2 Yıl Sonra...
"Yah Taehyung saçmalama."
Chanyom'un annesi onu eve götürmeye çalıştıkça Chanyom naz yapıyordu.Taehyung ise ona fazlasıyla yardımcı oluyordu.
"Ne var Ji A? O da istemiyor görmüyor musun?" Bunları söylerken çocuğun çoraplarına yapışması da ayrıca ironiydi.
"Ji A, Taehyung'un sıkıntısı ne? Kaç yaşında olduğunun farkında mı?" Kadın haklıydı. Hemde yerden göğe kadar.
"Haklısın unnie. Kendisi dünden itibaren yirmi dört yaşında. Ama kafası işte söz geçiremiyoruz."
Kadın dediklerimde yumuşamış hatta kahkaha atmıştı. Bunun aksine Tae ise bana terlik atmıştı."Ne biçim sevgilisin sen ya?!"
Bana ne? dercesine omuz silktim. Anlamı sen görürsün demek olan kafa sallamasını yaptı. Woah! Çok ürkütücü!"Peki noona bu seferlik götür. Ama bir dahakine geceleyecek söz mü?"
Kadın kafasını salladı ve şükür edercesine tavana dikti bakışlarını.Onları gönderdikten sonra ben koltuğa yayılmıştım. Hala aklındaki planları çözemediğim Taehyung ise salona yeni teşrif etmişti.
"Aklında ne var senin?" Sorduğum soruya gülerek cevap verdi.
"O omuz silkmekte neydi? Çok ayıp ben sana böyle mi öğrettim?"
"Ne diyorsun Tae?"
"Nasıl sevgilisin dediğimde, omuz silkmiştin..." kafamı salladım. "...işte sana nasıl sevgili olduğu öğretmem gerektiğini düşünüyorum. Güzel fikir öyle değil mi?"Kaçmaya yeltenemeden kolumdan tuttu ve kucağına oturttu.
"Başlıyoruz." Elleri enseme gitmiş dudakları ise nefes alanımı daraltıyordu. Oksijen lazımdı bana oksijen!
"Bu dudakları ilk kim öptü bebeğim?" Sorduğu soruya gözlerim kocaman olsada o gülüyordu. "Söylesene."
Sesimin titremesine engel olamadan cevapladım. "S-sen."
"Ciddi misin? A-aaa" aptal, utandırmaya çalışması beni deli ediyordu. Şöyle bir çarpabilsem...
"Taehyung bırak beni."
"Ji A oyun bozan mısın? Dur biraz." Saçımı arkaya attı ve emseme üfledi.
"Yeni parfüm mü aldın? Vanilya demek. Çok severim." Az önce üflediği yere ufak bir öpücük kondurdu.
"Hadi uyuyalım." Gülümsedim ve uyuduk.Biliyorum çok kısa bir hikaye oldu ama okunmaması ve olay karışıklığı nedeniyle burada bırakalım dedim. Başka bir hikayede görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends or Lover? | KTH
Fanfictionbxg | Kim Taehyung fanfiction Kısa hikaye. *Başlangıç:28.08.2018