0.3

34 11 7
                                    

-Yazar

Ji A olanları bir türlü unutamıyordu. Okul çıkışı bir kafeye gitti. Ve arkadaşını çağırdı. Olanları birine anlatması gerekiyordu. Kısa zamanda kızın arkadaşı da geldi. Yeni okulunda yaşadığı her şeyi ona anlattı. Kendilerine kahve sipariş ettiler. 

Onlar böylece otururken Taehyung, Jenny ve ismini bilmediği iki kişi kafeye girdi. Ji A sakin olmaya çalışsa da içindeki intikam ateşi sönmüyordu. Bunu Jenny'nin keskin bakışları iyice körüklüyordu. Ji A arkadaşına konuştu;

''Kookie tam çaprazımızda dört kişi oturuyor. Görüyor musun?''

"Evet ne oldu?"

"Anlattığım zübbeler onlar."

"Ya öyle mi?" kız arkadaşının gülümsediğini gördüğünde buradan sakin bir çıkış yapamayacaklarını anladı. "Bizde onları selamlayalım o zaman." arkadaşını durdurmaya çalışsa da olmadı.

"Selam arkadaşlar, nasılsınız?"onların masasına oturmuştu. Ji A ise sadece izliyordu. Zaten Jenny'den intikamını alacaktı. Abartmaya hiç gerek yoktu.

Masada konuşan Jenny oldu. " Selam canım, iyiyiz. Bugün daha bir iyiyiz. Sen nasılsın Jungkook?"

Jenny Jungkook'u tanıyor muydu?

"Ah Jenny, 'canım' gerçekten 'canın' olan kişilere denir. Sanırım ben senin canın falan değilim. Bugün bende çok iyiydim. Ta ki arkadaşıma yapılanları duyana kadar. Jenny sen uslu bir kız olmayı öğrenmelisin. Baksana kocaman insanlar olduk."

Ji A, Jenny'nin Jungkook karşısında bu kadar suskun durmasına şaşırmıyor değildi.

Taehyung Ji A'yı izliyordu. Arkadaşını onun gönderdiğini düşünüyordu. Ama Ji A Jungkook'u durdurmaya çalışmıştı. Ve yenilmişti.

Taehyung ayaklandı ve Ji A'nın masasına doğru ilerledi. Jenny Jungkook'la meşgul olduğundan bunu fark etmemişti. Tae kendince Ji A'dan hesap soracaktı. 

"Ji A abartmadın mı?"

"Neyi?"

"Şaka meselesi bence fazla abarttın. Sadece bir şakaydı. Aynı şey ben okula yeni geldiğimde bana da yapılmıştı."

"Taehyung Jenny Jungkook'u tanıyor mu?"

"Jungkook kim?"

"Şu an sizin masada bulunan arkadaşım."

"Oh, bilmiyorum."

Kızla oğlanın bakışları aynı yeri buldu. Ve aynı şeyi sorguluyorlardı.

"Ji A bugün olanları unutalım olur mu?"

"Pekala."

Taehyung kendi masalarına geri döndü ve arkadaşlarını toplayıp kafeden çıktı. Böylece Jungkook'ta kendi masasına döndü. 

"Jungkook? Jenny'yi tanıyor musun?"

"Ah evet, eskiden tanışmıştık." Ji A fazlasıyla şaşırmıştı.

"Senden neden çekiniyor peki?"

"Uzun hikaye sonra anlatırım." parmağını Ji A'nın burnuna dokundurdu. " Hadi gidelim."

Bugün herkes için olaylı bir gün olmuştu.


Selam! Ev-vet hikayeye Jungkook'u da kattım. Jungkook'u bad boy mu yapsam? Hayal dünyamdaki tavşanların değişik hallerini anlatsam gülmekten ağlarsınız. Yani hayal dünyam bayağı verimli. Bunu kitabıma da yansıtmaya çalışacağım :) Umarım güzel bir bölüm olmuştur. Umarım beğenirsiniz.

Friends or Lover? | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin