4

242 27 2
                                    

Pořád jsem jen seděla na posteli a koukala do prázdna.Najednou někdo zaklepal na dveře a já nereagovala.Byl to CC a neptal se jestli může a rovnou vešel.Sedl si na postel a podíval se na mě.Já se na něho usmála a on jen řekl "Promiň" a nahl se ke mně.Poprvé mě jen letmo políbil a už se chtěl odtáhnnout ale já ho pohladila po tváři a polibek mu vrátila.Překvapeně se podíval a tak nádherně se usmál.Obejmul mě a v polibku jsme pokračovali.Povalil mě na postel a začal mě líbat,nejdřív jemně a potom tvrdě.Vyhrnula jsem mu tričko a začala ho hladit po břichu,má dokonalé břicho!Zrovna když jsme byly v nejlepším,ne nespali jsme spolu tak jsme slyšeli Andyho jak něco říká.Doprdele a co teď?Slyšela jsem jak jde do schodů a podívala se na CC-ho."Schov se tady do skříně,pohni si zlato!" řekla jsem a začalo se trošku smat.Zalrzl do skříně a ještě než se zavřel tak mi poslal vzdušný polibek.Zasmála jsem se ale zároveň mi to přišlo hodně cute fakt.CC byl ve skříni a já seděla na posteli.V tu chvíli bez zaklepání vtrhl do pokoje Andy,v ruce držel rudou růži a trochu se usmál.Sedl si na postel těsně vedle mě a vzal mě za ruku."Kate mě to tak mrzí,nechtěl jsem tak vybouchnout." řekl s provinilým výrazem v obličeji.Neodpovídala jsem."Odpustíš mi?" a já řekla že ano,dal mi růže a odešel.Každá holka by mi záviděla že mám růže od Andyho Biersacka,ale problém byl že jsem se zamilovala do CC-ho."CC lásko vylez!" řekla jsem a CC vylezl,byl strašně sexy.Přimáčkl mě ke zdi a začal mě líbat.Vyhrnula jsem mu tričko a hladila ho po břichu,naskočila mu husí kůže.Ještě víc mě přimáčkl ke zdi,bylo dost studená.Začal rukou putovat po mém pozadí a bylo mi s ním dokonale,teda dokud jsem si nevzpomněla na Andyho.

Z CC-ho pohledu:

Omg,co to dělám?!Přebírám jednomu z mých nejlepších kámošů holku ale ono nešlo odolat,je to přesně můj typ,je tak nádherná a sexy.Nedokážu se ovládat.Ty její doteky,oči,vlasy.Jsem kretén,mám sice výčitky kvůli Andymu,ale zároveň jsi to užívám.

___________________________________________________________________________

Ahoj,tady ta část je taková nic moc,podle mě.Píšu z mobilu,tak se omlouvám za chyby.Nevím kdy bude další část,tak ahoj^^

Black Veil Brides story.Kde žijí příběhy. Začni objevovat