16. - Nejlepší překvapení

2K 106 25
                                    

O rok později

Hermiona

Rok utekl jako voda. Nějaké věci se změnily a některé se nezměnily vůbec. Co zůstalo stejné, byl můj vztah s Dracem, až na to, že jsme byli manželé a milovali se stále víc. Naši přátelé nás pravidelně navštěvovali, tak jako před svatbou. Věcí, které se změnily, bylo mnohem víc. Lucius vítal mé přátele s otevřenou náručí a začal si se mnou hodně povídat. Zúčastňovala jsem se každého večírku a byla jsem jediná, která měla na těchto akcích proslovy. Všichni čistokrevní kouzelníci ke mně změnili postoj a začali mě respektovat. Laura se jednoho večera vrátila z lovu s Papušíkem, se sovou Rona, a mě bylo hned jasné, co to znamená. Život se mi zkrátka změnil a já za to byla ráda. Teď jsem byla zrovna v obývacím pokoji a četla si knihu, když v tom se otevřely dveře a vešel Draco. V jedné ruce držel kytici a druhou měl za zády.

,,Jak se má moje milovaná žena? Jestlipak víš, co je dnes za den?" ptal se mě Draco s šibalským úsměvem.

,,Nech mě hádat...Něco jsi provedl?" zamyslela jsem se na oko a zaklapla dramaticky knihu. Draco se zamračil.

,,Cože? Co bych měl jako provést?" nechápal Draco a já se zatvářila vážně.

,,To bys měl vědět ty, když neseš tu kytici jako omluvu." ušklíbla jsem se a poté se zasmála. Draco vypadal nanejvýš zmateně. ,,Pro Merlina, Drocomile, dělám si legraci!" uvedla jsem to na pravou míru.

,,Ty jsi hrozná! A já už myslel, že jsem něco vážně udělal!" vztekal se Draco. ,,Ne, lásko, ta kytice je pro tebe a to proto, že slavíme výročí." vysvětlil Draco a já se zvedla z pohovky.

,,Vždyť já vím, Draco! Je to přesně rok, co jsme se vzali." přitakala jsem a on kývl.

,,Přesně tak. Takový významný den s sebou přináší různá překvapení." předal mi květiny.

,,Ano, to máš pravdu." usmála jsem se a poděkovala za kytici.

,,Ještě tu mám něco." pokračoval Draco a vytáhl zpoza zad dárek zabalený v tmavě červené taštičce.

,,Hmm...že by další náhrdelník Malfoyových?" pozvedla jsem z legrace obočí.

,,Kdyby nějaký další existoval, dal bych ti ho. Myslím si ale, že tohle se ti bude líbit mnohem víc." odpověděl mi s očekáváním Draco a já nakoukla do taštičky. Byla v ní malá stříbrná kostička a já ji se zvědavým výrazem vytáhla.

,,Sice jsem nejchytřejší kouzelnice, ale tohle nerozluštím." zasmála jsem se a Draco přešel za mě. Natáhl kolem mě ruku a vzal stříbrnou kostičku do ruky.

,,Rozevři dlaň." poradil mi a já udělala to, co mi řekl. Draco poté položil kostku na mou dlaň a pošeptal mi:,,Teď si vzpomeň na to, jak jsme se poprvé políbili." Zavřela jsem oči. Vybavila jsem si v hlavě ten moment v umývárně Ufňukané Uršuly. Viděla jsem sebe a Draca a vzpomněla si, jak jsem byla šťastná, když mě tenkrát Draco vyznal tím polibkem své city. Otevřela jsem oči. Malá krychle se rozdělila na dva díly a začaly se měnit ve dvě zvířata...ve vydru a holubici. Holubice a vydra se vznesly jako pírko a začaly kolem sebe magicky kroužit ve vzduchu. Bylo to nádherné kouzlo.

 ,,Je to na způsob Patrona...myslím to, jak kolem sebe krouží, jako by proplouvaly. Ta zvířata mají dokonce podobu našich Patronů." zamyslela jsem se a Draco mi položil ruce na ramena.

