-Ji A
''Rahat olmalısın, rahat, rahat.'' teneffüs boyunca aynanın karşısında bunu tekrarladım. ''Rahat, rahat.''
İçeri yabancı bir kız topluluğu girdiğinde sayıklamayı bıraktım. Yabancı bir okul, yabancı bir kız topluluğunu gerektirirdi değil mi? Onlara bakmamaya çalışsam da bana olan bakışlarını es geçemiyordum.
''Oh, yeni kızda buradaymış. Sanırım teneffüs boyunca burada kalmayı planlıyor.'' yanındaki diğer kızlarla gülüşmeye başladılar.
''Hıhım aynen öyle.'' yeni olabilirim evet ama ezik değilim.
''Sana yardım etmemi ister misin? Derse girmek istemezsen yardımcı olabilirim. Birazcık eğleniriz?''
''Neden böyle bir şey isteyeyim?'' derslerimin düzelmesi gerekiyordu zaten.
''İstemiyor musun? Pekala...'' yanındaki kızlara bakış attı. Başım dertte miydi? ''...ben istiyorum ama.''
Beni zorla küçük bir odaya kattılar. İçeriye göz attığınızda temizlik odası olduğunu anlardınız.
-Taehyung
Teneffüs zili çalar çalmaz tuvalete uçtum. Kasıklarımdaki olağanüstü ağrı bunu gerektirdi.
İşimi hallettikten sonra dışarıdan gelen sesler ilgimi çekti.
Çığlıklar ve kahkahalar...
Merakıma yenilip sesin merkezine ilerledim. Beklenen şey olmuştu. Yeni kıza muhteşem bir hoşgeldin denmişti.
Herkes gibi bende olanları izliyordum. Ama bu farklıydı. Kız fazla direnmişti.
''Açın! İyi hissetmiyorum. Aishh cidden! Açın diyorum!''
Tanrı aşkına neyi vardı?
''Fobim var açın şunu lanet kapıyı!''
Daha fazla dayanamayıp kapıyı açtım. Kız koşarak merdivenlere doğru ilerledi. Gerçekten garipti.
''Taehyung neyin var senin!? Adam akıllı şaka yapmamıza bile engel oluyorsun!''
''İyi değildi görmüyor musun?''
''Şaka gibisin Taehyung. Can sıkıcı şey.''
Jenny kızgın bakışlarını fırlatıp olay yerini terk etti.
Bölümleri kısa tutacağım. Fanfictionlar sıkıcı olabiliyor. Bu yüzden her bölüme olay koymakta zorluk yaşayabilirim. Böyle kısa devam ettirmeyi planlıyorum. Umarım güzel bir bölüm olmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends or Lover? | KTH
Fanfictionbxg | Kim Taehyung fanfiction Kısa hikaye. *Başlangıç:28.08.2018