Z pohledu Kate
Jen co jsem schytala pořádnou facku od CC-ho,podívala jsem se na Andyho.Jaká byla jeho reakce?No nejdřív jsem viděla ten nasranej pohled v jeho očích a potom jen to jak se vrhl na CC-ho.Andyho od CC-ho odtrhl Ashley a CC-ho Jinxx.Jinxx začal CC-mu něco povídat a Ashley se jen na Andyho díval a pořádně ho držel.Ted jsem stála uprostřed,popravdě jak debil a neveděla co dělat.Vypadala jsem strašně červený obličej,napuchlé oči,rozcuchané vlasy a nenamalovaná,super ne?Jinxx přestal mluvit k CC-mu,pustil ho a ten vylítl nahoru do jeho pokoje a uslyšela jsem jen hlasité bouchnutí dveří.''Tak mládeži,můžete mi vysvětlit co se tady stalo že se chlapci poprali?" řekl Jinxx a mrkl po mě."Jinxxi ted není na takový srandy čas." řekla jsem a on hned odpověděl "Na jaký srandy,myslel jsem to vážne jen jsem se to snažil jen vtipně podat,abych prolomil ledy." začal se usmívat a já a ostatní,tedy až na CC-ho jsme se začali smát."Ty jsi komediant,vážně." řekl Jake."A ty Jaku seš zas suchar." řekl Ashley a opět se spustil smích všech."Dobrý tak jsme se zasmáli,ale vážně co se stalo?" zeptal se už zcela vážný Jinxx.Andy to shrnul několika větami a já občas něco dodala."Hmm tak to je vážně divný že je nasranej když tady skoro celej den včera byla ta jeho bývalka a jak odjížděla,políbil jí." řekl Ashley a já zalapala po dechu.Tak to je celkem dost.Víc než dost."On je až takovej děvkař?" zeptala jsem se a hned mi Jake odpověděl že to tak není,že není děvkař a že to musím pochopit."Jak to mám kurva chápat když ještě před 3dny mi říkal jak mě miluje a takový kecy?".Všichni po sobě pokukovakovali a nevěděli co říct."Zapomen na něj Kate,máč na lepší a jinak viděl jsem že tady s panem Biersackem se k sobě máte." řekl se zájmem Ashley.Hned jsem zčervenala asi až ke kořínkům vlasů."To bylo no.." zasekla jsem se a nevěděla co říct a dokončil to za mě Andy,který jinak po celou dobu mlčel."Bylo to nádherný." řekl,koukl na mě a usmál se.Bože asi jsem umřela."Necháme vás o samotě." řekl Jake a kluci sborově odešli a my zůstali sami."Tak jak to s ná-mi bu-de? řekl koktavým hlasem."Jak by jsi chtěl aby to bylo?" usmála jsem se a on odpověděl že chce být se mnou."Andy já bych to taky chtěla,ale prostě se bojím že to bude jako s CC-m,že mi ublížíš a ztratím tě a to já nechci,záleží mi na tobě".Podíval se na mě těma jeho očima a zašeptal že mi nikdy neublíží.Seděli jsme vedle sebe na gauči a ani nevím jak ale už jsme leželi (:D).Přitáhla jsem si ho za lem trička a dala mu něžnou pusu.Ale on chtěl víc a já taky,neříkám že ne.Zase moje ruka skončila v jeho vlasech a hrála si s nimi.A jeho ruce?Jedna skončila pod mým tričkem a druhá mě hladila po tváři.Až jsme přestali s líbáním jen jsme vedle sebe leželi,já si položila hlavu na jeho hrudník a on mě chytil za ruku a druhou mě hladil po ramenu.Bylo to tak úžasný,být s ním.Představte si že prostě někoho posloucháte celá léta,máte jeho plakáty po zdech a o tomhle jen sníte a najednou je to skutečnost,kurevsky dokonalá skutečnost.Tak jsme jen tak leželi,povídali si a najednou usli.Dobře na tom gauči se spalo blbě,takže jsem se probudila a chtěla vstát a jít si lehnout do postele ale on mě nenechal,řekl jen "Na tom gauči se spí blbě co?",usmál se a vzal mě do náruče,otevřel dveře od jeho pokoje,jemně mě položil na jeho postel a lehl si vedle mě.Otočená jsem k němu byla zády,tak mě obejmul okolo pasu,zašeptal "dobrou noc" a usli jsme.
____________________________________________________________________________
Ahoj tak je tu další díl,nevím jak to ted budu stíhat jelikož je škola,tak se nezlobte když budu málo aktivní.Chci poděkovat za 428 reads,34 vote je to neskutečný,vážně moc děkuju!Tak snad se bude líbit další díl,předem se omlouvám za chyby:-)
ČTEŠ
Black Veil Brides story.
RomanceNeřekla bych že se to stane zrovna mě.Bylo to jako sen,takový nádherný sen ze kterého se nechcete probudit.