,,Nechal jsem se inspirovat našimi Patrony a takhle jsem si s tím vyhrál. Chtěl jsem ti dát opět něco výjimečného a i když je to jen taková drobnost na zvednutí nálady, tak doufám, že se ti líbí." objasnil Draco a já se k němu otočila čelem.

,,Jestli se mi líbí? Je to báječné! Vidím ty Patrony jako nás dva. Taky kroužíme stále kolem sebe." usmála jsem se šťastně.

,,Tak to jsem rád, že máš radost." věnoval mi také úsměv a přitiskl své rty k těm mým. Když se ode mě odtáhl, vzpomněl si na něco.

,,Ještě mám pro tebe vlastně jedno překvapení!" vyběhl z obývacího pokoje a když se o chvíli později vrátil, držel v rukou dvě láhve vína. ,,Co říkáš na skleničku vína a chvíli klidu bez žádného kraválu?" navrhl a já se zarazila.

,,No, to asi ne, Draco." dostala jsem ze sebe stále s úsměvem.

,,Jak asi ne?" nepochopil Draco a přešel až ke mně. 

,,No, že to nepůjde." vydechla jsem s tichým smíchem.

,,Ale proč?" vyptával se dál Draco.

,, Já pít nemůžu. Pokud chceš ty dvě láhve vína vypít, tak to budeš muset zvládnout sám, taťko." políbila jsem ho na tvář a s tajemným úsměvem a přešla k otevřeným dveřím.

,,To má být vtip?" otevřel pusu dokořán údivem.

,,Vtip to není. Je to spíš realita." podívala jsem se na něj zářivě a Draco několikrát zamrkal.

,,Hermiono, prosím, ujisti mě o tom, co si právě myslím." poprosil mě Draco.

,,To mělo být zase moje překvapení k výročí. Myslím to zcela vážně, Draco. Čekáme spolu dítě." prozradila jsem mu a Draco položil víno na nedaleký stolek. Chvíli bylo ticho, při kterém se Dracovi rozzářila tvář.

,,Hermiono...Já budu táta! Chápeš to, budu táta!" začal po chvíli bláznit, přeběhl ke mně a objal mě.

,,Já vím, Draco! Věděla jsem to dřív, než ty sám!" opětovala jsem mu objetí.

,,Slibuji, že budu skvělý táta! Už se na to moc těším." položil mi ruku na břicho a opřel si své čelo o to mé.

,,A já doufám, že budu zase skvělá máma." zadoufala jsem.

,,Budeš ta nejlepší máma na světě." přesvědčil mě Draco a pak se zarazil. ,,A do háje. Mamka bude babička." zasmál se Draco.

,,A Lucius bude dědeček." zasmála jsem se také.

,,Budou báječní, vím to. To dítě bude totiž dokonalé po mně. Bude to kluk s blonďatými vlasy a modrošedýma očima..." začal Draco přemýšlet o našem dítěti.

,,Draco..." snažila jsem se ho zarazit, avšak marně.

,,A bude mít vlohy na Famfrpál a bude mistrem lektvarů..." pokračoval.

,,Draco!" zastavila jsem ho s úsměvem. ,,Co když to bude holka a bude po mně?" pozvedla jsem obočí.

,,Ne, bude to kluk a bude to celý táta, vím to jistě." stál si za svým Draco a já ho objala.

,,Jsi neskutečný." ucedila jsem.

,,To ty jsi taky." šeptl Draco. Stáli jsme tam v objetí ještě chvíli a pak šli tu novinu sdělit Narcisse, Luciusovi a našim přátelům. Všichni z té zprávy byli nadšení a nejvíc jsem se pobavila nad Luciusovou reakcí. Poplácal totiž svého syna po rameni se slovy:,,Bude to kluk a bude celý po tobě."

•••••••••••••••••••••••••••••••••

Co na to říkáte? ;)
Máte radost?❤  

Děkuji moc za přečtení, hlasování a komentáře!!!❤❤❤❤❤

Vaše Helen ❤

Dramione - THE OBLIGATION ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat