžela ke Kate. Byla jsem ochotná za ní položit i život. Doběhla jsem zpět k nim a vrazila celou vahou do vlkodlaka, který se převalil na bok. Naštěstí pak přiběhl James a odtáhl ho do chroptipcí chýše. James se už v lidské podobě připotácel zpět. Já se taky zlidštila a přeskočila ke Kate. James nejdřív doběhl k Siriusovi, který si nejspíše vyrazil dech jak ho Rém odhodil. James praštil Siriuse do zad a Sirius se mohl konečně nadechbout. Pak James přiskočil ke mě objal mě a zašeptal mi " Tohle už nikdy nedělej, slib mi to."  " slibuju" vydechla jsem.
Všichni jsme byli pomlácení a potrhaní.
James měl přes paži velký škrábanec, Sirius měl na sobě modřiny a krvácel z několik menších míst. Kate vypadala docela vpořádku až na odřeniny na rukou jak spadla. " Kate, jdi si lehnout. Zítra ti to vysvětlíme. My tu s Jamesem ještě musíme zůstat." Řekl Sirius a přitáhl si k sobě Kate. " Nevím na jak dlouho se mi ho tam podařilo zabarikádovat. A Lily ty si dojdi na ošetřovnu." Řekl a sjel očima k hlubokým škrábancům na mých bocích. Až teďka jsem si všimla, že se mi hábit zbarvuje na pravé straně do ruda. A že cítím i bolest. Přikývla jsem.
" Jděte. Jděte do hradu. Hned." Řekl naléhavě  James. " Dávejte na sebe pozor." Křikla jsem na ně přes rameno když jsem objala Kate okolo ramen a běžela k hradu. " Lily co se to dělo?" Řekla Kate vyděšeně. " Kate, zítra si promluvíme. Teď si jdi odpočinout."
Kate se ale nenechala odbít.
" Lily proč jsi mi neřekla že jste zvěromázi? A kde se tady na pozemcích vzalo to hrozný zvíře?" Chvíli jsem jen mlčela. " Kate ano já a kluci jsme zvěromázi. A nevím co to bylo." Zalhala jsem. Nevím jestli bude Rémus chtít aby to věděla Kate. A navíc kdyby věděl že jí málem zabil bral by si to za vinnu.

Přišli jsme k dubové bráně. Začala se mi točit hlava. Strácela jsem dost krve. Bylo mi špatně. " Lily co se děje jsi vpohodě? Jsi celá bledá." Ptala se starostlivě Kate. " Jo jsem." Řekla jsem.
Zatočila se mi hlava udělalo se mi černo před očima. Pak už jsem padala na zem a stratila vědomí.

Konec kapitolky hlavně děkuji RPG_princess  a @baru2121
za podporu a hezké zprávy😘

Miluju tě Jamesi Pottere, jsi jen můjKde žijí příběhy. Začni objevovat