-Ji A
''Baba halledebilirim.''
''Ji A halledebilirim dediğin hiçbir şey hallolmadı. Bununda sonunun öyle olacağını biliyorum kızım.''
Arkadaş grubum yüzünden derslerimi aksatmıştım. Ve bu bana pahalıya patlamıştı.
''Baba gerçekten halledebilirim. Lütfen, yabancı bir okula alışmam zaman alabilir.''
''Bana başka seçenek bırakmadın Ji A, üzgünüm.''
***
Kulaklığımı çıkarıp karşımdaki binaya baktım. Fazlasıyla yabancıydı.
Fazlasıyla yabancı.
Babamın komutuyla okul binasına doğru ilerledim. Her adımımda daha çok ürküyordum. Küçüklüğümden beri hep böyleydi. Yabancı olan her şey beni korkuturdu. Hala da öyle.
Binaya girdiğimizde babamı takip ettim. Müdür arkadaşı olduğu için odasının yerini de biliyordu.
''Merhaba, kızım Ji A'yı getirdim. Kendisi bu okulda eğitimine devam edecek.''
''Tabii, şöyle oturun.''
Hayatımın en büyük hatasını edip bu okula kayıt oldum.
-Taehyung
Dışarıdaki kırk derecelik hava fazlasıyla bunaltıcıydı. Bunu yanımdaki gereksiz iyice sıkıcı hale getiriyordu.
Birazcık rüzgar esse tanrıya şükür ediyorduk.
Bu sıkıcı atmosferi edebiyat hocamız mükemmel tamamlıyordu. Günümün böylece geçeceğini düşünürken okul müdürümüz sınıfa girdi.
''Merhaba çocuklar, sınıfınıza yeni transfer olan arkadaşınızla tanışın lütfen.''
Hepimiz zaten ayağa kalkmıştık. Kızı kafamızla selamladık. Küçük tipli, sevimli bir kızdı.
''Merhaba ben Ji A. İyi anlaşalım.'' gülümsedi ve benim çaprazımdaki sıraya oturdu. Kıza şimdiden acıyordum. Bizim sınıfın yeni bir kişiyi nasıl karşıladığını çok iyi biliyorum.
Şöyle ki Taehyung fanfiction yazmayı çok istiyordum.Ve sonunda bir kurgu yazmayı başardım. Elimden geldiğince güzel yazmaya çalışacağım. Beğenmeniz dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends or Lover? | KTH
Fanfictionbxg | Kim Taehyung fanfiction Kısa hikaye. *Başlangıç:28.08.2018