13 septembrie.Dimineata.6:45...
Deschid ochii incet si privesc somnoroasa in jurul meu.Totul e nou, schimbat.Razele soarelui, ce intra pe fereastra imi gadila privirea si corpul aproape gol infasurat in cearsaful alb. Ma trezesc la realitate si'mi dau seama unde ma aflu. Noua mea locuinta.
Casa matusii mele plecata cu familia in strainatate. Fusese de acord sa ma lase sa stau in ea in timpul anului scolar, pentru a putea invata in liniste in ultimul an de liceu.O casa simpla cu un etaj, inconjurata de multe altele, langa parcul orasului.
Ma intind , ca in fiecare dimineata, iar apoi cobor nesigura din pat.Picioarele intalnesc ceva moale, pufos si tresar.Pisica adormise langa pat. Ea era singura responsabilitate pe care o aveam aici . "Sa doarma si sa manance bine!" fusese cerinta matusii cand mi'a lasat'o precizand ca ar fi cam greu sa o ia cu ea.Era o felina frumoasa, eleganta in orice miscare, cu ochi mari,albastri, misteriosi. Privirea ei imi dadea fiori , poate de aceea nu o simpatizam prea mult . Insa aveam o sarcina de indeplinit; aceea de a avea grija ca "pisica sa se simta bine."Ma priveste parca cu dispert si incercand sa'i arat cine'i sefa o imping usor cu piciorul ca sa'mi fac loc sa ma ridic. Se ridica lenesa si dintr'un salt ajunge pe perna mea."Ha !Sa doarma si sa manace biine! dar nu pe perna mea".Trag perna de sub ea si o arunc pe fotoliu iar ea se aseaza la loc pe pat.
Deschid fereastra, si un aer proaspat de flori ma trezeste la realitate.Inchid ochii si trag adanc aer in piept.Privelistea nu e prea interesanta.Fereastra dormitorului meu e la 2 metri de fereastra casei vecine, asemanatoare cu cea a matusii.Curioasa ma ridic pe varfuri si privesc inauntru.Nu vedeam clar din cauza perdelei trase pe geam, insa imi dadeam seama ca era un dormitor.Un pat gol, un fotoliu, birou.. nimic special.
O umbra paseste in camera. Dupa o clipa o camasa zboara, din coltul de unde vine umbra , pe pat. Miscari nedefinite ale umbrei se vad pe covor.Continui sa admir "peisajul" care mi se parea familiar si ..ciudat nu simt nici o remuscare ca as invada spatiul intim al cuiva ba chiar ma simt biine ca "spionez".Brusc cineva se aproprie de pat. Nu pot deslusi prea multe prin perdeaua semi-transparenta insa parea a fi un barbat.Statea cu spatele la fereastra , astfel ii admiram umerii musculosi si bratele puternice pe care se jucau razele soarelui.Isi incheie cureaua la jensi. Simt cum obrajii mei prind culoare iar o caldura imi infunda atate simturile.Se intoarce insa fata ii ramane in umbra.Ia camasa de pe pat si o imbraca. Trece usor cu mana peste nasturi acoperind un abdomen "lucrat" . Isi aseaza gulerul lasand un nasture desfacut intentionat.
Privesc parca vrajita de ritualul cel savarseste si uit de locul unde ma aflu, ora si mai ales ce fac.Isi ridica mainicile camasii si le aseaza intr'un mod dezordontat insa elegant... si se opreste . Nu inteleg ce se intampla parca ar analiza ceva. Cateva secunde mai tarziu, paseste spre fereastra si tresar infiorata.M'a vazut !
Perdeua se ridica si aud un scurt, hotarat dar amuzat "hey!".