6. - Návštěva Malfoyových

1.9K 103 2
                                    

Hermiona

Stála jsem před Malfoy Manor v černých šatech na tělo, které byly naštěstí krátké, a tak jedinou příčinou zakopnutí mohly být boty na podpatku. Právě teď jsme se já, Draco, Narcissa a Lucius chystali přemístit před sídlo jejich příbuzných. Všichni jsme se chytili a přemístili. Objevili jsme se před asi stejně velkým sídlem, jako byl Manor a kolem byla taky velká zahrada. Ovšem zahrada nebyla tak krásná jako Narcissina. Narcissa se sama starala o všechny své květiny a Lucius jí za to vždy nadával, že je to práce pro domácí skřítky. O tuhle zahradu se snad nestarali ani skřítkové. Došli jsme k mohutným dveřím a Draco mě povzbudivě chytl za ruku. Chtěla jsem se chovat sebejistě. Sama sobě jsem si dokazovala, že to zvládnu, avšak tu byla nervozita, která začala převyšovat mé sebevědomí.

,,Luciusi!" přivítala Luciuse černovlasá žena ve věku Narcissy se smaragdově zelenýma očima. Vedle ní stál muž s blonďatými vlasy a ocelovýma očima. Nepochybovala jsem ani vteřinu o tom, že je to bratr Luciuse. Žena vítala Luciuse, Narcissu a Draca objetím a u mě se pozastavila a zkoumavě se na mě podívala.

,,Ty budeš asi Hermiona...Dracova přítelkyně." konstatovala žena přede mnou a já k ní natáhla zdvořile ruku.

,,Ano, jsem Hermiona Grangerová." představila jsem se a žena si se mnou potřásla.

,,Mé jméno je Sylviane Malfoyová. Jsem Luciusova švagrová." představila se také a poté se můj pohled střetl s bratrem Luciuse.

,,Vítám vás, slečno Grangerová. Jsem Luciusův bratr, Marius Malfoy." uvítal mě tentokrát manžel Sylviane a já mu podala ruku.

,,Těší mě." odvětila jsem a pociťovala znovu přívaly nervozity.

,,Adreana a Theon už se na vás moc těší...no a i Hetty." promluvila Sylviane a já se zamračila nad tím, jakým znechuceným tónem vyslovila jméno posledního člověka. Sylviane nás vedla nahoru po schodech. Draco mi nabídl rámě a já mu zašeptala do ucha:

,,Kdo je Adreana, Theon a Hetty?" Draco se ke mně naklonil a zašeptal mi nazpátek odpověď:

,,Theon je můj bratranec a Adreana moje sestřenice. Theon je o dva roky starší než Adreana. Co se týče Hetty, tak to je Theonova manželka. Nikdy jsem ji ale neviděl." Už jsme vyšli schody a mě to nedalo a musela jsem se zeptat ještě na něco.

,,Proč Sylviane mluvila o Hetty tak pohrdavě?" zajímalo mě a Draco se mírně pousmál.

,,Co jsem slyšel, tak je smíšeného původu." informoval mě Draco a mě už se teď Hetty a Theon zalíbili. Vzali se určitě taky z lásky. Také to muselo být téhle rodině Malfoyových nepříjemné, že se chtěli ti dva vzít. To chci tedy vidět jejich reakci, až zjistí, že jsem mudlovského původu. Došli jsme až do velkého obývacího pokoje. Stáli tam tři osoby. Dracův bratranec se na nás upřímně usmál. Zdědil barvu vlasů a očí po matce. Vedle něj stáli dvě ženy. Jedna měla dlouhé blonďaté vlasy až po pas a tvářila se hrozně namyšleně. Došlo mi, že to je Dracova sestřenka. Co se týkalo Hetty, tak ta se mi zamlouvala nejvíc. Měla krátké tmavě hnědé vlasy a modrozelené oči. Její pohled byl rozpačitý a zároveň přívětivý stejně jako ten můj. Všichni jsme se vzájemně seznámili a poté se usadili na pohovkách a křeslech.

,,Takže vy jste se s Dracem seznámili ve škole?" optala se Adreana s falešným úsměvem. Věnovala jsem jí intenzivní pohled a odpověděla:

,,Ano, známe se od jedenácti let." Theon s Hetty se na sebe usmáli a Theon se zvědavě zeptal:

,,Do jaké koleje jsi byla zařazena?" Trochu jsem se zachvěla, když se mi v hlavě mihla myšlenka na to, jak asi budou reagovat na mou odpověď.

Dramione - THE OBLIGATION ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat