|| C Z T E R Y ||

2.9K 91 34
                                    

"Wzloty i upadki: czyli próba wyznania uczuć."

Anglia:

Miał wszystko zaplanowane. Miał zaprosić cię do siebie i potem razem pojechać do wytwornej restauracji gdzie to wyzna. Tylko właśnie. Plany planami a to trzeba jeszcze zrealizować! Niestety gdy chciał zamówić stolik okazało się że za późno to zrobił i  nie ma wolnych miejsc. Sam nie umiał gotować a do baru nie wypada. Wszystko się posypało więc zrezygnował.

Ameryka:

Długo się głowił jak to zrobić co przygotować i te de i nic nie umiał wymyślić. Wypytywać też o to twoich przyjaciół,  ale każdy pomysł wydawał mu się nie odpowiedni.

Polska:

Chciał zrobić to w jakiś romantyczny sposób.  Z uśmiechem na twarzy przyjmował każdą poradę na ten temat.  W końcu wszystko było gotowe,  a  on był bardzo Poddekstytowany.  Jaki był jego zawód,  gdy okazało się że masz wysoką gorączkę i się rozchorowałaś.

Litwa:

Postanowił powirdzieć ci o swoich uczuciach podczas twojej najbliższej wizycie w domu Ivana.  Wszystko było zaplanowane.  Ale w końcu to nie wyszło ze względu na to że białowłosy mężczyzna przetrzymywał cię w swoim gabinecie.  Gdy pośpiesznie wychodziłaś z jego domu,  brunet zrezygnował.

Niemcy:

Chciał cię w szkole zaprosić na kolacje ale się speszył i mu się to nie udało.

Prusy:

Bardzo się starał aby wszystko było "zaglibiste",  ale niestety nie potrafił nic załatwić.  Bilety na koncert ulubionego zespołu wyprzedano a nie chciał by było to jak w jakimś tandetnym romansie.  Poradził się nawet BTT,  ale oni nie wzięli tego zbyt poważnie. 

Rosja:

Miał zamiar zabrać cię na pole słoneczników o zachodzie słońca na piknik. Miało być tak romantycznie~ No właśnie miało! Problemem nie tylko była Natalya czatując gdzieś w głębi domu nie niego,  ale również okropna pogoda. Próbował powiedzieć to również gdy byłaś z nim w gabinecie ale szybko zrezygnował z tego pomysłu.

Norwegia:

Nie miał odwagi gdzieś cię zaprosić.  Stwierdził że to dziwne bo jesteś przyjaciółką jego brata,  a sam na sam często się nie spotykacie.  Nawet trol nie miał rady na tą sytuację.

Japonia:

Miał zamiar zabrać cię pod drzewo wiśni kiedy różowe płatki drzewa będą spadać na was. Taka typowa scena z anime! Ale się rozpadało i czar prysł.

Kanada:

Chciałaś do niego przyjechała  żebyście pogadali ale nie mogłaś bo coś ci wypadło i wszystko trafił szlak.

Włochy północne:

Miał zabrać cię w jakieś romantyczne miejsca,  miło spędzając czas.  Jednak w dzień kiedy wszystko było zaplanowane musiał zostać w pracy od rana do nocy.

Włochy południowe:

Wszystko szło jak po maśle. Było idealnie. Już miał wyznać ci swoje uczucia, ale przeszkodził mu w tym hiszpania.

Hiszpania:

Przyszedł jak zwykle do twojego domu bez pukania.( jak zawsze) I miał zamiar wszystko ci wyznać ale zobaczył cię z  Lovino. I pomyślał że wolisz jego. Ale nie dał tego po sobie poznać i usiadł z wami.

Francja:

Niestety ponieważ coś ci wypadło nie miałaś czasu aby się z nim spotkać.

***

[Ostatnio wzięłam się za poprawianie tej książki bo mam tydzień wolnego ^^ Mam nadzieję że niektóre dłuższe opisy wam się podobają,  a nowy wystrój książki jest znośny (*・ω・*)b♪]

~Sayōnara

[500 słów]

🌈 Zaglibiste Preferencje Z  Hetalii !🌈√Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz