6

208 20 2
                                    

Měla jsem už hlad.Odtáhla jsem se,omluvně se usmála a chtěla se obléct,bohužel jsem nenašla nic svého nebo spíš jsem neměla nervy něco hledat a přes spodní prádlo si jen natáhla CC-ho tričko.Bylo mi větší ale to nevadí,kluci snad nebudou dole.Sešla jsem schody a samozřejmě k mému štěstí seděly všichni kluci u stoly.Šla jsem k ledniččce a cítila jsem Andyho pohled na mých zádech,otočila jsem se a až ted mi došlo co mám na sobě.CC-ho tričko!Sakra co si ted o mě Andy bude myslet,bezeslova se zvedl a odešel.Kluci za ním jen koukali a CC ještě asi ležel v posteli a dospával včerejšek.Nic jsem si nevzala a zavřela ledničku,s celkem velkým třísknutím.Šla ke schodům a schody vybíhala po dvou."Andy otevři!" řekla jsem a už mi tekla slza po tváři.Nic se neozývalo tak jsem se opřela o jeho dveře a pomalu sjela na podlahu,vzlykala a vzklykala.Nevím jak dlouho to trvalo než Andy vyšel a jak mě viděl,podíval se sice trochu zaraženě ale to bylo vše.Šel už ke schodům a já mu chtěla něco říct,zvedala jsem se a najednou byla tma.

Z Andyho pohledu

Kate je v CC-ho tričku,co to má znamenat?!Nechci radši nic vysvětlovat,prostě jsem se zvedl a odešel.Věděl jsem že Kate půjde za mnou a nejradši bych si poslechl její omluvy,políbil jí a řekl že je to vše v pořádku,ale nemůžu.Já nemůžu být pořád ten hodný,tentokrát ne.Zavřel jsem se v mém pokoji.Slyšel jsem jen jak vyběhává rychle schody a říká mi abych otevřel."No to víš žejo" pomyslel jsem si,sedl si na postel a přemýšlel,už mi tekly slzy.Bože,proč jsem tak citlivej?!Slyšel jsem vzlykot,trhalo mi to srdce ale už nemůžu jen tak všechno odpouštět,nechci aby to dopadlo jak s ní.Zase na ni myslím,ale už je to celkem doba.To je jedno,půjdu za klukama dolů.Vzal jsem za kliky,vyšel a málem o ni zakopl,seděla mi u dveří,měla ubrečené očí a vypadala smutně.Jen jsem se rychle podíval a chtěl jít dolů,když jsem viděl jak spadla a nehýbala se.Běžel jsem k ní,hned jsem si k ní sedl a snažil se jí probrat..

_____________________________________________________________________________

Ahoj vím že ted ty díly byly krátké a v podstatě o ničem,ale nebyl čas a když byl tak jsem psala přes mobil a bylo to celkem na nic,tak se chci omluvit.Budu se snažit aby ted byl každý díl aspon obden.Tahle část je i z pohledu Andyho,tak se snad bude líbit.Předem děkuji za každý komentář i za to když si to někdo přečte:-)!

Black Veil Brides story.Kde žijí příběhy. Začni objevovat