Než jsme přijely k jejich domu,v autě bylo celkem dost zábavy.Jake chtěl pořád řídit,ale nikdo ho k volantu nepustil je prý mizerný řidič.Usmála jsem se a přemýšlela.''Nad čím přemýšlíš?'' vytrhl mě z myšlenek Andy.''Nad ničím zvláštním,jen jsem ráda že jsem tu s váma kluci,díky moc!'' řekla jsem a myslela jsem to upřímně.'Neděkuj to my jsme rádi že jsme tu s tebou,jsi fajn holka.' řekl CCa usmál se.Srdce mi začalo bušit že to museli slyšet všichni okolo,panebože CC mi řekl že jsem fajn holka.Dobře,nejsem taková ta bláznivá uječená fanynka,ale tohle prostě je sen,chápete?Konečně jsme přijely před jejich dům.Panebože,mají tak velký dům.Jako pravý gentleman mi CC otevřel dveře a všimla jsem si Andyho zaraženýho pohledu,divný.Vešla jsem a koukala s otevřenou pusou,tak nádherný dům jsem viděla jen v mých představách.'Líbí se ti?' řekl Ashley.'Ashley asi mi čteš myšlenky,jasně že se mi líbí!' zasmála jsem se.'Nojo jsem jasnovidec.' řekl Ashley.Pomalu jsem se procházela po přízemí a šla jsem do kuchyně,chtěla jsem se napít vody a co nevidím!CC vyžírá ledničku.Začala jsem se smát a řekla 'No Christiane,ty máš asi pořádnej hlad že?'.Přímo vystrčil hlavu z lednice a s plnou pusou jídla mi 'uraženě' řekl''Neříkej mi Christiane,nemám to rád!".Omluvila jsem se mu a obejmula ho.Co to do mě vjelo,ho objímat když ho znám jen asi hodinu?Odtáhla jsem se a řekla''Promin CC nevím co to do mě vjelo".''To je v pohodě,můžeš mě objímat kdy chceš,nevadí mi to." mrkl na mě a usmál se.Obejmula jsem ho znova,když v tom do kuchyně přišel Andy.Jak nás uviděl vypadal dost naštvaně.'Sorry že jsem vás vyrušil!' skoro to až zařval.Odtrhla jsem se od CC-ho a šla za Andym.''Co ti je?" zeptala jsem se a on jen nasraně odsekl že nic."Kdby to bylo nic,tak by to vypadalo trochu jinak ne?" řekla jsem to už trošku nasraně,protože mě to nasralo."Jsem v klidu,nestarej se!" skoro to vykřikl a šel nahoru,schody bral po dvou.Vyletěla jsem za ním nahoru a kluci jen koukali,ale naštěstí to neřešili.Zaklepala jsem na dveře jeho pokoje ale nic neřekl,tak jsem prostě vrazila dovnitř.Seděl na posteli a obličej měl schovanej v rukách.''Andy?'' ani se na mě nepodíval a neodpověděl.''Andy kurva,tak řekni něco!'' trošku už jsem vybuchla.On se jen překvapivě podíval,asi to ode mně nečekal a řekl ''No víš Kate,já nevím jak to říct...prostě jak jsem tě viděl jak objímáš CC-ho trošku jsem žárlil,trošku víc..já vím že ani nejsme spolu,ale strašně se mi líbíš..''Koukala jsem na něj jestli to myslí vážně a on mi jen chytil ruku a dal mi pusu a svalil mě na postel.Začaly jsme se mazlit a líbat,Bylo to dokonalé,vážně!Potom se odtáhl a řekl "Nechtěla by jsi se mnou chodit?" a v té chvíli vrazil do pokoje CC...
ČTEŠ
Black Veil Brides story.
RomansNeřekla bych že se to stane zrovna mě.Bylo to jako sen,takový nádherný sen ze kterého se nechcete probudit.