Ráno mě probudil řev.Opřela jsem se o lokty a podívala se co to je.Ashley lezel na zemi a nadával.Já se začala hystericky smát."Kurva,tohle fakt není vtipný!" řekl."Ale jo je." se smíchem jsem se už málem udusila,když mi začal vyprávět jak se to stalo."Prostě si jen tak jdu přes obývák do kuchyně a nějakej debil tady rozlil vodu,mě to podklouzne a ne že bych hned spadl ale jedu až kamsi do zatáčky a pak spadnu jak pytel brambor." vysvětloval mi to celkem vztekle a já se začala zase smát,ale ještě víc.A až ted mi to došlo,kde je Andy?Jako by mi Ashley četl myšlenky,řekl:"Andy šel nakoupit,tak se neboj." a hodil na mě ten "sexy" pohled(:D).Zrovna jsem se zvedala a jak jsem se zvedla koukala jsem na zem jestli 'nejakej debil znovu nevylil vodu',nad tou myšlenkou jsem se zasmála.Promin Ashley.(:D).Vešla jsem do kuchyně a tam byl CC a co ted?Přemýšlela jsem že bych rychle vzala jídlo pod ruku a zdrhla a nebo třeba že bych se zakousla do stromu a dělala že jsem suchá větev,ale ten plán B jsem zavrhla protože nemáme strom.Ne vůbec nejsem retardovaná.Ale ted zpátky k věci byl tam CC a zaregistroval mou přítomnost.To je asi nadlidský výkon,když kluk odpoutá svůj pohled od ledničky k nějaké holce.Dobře,zase si připadám rádoby vtipná."Dobré ráno." řekl a podíval se na mě."Dobré." odsekla jsem a šla k ledniččce a vytáhl z ní nějaké ovoce."Hele Kate můžem si promluvit?" zeptal se vážně."O čem?" prohodila jsem a hodila na něj takový pohled jako vážně,ale on to asi nepochopil."O nás." zamumlal a já se na něj podívala,jestli to myslí vážně."Na tom už není nic k mluvení.".Od ledničky jsem šla k lince abych to ovce nakrájela,jo je divný že jsem celou dobu stála u ledničky.Šla jsem okolo něj,dalo by se říct a ani jsem na něho nepohlédla.Jak jsem došla k lince,byla jsem už k němu otočená zády a slyšela jsem kroky a myslela že už odešel.Štastně jsem si povzdychla.Po asi 3minutách někdo vešel a já si myslela že se vrátil Andy.Obejmul mě zezadu.Já se otočila a už ho chtěla políbit,když jsem viděla že to je CC!"Takže je omluva přijata Kate? usmál se na mě takovým sladkým úsměvem."Ne není,myslela jsem že jsi Andy." řekla jsem a odtáhla se od něho."Andy?"."Jo slyšíš snad dobře ne?" řekla jsem a nadechla se a pokračovala dál."CC ty si vážně myslíš že ti tohle jen tak odpustím,to vážně ne,až si uvědomíš co chceš tak se ozvi!" řekla jsem zvýšeným hlasem a odpochodovala z kuchyně.
_________________________________________________________________________________
Ahoj,předem se omlouvám že jsem celkem dlouho nepřidala žádný nový díl,ale nebyl čas.Škola,tréninky,kamarádi..všechno se nahromadilo.Chci vám moc,moc poděkovat za 552reads a 39 votes,ani nevíte jak mě tohle potěšilo!Jinak budu se snažit přidávat díl aspon jednou týdně,omlouvám se za případné chyby^^!A jinak,slyšeli jste už novou písničku od BVB-Faithless?Líbí se vám?Mě uplně moc!:DZa chvíli bude album,takže myslím že je to super:3
ČTEŠ
Black Veil Brides story.
RomansNeřekla bych že se to stane zrovna mě.Bylo to jako sen,takový nádherný sen ze kterého se nechcete probudit.