|| S Z E Ś Ć ||

2.7K 91 56
                                    

"Kto wam kibicuje?"

Anglia
Miętowy latający króliczek xD
A tak naprawdę Francis bo uważa że może dzięki waszemu związku będzie mniej denerwujący.

Ameryka
Francis i Arthur. Ma nadzieję że nareszcie wydorośleje.

Polska
Elizabeth bo uważa że jesteś odpowiednia dla niego

Litwa
Estonia i Łotwa, uważają że dzięki tobie będzie umiał postawić się Rosji i nie będzie już chodzić do Białorusi by łamała mu palce.

Niemcy
Prusy, uważa że do siebie pasujecie.

Prusy
Niemcy, ma nadzieję że dzięki tobie przestanie być zadufanym w sobie dupkiem.

Rosja
Litwa, myśli że dzięki waszemu związku przestanie być straszny, a Białoruś chce cie zabić.

Norwegia
Emil, uważa że dzięki tobie nie będzie dziwny i widział trolów.

Finlandia
Norwegia, Ice, Matt i Selandia, uważają że bardzo do siebie pasujecie

Japonia
Chiny. Twierdzi że może dzięki temu będzie bardziej śmiały.

Kanada

Ameryka, uważa że nie będzie w tedy samotny i zapomniany

Włochy północne

Lovino, myśli że dzięki tobie nie będzie latał za Niemcami i wołać cały czas "Pastaaaa!"

Włochy południowe

Antonio, uważa że macie podobne charakterki

Hiszpania

BTT,

Francja
BTT i Arthur, twierdzą że będzie wtedy mniej zboczony.

***

Okej na razie to wszystko, przepraszam że nic nie wymyśliłam przy niektórych ale nie dość że nie mam pomysłów to źle się czuje T-T i wszystko mi wyparowało. Więc planuje jutro mały maratonik :3 Ktoś się cieszy? Spróbuje do 16 napisać z 5 rozdziałów i będą one udostępniane co 30 minut x3 Dobra to wszystko!

~Bayo

🌈 Zaglibiste Preferencje Z  Hetalii !🌈√Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz