Nahla jsem se k němu a chtěla ho políbit.Ucukl a koukal do země,co se stalo?
Z Andyho pohledu
Nahla se ke mě a chtěla mě asi políbit.Ucukl jsem.Jo jsem debil,holka kterou miluju mi chce dát pusu a já ucuknu,asi to nechápete tak vám to trošku přiblížím.Zamiloval jsem se do ní,chtěl bych ji políbit ale bojím se.Čeho?Že by mě jen využila.Je ted v těžké situaci a má mě po ruce a já nechci aby mě použila jako náhradu."Pro-min ale myslím že je ještě moc brzo." tohle jsem koktavě řekl a vzhlédl k ní."Ok." řekla bez zájmu,v jejích očích se tentokrát nedalo vyčíst,co si myslí.Seděli jsme pořád vedle sebe a já už to nevydržel a prostě ji vzal za ruku a řekl "Hele Kate,měli by jsme už jet domů.",pustila mou ruku a já vstal a dal jí oblečení co jsem jí přinesl.Černé legíny,tílko a mou mikinu a i spodní prádlo samozřejmě.Jak viděla mikinu,zahleděla se na ní a nádherně se usmála."Děkuju." řekla ale nepodívala se na mě."Nemáš vůbec zač." řekl jsem a usmál se.Odešli jsme z nemocnice a jeli domů.Jak jsme byli před domem,tak jsem zastvavil.Šlo vidět že je nervozní,chytil jsem ji za ruku a řekl "CC snad nebude doma a když tam bude ta jeho přítelkyně nebo co to je vastně,tak se půjdem projít bereš?" dala si pramen vlasů za ucho,usmála se a přikývla.Usmál jsem se na ni a ona se na mě tak zvláštně dívala."Víš že když se usměješ a podíváš se svýma modrýma očima,že člověk se cítí jako by se topil v oceánu?".To mi vyrazilo dech.Na nic jsem už nečekal a udělal to co jsem chtěl,po čem jsem toužil.Naklonil se k ní,jemně ji uchopil za bradu a dal jí jen letmou pusu.Nebo spíš jsem chtěl jen pusu ale ona chtěla víc,no vlastně i já.Bylo to nepopsatelně nádherné.Při tom vše si hrála s mými vlasy a já ji hladil po tváři.Začalo pršet,takže jsem v autě museli zůstat chvíli déle.Zajel jsem jí rukami pod tričko a hladil jí po břichu.Trošku jsem ji asi vyděsil a už jsem chtěl ruce přesunout jinam když ona mi tričko sundala.Hladila mě po hrudník až k podbřišku.Každé tetování mi pohladila,zadívala se na TO tetování.Ano to tetování."Co znamená tohle tetování?" zeptala se a já nechtěl odpovědět.
_____________________________________________________________________________
Ahoj moc děkuju za 16votes a za 257reads!Je to úžasné!Mimochodem to tetování,tím myslím jeho tetování na pravé straně,na hrudi jakkdyby.To propíchané srdce nebo jak to nazvat,snad chápete:-)
ČTEŠ
Black Veil Brides story.
RomanceNeřekla bych že se to stane zrovna mě.Bylo to jako sen,takový nádherný sen ze kterého se nechcete probudit.