-Taehyung
Sabah çok sevdiğim (!) alarmımla uyandım. Üzerimi giyinip arabamla yola çıktım. Ailemle yaşamadığım için kahvaltı yapmaya üşeniyordum.
Bir erkek için fazla üşengeçtim.
Yolda kaldırımda yürüyen Ji A'yı gördüm. Yanına ilerleyip arabayı durdurdum.
"Ji A. Okula beraber gidebiliriz. Yani istersen."
"Neden? Şimdide arabaya kilitleyip kaçacak mısın?"
"Ji A lütfen sana iyi olmaya çalışıyorum."
"Pekala. Eğer bunun altından bir şey çıkarsa kötü olur." beni mafya falan mı sanıyordu?
Yolda ilerlerken fazlasıyla romantik bir şarkı çalmaya başladı. Bir an Ji A ile göz göze geldik. Arabadaki atmosfer çok saçma bir hal alıyordu.
"Tae değiştir şunu."
"Bende öyle düşünüyordum." beni kafasıyla onayladı.
***
Coğrafya dersindeyiz. Ve ben kendimi pencereden atmak istercesine sıkılıyorum. Kafamı elime dayamış masamda otururken bir kağıt düştü sırama. Açıp okudum.
'Şu an hocayı dinlemektense temizlik odasında kilitli kalmaya razıyım.'
Gülümsedim ve kafamı kaldırıp Ji A'ya baktım. Yeni bir kağıt çıkarıp yazmaya başladım.
'Bunu Jenny'ye söylemeliyim. Eminim memnuniyetle halleder. Bende buradan kurtulmak istiyorum.' kağıdı sırasına attığımda Coğrafya hocamızın bizi izlediğini farketmem geç olmuştu.
"Taehyung ve Ji A! Dersi dinlemediğiniz için cezalısınız. Çabuk temizlik odasına!" istediğim daha doğrusu istediğimiz olmuştu.
"Peki efendim."
Sınıftan çıktık. Ve direkt temizlik odasına gittik.
"Ji A neden bu okula geldin?"
"Derslerim biraz kötüleşti. Canım babamda zorla kaydettirdi beni."
"Oh, anlıyorum."
"Taehyung şu an cezalıyız ve temizlik yapmamız gerekiyor."
"Saf olma Ji A. Öğretmenimiz temizlik yapmadığımızın farkında bile olmayacak."
"Cidden kötüsün."
"Hayır, okul personelleri kötü. Ben masumum." kaşlarını çatmıştı. Böyle yapınca oyuncak bebeğe benzemişti. Neyse.
"Gıcıksın Taehyung."
"Haklısın, biliyorum. Öyleyim."
"Bunu sormadan edemeyeceğim. Bu okuldaki herkes ilk başta iğrenç bir hoşgeldin şakası yapıp sonrada samimi olmak için olağanüstü bir çaba mı harcarlar?"
"Aslına bakarsan çaba harcamazlar. Genlerinde vardır." ona göz kırpıp teneffüs zilinin çalmasını bekledim.
-Jungkook
Haftalardır hasta bile olsam iki hafta sonraki maça hazırlanıyordum. Bu maç benim için fazla önemliydi. Fazlasıyla önemli.
"Nasıl gidiyor Jungkook çalışmaların?"
"Elimden geldiğince iyi yapmaya çalışıyorum efendim."
"Bu maç için biçilmiş oyuncusun Jungkook, karşı takımı daha görmedik ama çok iyi ilerliyorsun."
"Teşekkür ederim efendim."
Bunu yapmalıydım. Yapmak zorundaydım. Geçmişim için.
Hey! Yeni bölüm geldi nasıldı?
Evet Jungkook artık bir bad boy. Yani öyle olacak. Kitaba yeni bir karakter daha gelecek. Gelecek bölümleri bekleyin. Umarım bu bölümü de beğenmişsinizdir.
Bir arkadaşıma kitap kapağı tasarladım. Onuda şuraya koyayım :) Eğer beğenmezsen yeniden yapabilirim Ayşekuşum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends or Lover? | KTH
Fanfictionbxg | Kim Taehyung fanfiction Kısa hikaye. *Başlangıç:28.08.2018