Bir günde iki bölüm. Çünkü neden olmasın?
-Jungkook
Birkaç saat sonunda sakinleşebileceğim yere gelmiştim. Hoparlörü telefonuma bağladım ve dinlemem gereken şarkı listesini oynattım.
'Yenilemezsin.' iç sesimi susturmam çok zor oluyordu.
'Daha önce yaptın, şimdide yapabilirsin.' hırs bütün vücudumu ele geçirmişti. Sakinleşmem gerekiyordu.
'Ona kim olduğunu göster Jungkook.' kafamı ellerimin arasına aldım ve odanın köşesine çöktüm. "Yeter, sus!"
'Yapabilirsin, ezebilirsin onu!' "Sus!" yanımda duran sandalyeyi duvara fırlattım. Sanırım üç parçaya ayrılmıştı. Görmezden gelerek spor salonuna indim. Antrenman yaparsam iyi olacaktı. Ruhum ve maç için...
Salona girdiğimde Jenny'nin de orada olduğu gördüm. Dışarı çıkıp kapıyı kapatmayı düşündüm ama yapmadım. Gitmesi gereken kişi oydu. Bir top seçip çalışmaya başladım. Onu görmezden gelmek daha iyiydi.
"Jungkook, potanın kırılmasını istemeyiz. Yavaş oynasan?" beni uyarıyordu. Sinirlenmemem, hırsıma yenilmemem gerek. "Sana ne Jenny?" telefonunda bir şeylerle uğraştıktan sonra bana bakıp salondan ayrıldı. Bu işime gelmişti. Birileri beni izlerken çalışamıyordum.
-Ji A
Jungkook'un gitmesiyle hazırlandım ve Jenny'ye mesaj attım. 'Jenny, bugün saat üçte Han nehrinde. Uygun mu?' aradan çok geçmeden yanıt yazdı. 'Tabii. Orada olacağım.' buluşma saatimize bir saat vardı. Biraz evde oyalanıp yola çıktım. Dondurma alıp onu yiyerek Han nehrine vardım. Jenny çoktan oradaydı. "Selam." samimi bir şekilde gülümsemesi şaşırmama sebep olmadı değil. Bende ona gülümsedim. Yüzündeki ter damlaları görümden kaçmamıştı. "Yoruldun sanırım. Terlemişsin." üzerine göz gezdirdi ve konuştu "Antrenmandaydım. Bende seninle bu konuda konuşmak istiyorum. Takımda eksiğimiz var. Sende artık bizim okulda olduğuna göre katılmak istersin belki?"
"Olabilir ama ben iyi değilim pek." elimi omzuma koydu "Biz sana yardımcı oluruz. Sen 'evet' de yeter." kafam çok karışıktı. Jungkook'a ihanet etmek istemiyordum. Ama artık farklı bir okulun öğrencisiydim. Ve onları yüzüstü bırakamazdım. "Ah, sanırım katılabilirim." bugün eksik etmediği gülümsemesini tekrar gösterip gülümsedi.
Jungkook ve iç sesi :D 'Ezebilirsin onu.'
Jenny ve Jungkook nereden tanışıyor sizce?
Jenny için ulzzang modeli bulamadım. Öneriniz var mı şöyle bad girl tarzında?
Bir günde iki bölüm attım kıymetimi bilin :) Öptüm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends or Lover? | KTH
Fanfictionbxg | Kim Taehyung fanfiction Kısa hikaye. *Başlangıç:28.08.2018