Z pohledu Kate
Co to mělo být?CC je debil co neví co chce.Ale já taky nebo snad ne?Dobře líbí se mi Andy a cítím k němu něco víc ale CC mi taky není lhostejný.Sakra,co budu dělat?!Pochoduju pořád z místa na místo a přemýšlím.První věc co bych měla udělat je říct Andymu co se stalo.''Řekni mu to!'' říkalo mi mé svědomí.Ze srdce jsem ale cítila že ho to bude mrzet a bude pěknej nasranej.Proč všem ubližuju a proč vše komplikuju?Jsem hrozna,hrozna,hrozna.Ikdyz je to napsany třikrát ale je to i tak málo.I po tom všem prostě mám k CC-mu nějaké citové pouto,potom ty zážitky třeba jak se musel schovat do skříně,když jsem se ráno probudila v jeho náruči,ten jeho rozespalý pohled.Dobře bylo jich málo ale i tak pro mě dost znamenaly.A potom se jen objeví ta jeho bývalá a boom a začnou být zase spolu.Ale Andy a ty jeho modré oči ve kterých bych se dokázala utopit,ten jeho hlas,smích.Ten první den kdy jsem ho potkala a pak ten den kdy pršelo v autě.Sakra,co mám dělat?!
Z pohledu Andyho
''Ten super pocit jít nakupovat když je ráno čerstvý vzduch!'' Ne,kecám.Zase jsou nákupy na mě,co to je?!Projíždím tady s vozíkem okolo regálu a cítím se jak nějaká hospodinka (:D).Ale pořád myslím na Kate a to je pozitivní.Je super že jsme zase spolu,nebo nejsme?Je to slozitejsi.Miluju ji ale CC.Myslím že nám to pokazí,zase.Ale myslet znamená hovno vědět ne?Prostě budu Kate věřit.Nom zpět k nákupu,jdu najít burákové máslo,mission impossible!(:D)
_____________________________________________________________________________
Ahoj!Omlouvám se že dlouhoo nebyla další část.Nebyl čas,škola,trenály,kamarádi.Nom prostě nešlo to._. Tak je tu další část,upřímně je taková asi nic moc,ale tak snad se vám bude líbít.Budu ráda za votes,komenty a reads.Promin za případné chyby.^^
ČTEŠ
Black Veil Brides story.
RomanceNeřekla bych že se to stane zrovna mě.Bylo to jako sen,takový nádherný sen ze kterého se nechcete probudit.